نمونه کابینت ممبران ساده به رنگ راش

نمونه کابینت ممبران ساده به رنگ راش

نمونه کابینت ممبران ساده به رنگ راش
کابینت ممبران راس ساده

نمونه کابینت ممبران ساده به رنگ راش

اگر قصد خرید کابینت برای آشپزخانه تان را دارید، یکی از بهترین و به روز ترین انتخاب های شما برای کابینت آشپزخانه ، کابینت ممبران است. البته همانطور که پیش تر نیز در مورد این موضوع صحبت کرده ایم، کابینت ممبران در واقع نوع صنعتی شده ی کابینت های کلاسیک هستند. در مقاله زیر می توانید بطور کامل با کابینت ممبران آشنا شوید:

کابینت آشپزخانه ممبران

پروژه ای که در این بخش مشاهده می کنید، کابینت ممبران از نوع ساده و به رنگ راش هستند. رنگ راش برای کابینت از قدیم بسیار مرسوم بوده و دلیل این امر، شباهت زیاد این رنگ به رنگ چوب طبیعی است! به همین دلیل بسیاری از افراد دوست دارند که کابینت های آشپزخانه شان از نوع راش باشد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که می خواهید کابینت آشپزخانه تان از نوع ممبران و به رنگ راش باشد، این پروژه را حتما بررسی نمایید چرا که در نهایت آشپزخانه شما به این شکل خواهد شد!

همانطور که در تصاویر مشخص است، این آشپزخانه بصورت جزیره ای است.

در تصویری که که یکی از کشوهای کابینت بیرون کشیده شده است، مشخص است که جزئیات کار شده روی کابینت ها بسیار ظریف و زیبا هستند. در این کابنیت ها، برای اجرای طرح کلاسیک بر روی کابینت از برش های CNC استفاده شده است.

اگر قصد ساخت کابینت برای آشپزخانه منزل تان را دارید ، اگر قصد دریافت قیمت روز انواع کابینت آشپزخانه را دارید و در نهایت چنانچه در مورد انتخاب نوع  و رنگ کابینت آشپزخانه مردد هستید، می توانید جهت دریافت اطلاعات و مشاوره با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

 

شرکت ساخت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top