کابینت سفید طوسی ، یک کابینت زیبا

کابینت سفید طوسی ، یک کابینت زیبا

کابینت سفید طوسی ، یک کابینت زیبا
کابینت آشپزخانه زیبا و مدرن

کابینت سفید طوسی ، یک کابینت زیبا برای آشپزحانه شما

امروزه با گسترش کارخانه های تولید ورق ام دی اف ، رنگ بندی کابینت ها نیز تنوع خوبی پیدا کرده است. یکی از اتفاقاتی که امروزه در صنعت کابینت کشور شاهد آن هستیم، این است که ورق های ام دی اف با رنگ بندی های مختلف در بازار یافت می شوند و نتیجه این موضوع این است که قدرت انتخاب مشتری هنگام خرید افزایش خواهد یافت. در این بخش قصد داریم در مورد کابینت سفید طوسی یا همان سفید خاکستری صحبت کنیم. با شرکت کابینت آبان همراه باشید.

در گذشته کابینت های آشپزخانه معمولا تک رنگ بود. قهوه ای، کرم و … . شاید به ذهن کسی نرسیده بود که می توان از دو رنگ یا حتی سه رنگ برای کابینت های آشپزخانه استفاده نمود! این اتفاق چند سالی است که افتاده و کابینت ها به صورت دو رنگ سفارش داده می شوند.

این موضوع که مردم از کابینت های تک رنگ خسته شده بودند تاثیر بسیار زیادی در کابینت ها دو رنگ داشت. مردم نیاز به تنوع در انتخاب رنگ کابینت داشتند و نمی خواستند که در آشپزخانه منزل شان همه کابینت ها به همان شکل سابق باشد. انتخاب کابینت ها به صورت دو رنگ، کمک بزرگی به این موضوع کرد که کمی تنوع به فضای آشپزخانه وارد شود.

امروزه در ایران بر اساس تجربه ما و سایر همکاران ما، سفارش کابینت ها به صورت ترکیب رنگی بسیار مرسوم است و بسیاری از مردم کابینت ها را به صورت ترکیب رنگ هایی نظیر سفید و قهوه ای چوب ، سفید و خاکستری و یا حتی ترکیب رنگ های شاد و پر انرژی نظیر سبز و آبی و … سفارش می دهند.

از این رو در این مطلب کوشیده ایم به بررسی کابینت سفید خاکستری بپردازیم که یکی از محبوب ترین ترکیب های رنگی به شمار می رود. همانطور که احتمالا می دانید، رنگ های سفید و خاکستری هر دو خنثی هستند و این موضوع تاثیر بسیار زیادی در شیک و مدرن به نظر رسیدن آشپزخانه شما خواهد داشت.

از آنجایی که می دانیم به شدت به دنبال دیدن نمونه آشپزخانه ها با ترکیب رنگی سفید طوسی یا سفید خاکستری هستید، ابتدا از شما دعوت می کنیم نمونه ها را مشاهده نمایید. سپس به بررسی انواع کابینت آشپزخانه ای که می توانند با این ترکیب رنگی ساخته شوند خواهیم پرداخت. این نمونه آشپزخانه ها و کابینت در ادامه ارائه شده است. برای بزرگنمایی و مشاهده دقیق تر کابینت ها کافی است بر روی تصاویر کلیک نمایید.

پس از مشاهده این نمونه کابینت ها دعوت می کنیم کمی با انواع کابینت های ممکن با این ترکیب رنگی آشنا شوید.

انواع کابینت آشپزخانه به رنگ سفید و خاکستری

همانطور که می دانید، امروزه بسیاری از کابینت های موجود در بازار از جنس ام دی اف MDF هستند. یعنی دارای مغزی ام دی اف هستند و روکش روی کابینت است که سبب تفاوت در نوع کابینت می شود. کابینت هایی نظیر ممبران، هایگلاس، ام دی اف ساده، روکش پی وی سی PVC و … همگی دارای مغزی ام دی اف هستند و روکش و نحوه روکش کردن ورق ام دی اف خام است که سبب ایجاد ورق های مختلف و در نتیجه کابینت های مختلف خواهد شد.

اگر بخواهیم کابینت آشپزخانه سفید طوسی (یا سفید خاکستری) داشته باشیم می توانیم هر کدام از کابینت ها را استفاده کنیم. چرا که انواع ورق ام دی اف با رنگ های سفید و طوسی برای ساخت کابینت با این رنگ ها در بازار وجود دارد. پس شما می توانید کابینت سفید طوسی یا سفید خاکستری را در انواع زیر داشته باشید:

  • کابینت ام دی اف ساده سفید طوسی
  • کابینت هایگلاس سفید طوسی
  • کابینت ممبران سفید طوسی
  • کابینت روکش پی وی سی سفید طوسی

پس دست شما در انتخاب کاملا باز است. به لحاظ قیمت نیز تفاوتی میان کابینت ساده تک رنگ با کابینت با دو رنگ متفاوت وجود ندارد. مگر اینکه قیمت ورق ام دی اف خام به رنگ های مختلف ، متفاوت باشد. اما به طور کل تفاوت قیمت چندانی وجود نخواهد داشت.

کابینت سفید طوسی ، یک کابینت زیبا
کابینت آشپزخانه زیبا و مدرن

کدام بخش کابینت ها را سفید و کدام بخش ها را طوسی انتخاب کنیم؟

شاید برای شما هم سوال باشد که اگر قرار است کابینت ها سفید طوسی یا سفید خاکستری باشند، کدام کابینت ها را سفید و کدام ها را طوسی انتخاب کنیم!

سوال کاملا بجایی است. برای پاسخ به این سوال باید گفت این موضوع که کدام کابینت ها سفید و کدام طوسی باشند کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی خواهد داشت.

نمون های کابینت های ارائه شده در بالا برای این است که شما با مشاهده این نمونه ها بتوانید تصمیم گیری نمایید که به کدام مدل از این ترکیب رنگی بیشتر علاقه مند هستید. دوست دارید کابینت ها بیشتر سفید باشند یا بیشتر طوسی !

اما اگر نظر ما را بخواهید، به شما پیشنهاد می کنیم که سعی کنید بیشتر کابینت ها سفید باشند و کمتر طوسی یا خاکستری. چرا که کابینت طوسی طبع سرد دارد و فضای آشپزخانه شما را نسبتا سرد خواهد نمود. اما اگر کابینت ها عمدتا سفید باشند و کمتر طوسی ، فضای آشپزخانه چندان سرد نخواهد شد بلکه بسیار زیبا و مدرن خواهد بود.

حدود قیمت کابینت سفید طوسی

همانطور که اشاره شد، قیمت کابینت با دو رنگ تفاوت چندانی با کابینت تک رنگ ندارد. بنابراین می توانید قیمت همان کابینت های یک رنگ را در نظر داشته باشید. با توجه به نوسان قیمت ورق ام دی اف در بازار امکان ارائه قیمت دقیق و به روز وجود ندارد. اما برای این که قیمت حدودی کابینت ها را ببینید، می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید:

نوع کابینت آشپزخانه قیمت هر مترطول کابینت زمینی و هوایی
کابینت هایگلاس از ۱.۸۰۰ تا ۲.۲۰۰ میلیون تومان
کابینت ام دی اف ساده از ۱.۴۰۰ تا ۱۷۰۰ میلیون تومان
کابینت ممبران از ۲.۷۰۰ تا ۳.۲۰۰ میلیون تومان
کابینت روکش پی وی سی از ۱.۸۰۰ تا ۲.۲۰۰ میلیون تومان

لازم به ذکر است، قیمت های ارائه شده مربوط به تیر ماه سال ۱۳۹۹ می باشند. لطفا جهت استعلام روز قیمت کابینت با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

همچنین شما می توانید جهت مشاوره در زمینه انتخاب رنگ کابینت ، سفارش ساخت و … با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان از طریق شماره های ذکر شده در بالا در تماس باشید.

کابینت سفید طوسی ، یک کابینت زیبا
کابینت آشپزخانه زیبا و مدرن

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت های آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top