کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک

کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک

کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک
کابینت ممبران قهوه ای رنگ چوب

بررسی بهترین کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک

همه ما امروزه به خوبی می دانیم که کابینت های ممبران از نظر زیبایی و استحکام، مقاومت، ماندگاری و کیفیت یکی از بهترین کابینت های موجود در بازار ایران هستند. طرح ها و نقش های کابینت ممبران بسیار متنوع و گسترده است و به همین دلیل سلیقه های مختلف، این نوع کابینت را کاملا می پسندند. در این بخش قصد داریم به همراه شما به بررسی کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک بپردازیم.

چرا آشپزحانه کوچک؟ جواب این سوال کاملا واضح است. امروزه بسیاری از ماها در آپارتمان های با متراژ کم یا متوسط زندگی می کنیم و همین موضوع سبب شده است که آشپزخانه هایی کوچک داشته باشیم.

در واقع باید اینطور گفت که افزایش جمعیت شهرها و رشد زندگی شهرنشینی سبب شده است که متراژ خانه ها روز به روز کوچک تر شود. خانه های ویلایی قدیمی یکی یکی جای خود را به آپارتمان های چندین طبقه داده اند و دیگر خبری از آشپزخانه های بزرگ نیست. خواه و ناخواه، خانه های ما کوچک شده اند و متراژ آشپزخانه نیز به فراخور آن، کم شده است. به همین دلیل است که بسیاری از شما به دنبال کابینت برای آشپزخانه کوچک هستید.

جالب است بدانید که عبارت “کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک” یکی از درخواست هایی که است که بسیاری از کسانی که با شرکت کابینت آبان تماس می گیرند، به دنبال آن هستند. از این رو ما قصد داریم در این بخش به همراه شما به ارائه و بررسی نمونه هایی از کابینت آشپزخانه ممبران بپردازیم که می توانند برای آشپزخانه های با متراژ کم مناسب باشند. اگر قصد شما هم این است که چنین کابینت هایی برای آشپزخانه تان داشته باشید و از طرفی متراژ آشپزخانه تان زیاد نیست، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید!

کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک
کابینت ممبران خاکستری

کدام نوع کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک مناسب است؟

به طور حتم این سوال، سوال خیلی از شما از دوستان است. ما هم سعی می کنیم دقیقا به همین سوال پاسخ دهیم و شما را به پاسخ دقیق برسانیم. البته در این رهگذر نمونه هایی ارائه خواهند شد تا موضوع را بهتر و دقیق تر درک کنید. اما پیش از آن لازم است مقدمه کوتاه در مورد کابینت های ممبران را بدانید تا موضوع را بهتر درک نمایید.

همانطور که می دانید کابینت ممبران Membrane Cabinet در دسته کابینت های کلاسیک قرار می گیرد. یعنی از نظر دسته بندی سبک دکوراسیون، در دسته سبک کلاسیک قرار دارد. سبک کلاسیک، سبکی است نسبتا شلوغ و پر از جزئیات و ریزه کاری. این بدین معناست که کابینت هایی که به سبک کلاسیک ساخته می شوند، بسیار پر جزئیات می باشند.

اما چرا این موضوع مهم است؟ دلیل اهمیت این موضوع این است که ما آشپزخانه ای کوچک داریم. در فضای آشپزخانه بطور معمول اکثر فضا توسط کابینت ها اشغال می شوند. از این رو اگر آشپزخانه شما دارای کابینت هایی باشند که شلوغ و پر جزئیات هستند، آشپزخانه از آن چیزی که هست کوچک تر به نظر خواهد رسید. یعنی بجای این که آشپزخانه مان را با کابینت های زیبایی ممبران زیباتر کنیم، سبب شلوغ تر شدن آن شده ایم.

این نکته، بسیار حایز اهمیت است و هدف ما از نوشتن این مطلب، دقیقا بیان این موضوع است که اگر آشپزخانه تان کوچک است و قصد دارید کابینت ممبران در آن استفاده نمایید، دقت کنید که به سراغ کابینت هایی با طرح ساده تر و خلوت تر بروید و از کارهای پرجزئیات و شلوغ پرهیز نمایید.

کابینت های ممبران می توانند طرح های بسیار متنوع داشته باشند. از انواع سرستون و منبت گرفته تا انواع طرح های CNC که می توان بر روی روی این کابینت ها کار کرد. بنابراین در انتخاب طرح دست شما بسیار باز است و می توانید با توجه به طرح های متنوع، انتخاب های گسترده ای داشته باشید.

اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید، کابینت های ممبران با جزئیات، سرستون و منبت های زیاد، می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند. چرا که هم فضای آشپزخانه شما را پر می کنند و هم اینکه سبب زیبایی دو چندان آشپزخانه خواهند شد. در مورد آشپزخانه های بزرگ و یا حتی متوسط، پیشنهاد ما استفاده از کابینت ممبران با انواع طرح های ممکن است.

کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک
کابینت ممبران رنگ نسکافه ای

چرا کابینت ممبران بخریم؟

از این مبحث که چه نوع کابینت ممبرانی برای آشپزخانه کوچک مناسب است بگذریم، در ادامه قصد داریم به سوالی دیگر پاسخ دهیم. چرا کابینت ممبران بسیار محبوب و پر طرفدار است.

در گذشته کابینت های کلاسیک از جنس چوب طبیعی ساخته می شدند و به همین دلیل قیمت بالایی داشتند. چرا که نیاز بود چوب طبیعی تبدیل به کابینت آشپزخانه شود و از سوی دیگر بر روی آن باید انواع تزئینات و مبنت ها کار می شد. اما با ظهور کابینت ممبران، این داستان عوض شده و فرآیند تولید کابینت ها کاملا صنعتی شده است. دیگر خبری از چوب طبیعی نیست بلکه از همان ورق ام دی اف استفاده می شود و تنها تزئینات شامل مبنت کاری و سرستون از جنس چوب طبیعی هستند.

این منبت ها و سرستون ها بر روی ورق ام دی اف چسبانیده شده و سپس دستگاه وکیوم از طریق یک روکش، همه چیز را پرس می کند و به همین طریق کابینتی تولید می شود که

  • اولا قیمت نسبتا مناسبی دارد
  • دوما کیفیت بسیار بالایی دارد، چه به لحاظ اینکه از دستگاه وکیوم برای پرس کردن استفاده می شود و چه روکش پی وی سی که که بر روی ورق کشیده می شود و این روکش دارای کیفیت و استحکام نسبتا بالایی است
  • سوما دارای تنوع طرح و رنگ است و به لحاظ زیبایی تقریبا بی همتاست.

بنابراین کابینت های ممبران به دو دلیل اصلی مورد استقبال هستند که دلیل اول کیفیت بالای این کابینت هاست و دلیل دوم، زیبایی بی حد و حصر آنها می باشد. اگر قصد دارید بطور کامل با کابینت ممبران آشنا شوید، می توانید از طریق لینک زیر این نوع کابینت را بطور کامل بررسی نمایید:

کابینت ممبران ، آشپزخانه ای به سبک کلاسیک

کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک
کابینت ممبران خاکستری

طرح ها و قیمت کابینت ممبران مناسب آشپزخانه کوچک

پس از بررسی این موضوع که کدام نوع کابینت ممبران برای آشپزخانه های کوچک مناسب است و اینکه امتیاز و ویژگی شاخص کابینت های ممبران چیست، در ادامه قصد داریم به همراه شما طرح های کابینت ممبران که برای آشپزخانه های کوچک مناسب هستند را بررسی نماییم تا دقیق تر متوجه شوید منظور از کابینت ممبران با طرح ساده چیست.

اما پیش از آن لازم است که در مورد حدود قیمت این کابینت ها هم مختصر بدانید. بنابراین ابتدا حدود قیمت این کابینت ها را ارائه خواهیم نمود.

قیمت کابینت آشپزخانه ممبران ساده

در جدول زیر می توانید حدود قیمت کابینت ممبران را مشاهده نمایید. نکته اینکه این قیمت ها حدودی هستند و برای استعلام قیمت روز باید با شرکت کابینت آبان در تماس باشید.

نوع کابینت قیمت مترطول کابینت زمینی و هوایی
کابینت ممبران ساده از ۱.۱۰۰  تا ۱.۴۰۰ میلیون تومان

لازم به ذکر است که قیمت ارائه شده، مربوط به زمستان سال ۱۳۹۸ می باشد. برای محاسبه قیمت دقیق کابینت های آشپزخانه تان، با شرکت کابینت آبان تماس بگیرید.

کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک
کابینت ممبران سفید و زیبا

طرح ها و مدل های کابینت ممبران ساده

همانطور که اشاره نمودیم، در بخش پایانی قصد داریم نمونه های کابینت ممبران ساده را مورد بررسی قرار دهیم. شما می توانید با بررسی این طرح ها، ببینید که کدام یک با سلیقه شما و همینطور دکوراسیون منزل و آشپزخانه تان هماهنگی دارد.

 

شرکت کابینت آبان

ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top