کابینت آشپزخانه مدرن مشکی با صفحه کابینت سفید

کابینت آشپزخانه مدرن مشکی با صفحه کابینت سفید

کابینت آشپزخانه مدرن مشکی با صفحه کابینت سفید
کابینت آشپزخانه مدرن سفید سیاه

کابینت آشپزخانه مدرن مشکی با صفحه کابینت سفید

بعضی از دوستان علاقه زیادی به کابینت ها ترکیب رنگی مشکی و سفید دارند. رنگ مشکی و سفید به دلیل تضادی که دارند، ترکیب رنگی بسیار خوبی با هم می سازند و بسیار به مدرن به نظر رسیدن فضا کمک می کنند. پس اگر به دنبال داشتن آشپزخانه ای مدرن و متفاوت هستید، ترکیب رنگی سفید و مشکی را در نظر داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی نمونه ای از کابینت آشپزخانه بپردازیم که در آن ها کابینت ها  کاملا به رنگ مشکی هستند و صفحه کابینت به رنگ سفید! البته که می توان کابینت ها را به صورت سفید و مشکی در نظر گرفت و هم اینکه می توان صفحه کابینت را به رنگ متضاد انتخاب نمود.

نکته جالب در این کابینت ها این است که ردیف بالایی کابینت ها کار نشده اند. یعنی کابینت هوایی نداریم. این سبک از طراحی کابینت آشپزخانه سبک جدیدی است و در صورتی که دیوار پشت کابینت ها دکوراتیو باشد، می توان از این کابینت ها صرفه نظر کرد.

شاید فکر کنید که این حجم از کابینت ها برای شما کم است اما ما در این آشپزخانه ، روی دیوار کناری یک ردیف کامل کابینت کار کرده ایم. همانجایی که یخچال و ماشین لباسشویی و … قرار گرفته اند ، یک کابینت بزرگ بسته کار شده است که هم فضای مورد نیاز برای وسایل آشپزخانه را فراهم نموده و هم فضای کابینت هوایی که حذف شده را تامین می کند.

در ادامه می توانید تصاویر کامل این نوع کابینت آشپزخانه را مشاهده نمایید:

اگر این نوع کابینت آشپزخانه را می پسندید و دوست دارید چنین کابینتی را برای آسپزخانه منزل تان داشته باشید، می توانید از طریق شماره های زیر با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

 

علاوه بر این شما می توانید جهت استعلام قیمت کابینت های آشپزخانه ، انواع مختلف کابینت و همچنین دریافت مشاوره در رابطه با انتخاب نوع و رنگ و مدل کابینت ، با ما در تماس باشید.

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top