کابینت مدرن ام دی اف سه رنگ طرح پتینه

کابینت مدرن ام دی اف سه رنگ طرح پتینه

کابینت مدرن ام دی اف سه رنگ طرح پتینه
کابینت آشپزخانه بسیار زیبا و مدرن با سه رنگ

کابینت مدرن ام دی اف سه رنگ طرح پتینه

یکی از مدل های جدید کابینت آشپزحانه که امروزه در بازار بسیار محبوب است، کابینت های دو رنگ هستند. کابینت های دو رنگ به این معنا که این نوع کابینت ، به جای یک نوع رنگ ساده برای تمامی کابینت ها، از ترکیب رنگی در آنها استفاده شده است. مثلا برخی از کابینت ها به رنگ سفید و بخش کوچکی به رنگ خاکستری تیره!

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی نمونه ای از کابینت آشپزخانه بپردازیم که به جای دو رنگ، در آن از سه رنگ استفاده شده است! استفاده از سه رنگ یا سه طرح مختلف ام دی اف برای کابینت های آشپزخانه هنوز چندان مرسوم نیست و به این دلیل اگر به دنبال مشاهده نمونه کابینت آشپزخانه با این طرح یه ترکیب سه رنگ هستید، این نوع کابینت می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

رنگ هایی که در این آشپزخانه مشاهده می کنید، عبارتند از خاکستری روشن، خاکستری تیره و رنگ چوب طبیعی. نکته بسیار جذاب این که به جای استفاده از ام دی اف ساده، طرح ام دی اف انتخاب شده برای این آشپزخانه از نوع پتینه یا بافت دار هستند.

ام دی اف بافت دار، چند سالی است که وارد بازار شده و به جای یک رنگ کاملا ساده، دارای طرح ابر و بادی هستند. با توجه به قدیمی و خسته کننده شدن کابینت های تک رنگ ساده، این نوع کابینت می تواند باعث ایجاد تفاوت در آشپزخانه شما شوند!

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، کابینت های این آشپزخانه به رنگ خاکستری روشن هستند و در بخش سینک ظرفشویی، کابینت ها به رنگ قهوه ای چوب کار شده اند. بخش بسیار کمی از کابینت ها نیز به رنگ خاکستری تیره هستند. جزیره آشپزخانه نیز به رنگ قهوه ای چوب کار شده است.

اگر قصد سفارش ساخت کابینت آشپزخانه ، استعلام قیمت ساخت کابینت و همچنین دریافت مشاوره در زمینه انتخاب کابینت آشپزخانه را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

کابینت مدرن ام دی اف سه رنگ طرح پتینه

شرکت ساخت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top