طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه ممبران ساده

بررسی انواع مدل ها و طرح کابینت آشپزخانه

بسیاری از کسانی که قصد خرید کابینت آشپزخانه را دارند از جمله شمایی که در حال مطالعه این مطلب هستید، به دنبال مشاهده نمونه ها و طرح های کابینت آشپزخانه هستند. ما در وب سایت شرکت کابینت آبان در این مطلب قصد داریم برای شما نمونه هایی فوق العاده و جدید از کابینت آشپزخانه را ارائه نماییم. (Kitchen Cabinet Design)

پیش از آن که نمونه ها و مدل های مختلف را ارائه نماییم، باید بدانید که مدل های جدید کابینت چه هستند و امروز در بازار ایران و تهران، چه کابینت هایی یافت می شوند. اگر بطور دقیق تر بدانید که کدام کابینت در بازار موجود هستند و کدام یک پرطرفدار هستند و مردم بیشتری به آنها تمایل دارند، می توانید با آگاهی بیشتری نسبت به خرید اقدام نمایید.

بنابراین در ادامه ابتدا به صورت کوتاه انواع کابینت آشپزخانه را به شما معرفی خواهیم نمود تا با انواع آن آشنا شوید و سپس طرح ها و مدل های مختلف کابینت را ارائه خواهیم نمود.

طرح کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه روکش چوب طبیعی

انواع مدل های کابینت آشپزخانه

احتمالا در خانه دوستان و آشنایان مدل های مختلف کابینت را دیده اید و یا از طریق جستجو در اینترنت با انواع کابینت آشنا شده اید. اما پیش از خرید کابینت لازم است کمی دقیق تر با انواع Kitchen Cabinet آشنا گردید. منظور از مدل های مختلف، همان کابینت هایگلاس، ممبران، ام دی اف ساده و … است. با ما در ادامه همراه باشید.

کابینت ام دی اف ساده

ساده ترین ، ارزان ترین و البته یکی از مقرون به صرفه ترین کابینت های موجود در بازار، کابینت های ام دی اف ساده هستند. این کابینت ها را با نام ام دی اف صابونی یا ملامینه نیز می شناسند. همانطور که از نامش پیداست، این نوع کابینت دارای مغز ام دی اف است که یک روکش ملامینه بر روی ورق ام دی اف خام کشیده شده است. اگر به دنبال کابینت قیمت مناسب و کیفیت مطلوب هستید، ما این نوع کابینت را به شما پیشنهاد می کنیم.

چیزی که لازم است بدانید این است که معمولا همه کابینت های موجود در بازار از جنس ام دی اف هستند و فقط روکش آنها فرق دارد.

طرح کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس مانند کابینت ام دی اف ساده دارای مغز ام دی اف است. با این تفاوت که روکش مورد استفاده بر روی ورق ام دی اف، از جنس پلکس گلس است که کیفیت و زیبایی بسیار بالایی دارد.

احتمالا در منزل دوستان و آشنایان این نوع کابینت ها را دیده باشید. ظاهر کابینت هایگلاس شیشه ای و براق است و مانند نگین در آشپزخانه می درخشند. در بین کابینت های موجود در بازار، کابینت هایگلاس را می توان یکی از بهترین ها دانست. چرا که هم ظاهر بسیار زیبایی دارند و سبب خاص شدن و زیبا شدن فضای آشپزخانه می شوند و هم قیمت نسبتا مناسبی دارند.

در ادامه در جدول قیمت انواع کابینت ها، به بررسی قیمت این نوع کابینت خواهیم پرداخت. لازم است بدانید که کابینت هایگلاس از نوع کابینت های مدرن است و برای خانه ها و آشپزخانه های مدرن مناسب می باشد.

طرح کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید

کابینت ممبران

کابینت ممبران یا کابینت وکیوم یکی از بهترین و متفاوت ترین طرح های کابینت می باشد. بسیاری از ما برای اینکه خانه و آشپزخانه مجلل داشته باشیم به سراغ کابینت ممبران می رویم.

از نظر فنی، کابینت ممبران در دسته کابینت های کلاسیک قرار می گیرد و برای خانه هایی که به سبک کلاسیک هستند مناسب می باشند. اگر به دنبال داشتن خانه و آشپزخانه ای مجلل و کلاسیک هستید، این نوع کابینت کاملا مناسب آشپزخانه شماست.

کابینت ممبران دارای مغز ام دی اف است. بر روی ورق ام دی اف، انواع منبت کاری ها و سرستون چسبانیده شده و سپس تمامی این بخش ها از طریق دستگاه وکیوم بر روی هم پرس می شوند. روکش مورد استفاده در کابینت های ممبران از جنس پی وی سی PVC است. روکش پی وی سی کیفیت، یکی از بهترین روکش های موجود در بازار است که در برابر آب، نور و خط و خش مقاومت بسیار خوبی دارد.

نکته اینجاست که کابینت های ممبران می توانند طرح ها و نقش های مختلفی داشته باشند و دست شما در انتخای طرح و مدل کابینت و همینطور رنگ آن، کاملا باز است. قیمت کابینت های ممبران با توجه به کیفیت و زیبایی ای که در اختیار شما قرار می دهند بسیار مناسب است.

طرح کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه ممبران ساده

کابینت روکش پی وی سی

امروزه در بازار نوع دیگری از کابینت وجود دارد که به آن روکش پی وی سی گفته می شود. در واقع کابینت روکش پی وی سی PVC دارای مغز ام دی اف است که بر روی آن یک لایه روکش از جنس پی وی سی کشیده می شود. همانطور که در مورد کابینت های ممبران گفتیم، روکش پی وی سی جنس بسیار خوبی دارد و سالهای سال می تواند در آشپزخانه شما دوام بیاورد بدون اینکه آسیب ببینند.

تنوع طرح ها و رنگ های کابینت روکش پی وی سی بسیار بالاست و دست شما در انتخاب کابینت مورد علاقه تان کاملا باز خواهد بود. این نوع کابینت نیز در دسته کابینت های مدرن قرار می گیرد و برای خانه ها و آشپزخانه های ساده و مدرن مناسب هستند. در کنار کیفیت بالا این کابینت ها قیمت مناسبی نیز دارند.

طرح کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت روکش چوب طبیعی

نوع آخری از کابینت که قصد معرفی آن را داریم، کابینت های روکش چوب طبیعی هستند. همانطور که از نامش پیداست، بر روی این کابینت ها روکش هایی از جنس چوب طبیعی کشیده می شود. این روکش در برابر آسیب های مختلف از جمله رطوبت، نور و خط و خش مقاوم سازی شده است.

در واقع کسانی که به دنبال کابینت با روکش چوب طبیعی هستند، به دلیل علاقه به چوب طبیعی و زیبایی چوب سراغ این نوع کابینت می روند. از آنجایی که استفاده از چوب طبیعی برای ساخت کابینت بسیار گران تمام می شود و از طرف دیگر نیاز به مراقبت و نگهداری دائمی دارند، امروزه استفاده از روکش چوب جایگزین چوب طبیعی شده است. مغزی این نوع کابینت نیز از جنس ام دی اف است. تنوع طرح ها و رنگ های روکش چوب طبیعی بسیار مناسب است و سلایق مختلف می توانند طرح مورد نظرشان را بیابند.

طرح کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه ام دی اف

اگر قصد دارید بیشتر و دقیق تر با انواع کابینت آشپزخانه آشنا شوید می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

انواع کابینت آشپزخانه

قیمت انواع کابینت آشپزخانه

یکی از مهم ترین چیزهایی که در هنگام خرید کابینت باید به آن توجه داشته باشیم، قیمت است. از آنجایی که قیمت کابینت کم نیست، بنابراین باید سعی کنیم بهترین، مناسب ترین و به قیمت ترین کابینت را برای آشپزخانه مان خریداری نماییم. ممکن است شما از مدل و طرح خاصی از کابینت آشپزخانه لذت ببرید اما باید فاکتور قیمت را نیز در تصمیم گیری و انتخاب طرح تان لحاظ نمایید.

در جدول زیر می توانید قیمت انواع کابینت هایی که در بالا به آن ها اشاره شد را مشاهده نمایید. لازم است بدانید که این قیمت ها، مربوط به زمستان سال ۱۳۹۸ می باشند. برای استعلام قیمت روز کابینت باید شماره های شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

کابینت آشپزخانه قیمت مترطول
کابینت ام دی اف ساده از متری ۷۵۰.۰۰۰ تا ۹۵۰.۰۰۰ تومان
کابینت هایگلاس از متری ۱.۲۰۰.۰۰۰ تا متری ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
کابینت ممبران از متری ۱.۲۰۰.۰۰۰ تا ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان
کابینت روکش چوب طبیعی از متری ۱.۲۰۰.۰۰۰ تا ۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان
کابینت روکش پی وی سی از متری ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان
طرح کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه هایگلاس

مدل و طرح کابینت آشپزخانه

پس از معرفی انواع کابینت آشپزخانه و ارائه قیمت آنها، شما می دانید که بصورت حدودی کابینت ها به چه صورت هستند و کدام مدل کابینت بیشتر با سلیقه و آشپزخانه شما همخوانی دارد.

بنابراین در ادامه می کوشیم طرح ها و مدل های مختلف کابینت آشپزخانه را در اختیار شما قرار دهیم. برای بررسی این طرح ها با شرکت کابینت آبان همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت آخرین قیمت ها و همچنین دریافت مشاوره در زمینه طرح کابینت ، از طریق شماره های زیر با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر طرح کابینت آشپزخانه کلیک نمایید.

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top