کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت
کابینت آشپزخانه سفید و رنگ چوب

بررسی کابینت آشپزخانه ساده ، رنگ ها، مدل ها و قیمت ها

در این مطلب قصد داریم در مورد کابینت آشپزخانه ساده صحبت کنیم و به شما بگوییم که منظور از کابینت های ساده چیست. چه رنگ هایی دارد و حدود قیمت آن چقدر است. پس اگر قصد خرید کابینت برای آشپزخانه منزل تان را دارید و می خواهید مدل ساده آن را خریداری نمایید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

از قدیم گفته اند که زیبایی در سادگی است. منظور از این جمله چیست؟ این جمله ساده اما پر معنا اشاره به این موضوع دارد که هر چیزی اگر ساده باشد، همیشه زیبا می ماند. در نظر بگیرید که امروزه مدل خاصی از لباس مد روز باشد. به طور قطع این مدل لباس در همه ادوار زمان مد روز نخواهد بود و روزی از مد خواهد افتاد و کمتر کسی سراغ آن را خواهد گرفت. اما وقتی لباسی ساده باشد، در همه ادوار و سالها، قابل استفاده است و هیچ گاه از مد خارج نخواهد شد.

ضمن اینکه زیبایی کاملا سلیقگی است. بعضی از چیزها به نظر عده ای زیبا به نظر می رسند و به نظر عده ای دیگر خیر. اما آن چیزی که در نظر همگان زیبا به نظر می رسد و زیبایی آن پایدار است، سادگی است.

با این مقدمه ساده قصد داریم به شما بگوییم که اگر برای آشپزخانه تان می خواهید کابینت بخرید، کابینت ساده می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن باشد. پس اگر هنوز مدل کابینت آشپزخانه تان را انتخاب نکرده اید، با مطالعه این مطلب همراه شرکت کابینت آبان باشید.

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت
کابینت آشپزخانه سفید سورمه ای

منظور از کابینت آشپزخانه ساده چیست؟

پیش از آنکه ما در مورد کابینت های ساده صحبت کنیم، احتمالا خود شما هم می دانید که منظور از کابینت های ساده چیست. چرا که سادگی کاملا مشخص و و اضح است. به دور از هر گونه پیچیدگی و جزئیات.

همانطور که می دانید کابینت های آشپزخانه نیز دارای سبک هستند. سبک دکوراسیون. به عنوان مثال می توان به کابینت کلاسیک (کابینت ممبران) و کابینت مدرن اشاره نمود. از نظر سبک، کابینت های ساده در دسته کابینت های مدرن قرار می گیرند. قصد نداریم این مطلب را پیچیده کنیم و به شما بگوییم که کابینت مدرن چیست و … . اگر قصد دارید کابینت های مدرن را بشناسید می توانید لینک زیر را مطالعه نمایید:

کابینت آشپزخانه مدرن

سبک مدرن سبک سادگی است. البته این به معنای زیبا نبودن کابینت ها نیست! بلکه همانطور که اشاره نمودیم، سادگی همیشه زیباست و هیچ گاه نیز زیبایی خود را از دست نخواهد داد.

اما اگر بخواهیم کمی فنی و علمی در مورد کابینت های ساده صحبت کنیم، باید بگوییم که این نوع کابینت ها دارای خطوط صاف هستند و روی آنها خبری از تزئینات و جزئیاتی نظیر سرستون، منبت و … نخواهد بود. البته همانطور که ممکن است شما هم هم نظر باشید، سادگی نسبی است. یعنی امکان دارد کابینت ممبران یا کلاسیک داشته باشیم که پیچیدگی و جزئیات زیادی ندارد. یعنی ساده است. البته نسبت به کارهای ممبران شلوغ تر. این نوع کابینت ها را میز می توان ساده دانست.

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت
کابینت آشپزخانه سفید

انواع کابینت آشپزخانه ساده

در این بخش قصد داریم به شما بگوییم که از بین کابینت هایی که در بازار ایران وجود دارند و اسم آها را زیاد می شنویم کدام ها ساده هستند. یعنی کدام یک را می توان در دسته کابینت های ساده قرار داد. در ادامه برخی از این کابینت ها را معرفی خواهیم نمود.

کابینت ام دی اف ساده : به طور حتم هر موقع می گوییم کابینت آشپزخانه ساده، منظورمان همین کابینت های ام دی اف ساده هستند. این کابینت ها از جنس ام دی اف هستند. به این کابینت ها ملامینه، صابونی و … نیز گفته می شود که بسته به روکشی که برای روی آنها انتخاب می گردد، نامگذاری می شوند. ورق ام دی اف مورد نیاز برای ساخت این کابینت ها، در رنگ بندی های مختلف در بازار یافت می شود و به لحاظ قیمتی نیز می توان این کابینت ها ارزان ترین نوع موجود در بازار دانست.

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت
کابینت آشپزخانه سفید رنگ

کابینت هایگلاس ساده : کابینت هایگلاس نیز در دسته کابینت مدرن قرار می گیرد. شاید این نوع کابینت به اندازه کابینت ام دی اف ساده، به نظر ساده نیاید. چرا که نمای این کابینت های کاملا براق و شیشه ای مانند است. اما واقعیت این است که در مقایسه با کابینت های ممبران پرکار و پر جزئیات، این کابینت ها را می توان ساده در نظر گرفت. در بخش قیمت ها در ادامه همین مطلب، قیمت این نوع کابینت را ارائه خواهیم نمود.

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت
کابینت آشپزخانه سفید رنگ

کابینت ممبران ساده : همانطور که می دانید کابینت ممبران دقیقا در نقطه مقابل سادگی قرار دارد! چرا که این نوع کابینت ها کاملا پیچیده و پر کار هستند. منبت و سرستون که با نقش های مختلف بر روی کابینت های ممبران و کلاسیک کار می شوند، سبب پیچیده شدن کابینت می شوند. اما همانطور که پیش تر نیز گفتیم در میان مدل های مختلف کابینت های ممبران، مدل هایی وجود دارند که نسبت به سایر مدل ها ساده تر و کم کار تر هستند. اگر سادگی را نسبی در نظر بگیریم، می توان این کابینت ها را نیز ساده دانست. البته ساده تر از مدل های پیجیده!

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت
کابینت آشپزخانه سفید ممبران ساده

کابینت روکش پی وی سی : کابینت های روکش پی وی سی و یا حتی کابینت های پی وی سی دارای ظاهری کاملا ساده و شبیه به کابینت ام دی اف ساده دارند. فرق در اینجاست که این کابینت ها از جنس پی وی سی هستند. البته در مدل های روکش پی وی سی، مغزی کابینت از جنس ام دی اف است. اما کابینت پی وی سی به طور کامل از جنس ورق های PVC است. این کابینت ها به دلیل کیفیت بالاتر و قیمت PVC قیمت بالاتری نسبت به کابینت های ام دی اف دارند. اگر منظور از سادگی را قیمت ارزان نگذاریم، این کابینت ها را نیز می توان در دسته کابینت های ساده قرار داد. با توجه به تنوع طرح و رنگ روکش PVC و همینطور ورق PVC، این کابینت ها نیز تنوع طرح و رنگ بسیار خوبی دارند.

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت
کابینت آشپزخانه مشکی سفید

رنگ های مختلف کابینت برای آشپزخانه

رنگ سفید رنگ سادگی است. همینطور رنگ هایی که نزدیک به سفید هستند. شاید بتوان اینطور گفت، کابینت ساده دارای رنگ سفید است.

اما هماطور که می دانید، ورق ام دی اف با روکش ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند که شما می توانید هر کدام از این رنگ ها را برای کابینت آشپرخانه تان انتخاب کنید. اما اگر به دنبال کابینتی هستید که ساده باشد، به شما پیشنهاد می کنیم رنگ های روشن تر و همینطور طرح های ساده تر را انتخاب نمایید. در تصویر زیر می توانید نمونه ای از رنگ های مختلف کابینت ام دی اف ساده را مشاهده نمایید:

رنگ ام دی اف ساده
رنگ ام دی اف ساده

اما همانطور که به شما گفتیم، بهترین کار این است که از میان همه طرح هایی که می بینید و رنگ های مختلف، رنگ های روشن تر و طرح های ساده تر را انتخاب نمایید. به این شکل، کابینت شما به ساده ترین شکل ممکن خواهد بود و در طی گذر سالیان، همواره زیبا خواهد ماند.

البته این پیشنهاد ماست و شما می توانید هر طرح و رنگی را که دوست دارید و با سلیقه شخصی شما و همینطور دکوراسیون منزل تان همخوانی دارد را انتخاب نمایید.

قیمت انواع مختلف کابینت

همانطور که اشاره نمودیم، کابینت آشپزخانه ساده نیز مدل های متنوعی دارد. از ام دی اف ساده گرفته تا روکش پی وی سی و … . بنابراین، قیمت کابینت های ساده نیز می تواند متفاوت باشد. همچنین، روکش مورد استفاده بر روی ورق ام دی اف نیز می تواند روی قیمت اثرگذار باشد. روکش چوب، روکش پی وی سی و … . در جدول زیر می توانید حدود قیمت این نوع کابینت ها را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که قیمت ارائه شده مربوط به زمستان سال ۱۳۹۸ است و همانطور که می دانید با توجه به نوسات قیمت، هر موقعی که قصد سفارش ساخت کابینت را داشته باشید، باید قیمت روز را از طریق تماس استعلام نمایید:

نوع کابینت قیمت هر مترطول کابینت زمینی و هوایی
کابینت ام دی اف ساده از متری ۷۵۰ هزار تومان
کابینت هایگلاس ساده از متری ۱.۱۰۰ میلیون تومان
کابینت ممبران ساده از متری ۱.۲۰۰ میلیون تومان
کابینت روکش پی وی سی از متری ۱.۱۰۰ میلیون تومان

به خاطر داشته باشید، که برای محاسبه قیمت حدودی کابینت های آشپزخانه، باید مترطول کابینت های تان را محاسبه نمایید و سپس متراژ در هر قیمت های ارائه شده در جدول بالا، ضرب نمایید. به طور مثال اگر کابیت های شما ۸ مترطول زمینی و هوایی باشند (برای یک آشپزخانه کوچک)، قیمت کابینت های شما چیزی در حدود ۶ میلیون تومان خواهد بود. مشروط به اینکه کابینت ام دی اف ساده را برای آشپزخانه تان مورد استفاده قرار دهید.

اگر هم احساس می کنید که حساب کردن قیمت کابینت برای شما دشوار است، می توانید جهت استعلام قیمت کابینت های آشپزخانه تان با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت
کابینت آشپزخانه رنگ چوب طبیعی

نحوه سفارش کابینت برای آشپزخانه

تا به اینجا به شما گفتیم که کابینت آشپزخانه ساده چیست. در مورد انواع این نوع کابینت صحبت کردیم و قیمت حدودی انواع کابینت های ساده را به شما ارائه نمودیم. حال می خواهیم به شما بگوییم که اگر قصد دارید برای آشپزخانه تان کابینت سفارش دهید باید چه مراحلی را طی نمایید:

تماس با شرکت کابینت آبان : اولین تماس باید از سمت شما اتفاق بیافتد. در این تماس شما به ما متراژ حدودی کابینت های آشپزخانه تان را می گویید و ما به شما بر اساس متراژ اعلامی شما، قیمت حدودی کابینت ها را ارائه خواهیم نمود. در صورت هماهنگی شما با قیمت اعلام شده، هماهنگی با شما جهت بازدید از آشپزخانه و اندازه گیری متراژ دقیق کابینت ها انجام خواهد شد.

اندازه گیری دقیق کابینت ها : در این مرحله کارشناسان ما به محل پروژه شما مراجعه خواهند نمود. در این مرحله، کابینت های شما به طور دقیق اندازه گیری خواهند شد. سمپل های مختلف طرح و رنگ کابینت نیز به شما نشان داده خواهد شد. در این مرحله شما سمپل مورد نظرتان را انتخاب خواهید نمود. سپس با اندازه کابینت ها و مدلی که انتخاب نموده اید، قیمت دقیق کار شما مشخص شده و به شما اعلام می گردد. البته در این مرحله که شما قصد انتخاب نوع کابینت را دارید، ما بیشترین مشاوره و راهنمایی ممکن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ساخت کابینت و نصب : سپس طی زمان مقرر شده با شما، کابینت ها در کارگاه شرکت کابینت آبان ساخته شده و پس از آماده شده، به محل منزل شما منتقل خواهند شد تا در آشپزخانه شما مونتاژ شوند.

سپس یونیت های کابینت ها که از پیش آماده شده اند، در محل پروژه شما نصب خواهند شد و به این شکل، پروژه ساخت کابینت ها به اتمام می رسد. بسیاری از کسانی که با شرکت کابینت آبان جهت ساخت کابینت تماس می گیرند، می خواهند بدانند زمان مورد نیاز برای ساخت کابینت هایشان چقدر است. لازم به ذکر است برای یک آشپزخانه کوچک با کابینت هایی بین ۷ الی ۲۰ متر، به زمانی در حدود دو هفته برای ساخت یونیت ها نیاز است. بنابراین چنین زمانی را با توجه به متراژ کابینت آشپزخانه در نظر داشته باشید. البته بسته به شرایط مختلف این زمان می تواند کمی بیشتر یا کمتر باشد. مثلا در ایام شب عید که پیک کار ماست، سفارشات ممکن است چند روزی بیشتر طول بکشند. به این منظور باید با شرکت در تماس باشید.

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت
کابینت مدرن طرح چوب طبیعی

مدل های کابینت آشپزخانه ساده

پس از اینکه همه چیز در مورد کابینت ساده را به شما گفتیم (قیمت، انواع مدل ها، انواع جنس ها و …) در ادامه قصد داریم نمونه های اجرا شده و ساخته شده از این نوع کابینت را در اختیار شما قرار دهیم.

به طور حتم، با دیدن نمونه های ساخته شده شما خیلی ساده تر و بهتر می توانید تصمیم بگیرید که آیا به کابینت های ساده برای آشپزخانه تان علاقه مند هستید یا خیر.

اگر در رابطه با کابینت آشپزخانه، زمان مورد نیاز برای ساخت کابینت ها، سفارش ساخت کابینت و …، سوالی در ذهن دارید و یا نیاز به اطلاعات و مشاوره بیشتری دارید، می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top