اجرای کابینت سفید قهوه ای هایگلاس مدرن

اجرای کابینت سفید قهوه ای هایگلاس مدرن

اجرای کابینت سفید قهوه ای هایگلاس مدرن
کابینت آشپزخانه دو رنگ مدرن

در این بخش قصد داریم به همراه شما، به بررسی یک نمونه دیگر از کابینت های مدرن آشپزخانه بپردازیم. این کابینت ها همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، به رنگ قهوه ای چوب و سفید هستند!

در حال حاضر نسل جدید کابینت های آشپزخانه، کابینت های دو رنگ هستند. در واقع کابینت های یک شکل و یک رنگ، جای خود را به کابینت ها دو رنگ داده اند و این نوع کابینت ها در بازار طرفداران بسیار بیشتری دارند!

در بین کابینت های دو رنگ ، کابینت های سفید قهوه ای (قهوه ای طرح چوب طبیعی) و سفید طوسی طرفداران بسیار بیشتری دارند و جامعه به این ترکیب های رنگی ، گرایش بیشتری نشان می دهد.

در این نوع کابینت مرسوم است که رنگ سفید در حجم و مقیاس بیشتر و رنگ قهوه ای (طرح چوب طبیعی) و یا طوسی در مقیاس کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه می توانید نمونه ی اجرا شده از ترکیب رنگی سفید قهوه ای را مشاهد نمایید:

کابینت های اجرا شده در این آشپزخانه از نوع هایگلاس و ام دی اف معمولی طرح چوب هستند. کابینت رنگ سفید از نوع هایگلاس ترک برند یلدیز و کابینت های قهوه ای طرح چوب طبیعی ، از نوع ام دی اف ایرانی می باشند.

همانطور که در تصاویر مشخص است، یراق آلات استفاده شده برای آشپزخانه از نوع مخفی هستند و درب کابینت ها بصورت تاچ باز می شود. به خواسته کارفرما، یک جزیره کوچک نیز در این آشپزخانه اجرا شده است هم که نقش میز کار را بازی می کند و هم نقش میز ناهارخوری.

برای این آشپزخانه تنها جای ماشین لباسشویی و جای مایکروفر در نظر گرفته شده است و جای فر زیر گاز، کشوی سوپرمارکتی و … ، سفارش داده نشده است.

اگر شما هم قصد دارید کابینت های آشپزخانه تان رو نوسازی کنید، می توانید جهت سفارش ساخت کابینت آشپزخانه، استعلام قیمت انواع کابینت آشپزخانه و همینطور دریافت مشاوره در رابطه با انوع کابینت ها با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کابینت آبان

کابینت سفید قهوه ای هایگلاس مدرن

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top