کابینت آشپزخانه مشکی مدرن مات

کابینت آشپزخانه مشکی مدرن مات

کابینت آشپزخانه مشکی مدرن مات
کابینت آشپزخانه مدرن به رنگ زیبای مشکی

کابینت آشپزخانه مشکی مدرن مات

در این مطلب به معرفی یکی از بهترین و زیباترین کابینت هایی پرداخته ایم که امروزه در بازار ایران مورد استفاده است. در گذشته نه چندان دور، کابینت هایی که در خانه های ما ایرانیان مورد استفاده قرار می گرفت، همگی رنگ قهوهای چوب داشتند. گاهی کمی کم رنگ تر و گاهی کمی پر رنگ تر!

اما طی سالیان اخیر این داستان دستخوش تغییر شده و رنگ های دیگر MDF نیز برای ساخت کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ هایی مانند سفید ، خاکستری ، مشکی و حتی رنگ هایی نظیر سبز و آبی.

انقلاب دیگر در دکوراسیون آشپزخانه، ترکیب رنگ های مورد استفاده برای ساخت کابینت بوده است. چیزهایی که قبلا هم امکان پذیر بود اما کسی به سراغ آن نمی رفت! اما امروزه همانطور که اشاره کردیم، این موضوع دستخوش تغییر شده و جسارت استفاده از رنگ ها در آشپزخانه ایجاد شده!

در حال حاضر، شاید بتوان رنگ سفید را پر استفاده ترین و محبوب ترین رنگ مورد استفاده برای کابینت آشپزخانه دانست! ما در وب سایت کابینت آبان نمونه های بسیار زیادی از کابینت آشپزخانه به رنگ سفید را ارائه نموده ایم که می توانید آنها را بررسی نمایید.

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت کلاسیک سفید ، مدل و قیمت

کابینت ام دی اف سفید مات

مدل های مختلف کابینت های گلاس سفید

اما همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره نمودیم در این مطلب قصد داریم نمونه دیگری از کابینت آشپزخانه را مورد بررسی قرار دهیم. کابینت آشپزخانه به رنگ مشکی مات ! اگر از این رنگ خوشتان می آید، در انتخاب این رنگ برای کابینت های آشپزخانه شک نکنید! چرا که خروجی کار شما بسیار زیبا و البته متفاوت و خاص خواهد بود.

رنگ مشکی مات ، از آن دسته رنگ هایی است که کمتر در بازار مورد استقبال قرار گرفته است. در حالی که مشکی براق یا همان کابینت هایگلاس مشکی، بیشتر مورد استفاده است.

یکی از کارهای مهمی که ما در وب سایت کابینت آبان انجام می دهیم، این است که سعی می کنیم برای شما دوست عزیز که قصد ساخت کابینت جدید برای آشپزخانه تان را دارید، نمونه های متفاوت را ارائه کنیم تا شما پیش از سفارش و انتخاب نوع و رنگ کابینت ، بتوانید نمونه اجرا شده را ببینید و تصمیم بهتری بگیرید.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه آشپزخانه ای که به رنگ مشکی مات است را مشاهده کنید. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این آشپزخانه به صورت جزیره ای و بسیار ساده است. در این آشپزخانه، جای فر ، جای مایکرویو و … را نمی بینید و این موضوع به خواست کارفرماست. در حالی که می توان تمامی این بخش ها و امکاناتی دیگر نظیر کابینت سوپر مارکتی را مشاهده نمود.

اگر قصد سفارش ساخت کابینت برای آشپزخانه منزل تان به رنگ مشکی را دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره ، استعلام قیمت ساخت کابینت و همینطور اندازه گیری و سفارش ساخت از طریق شماره های زیر با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت ساخت کابینت آبان

کابینت آشپزخانه مشکی مدرن مات

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top