کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران
کابینت ممبران رنگ کرم

رنگ بندی کابینت ممبران

کابینت ممبران را می توان یکی از زیباترین انواع کابینت آشپزخانه دانست. این کابینت ها نسخه صنعتی و ارزان شده کابینت های کلاسیک چوبی قدیمی هستند که در گذشته تنها در اختیار خواص و قشر بالای جامعه بود. اما امروزه با صنعتی شدن پروسه ساخت کابینت ممبران ، قیمت تمام شده و همینطور زمان ساخت این کابینت ها بسیار بهتر شده و هر کسی می تواند نسبت به خرید کابینت ممبران اقدام نماید. از این رو در این بخش قصد داریم به همراه شما ، کاتالوگ رنگ کابینت ممبران را بررسی نماییم. با شرکت کابینت آبان همراه باشید.

اگر فکر می کنید منظور از کاتالوگ رنگ این است که رنگ های موجود در بصورت یکجا می توانید ببینید، مثل کاتالوگ سنگ کورین و کوارتز و … ، باید بدانید که اینطور نیست. برای این که رنگ بندی کابینت ممبران Membrane kitchen cabinets را بهتر بشناسید، باید بدانید که این تنوع رنگ بسیار بالاست و تقریبا شما می توانید هر رنگی را برای کابینت ممبران آشپزخانه انتخاب نمایید.

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران
کابینت ممبران رنگ کرم

اگر حوصله خواند این مطلب را ندارید، می توانید جهت دریافت قیمت کابینت ممبران و مشاهده کاتالوگ رنگ کابینت ممبران ، مشاوره در زمینه انتخاب رنگ کابینت ، نوع کابینت و … با مشاورین خود در شرکت کابینت ممبران در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

این موضوع به نحوه ساخت کابینت ممبران برمی گردد که ما در مطلب زیر بطور کامل این موضوع را برای شما توضیح داده ایم:

کابینت ممبران

اما برای اینکه بیشتر و دقیق تر با رنگ هایی که می توانید انتخاب کنید آشنا شوید، می توانید تصویر زیر را بررسی نمایید:

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران
کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

منظور از این تصویر این است که در حقیقت شما می توانید هر رنگی را برای کابینت ممبران انتخاب نمایید. پس رنگ بندی کابینت ممبران بسیار گسترده و دست شما در انتخاب کاملا باز است.

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

همانطور که اشاره شد، این که بخواهیم کاتالوگ کابینت ممبران را بصورت تصویری به شما نشان دهیم، امکان پذیر نیست. بلکه روش کار این است که شما روکشی را که می خواهید بر روی کابینت ممبران کشیده شود را انتخاب می نمایید. این روکش می تواند هر رنگی داشته باشد که در تصویر ارائه شده در بالا انواع رنگ های ممکن را مشاهده نمودید.

دلیل این که خود کابینت ممبران کاتالوگ رنگ ندارد به فرآیند ساخت این نوع کابینت برمی گردد. برای ساخت کابینت ممبران ، ابتدا منبت کاری ها و سر ستون هایی که قرار است در کار استفاده شوند بر روی ورق ام دی اف خام چسبانیده می شوند تا شکل و ظاهر کابینت تشکیل شود. به این شکل ، ورق خام کابینت ممبران مطابق طرحی که مورد نظر شماست ایجاد می شود. حال می ماند رنگ کابینت که شما می توانید از بین روکش های مختلف با رنگ های مختلف یکی را انتخاب نمایید. سپس، روکش انتخاب شده توسط شما ، بوسیله ی دستگاه وکیوم بر روی ورق ممبران کشیده می شود و در حقیقت پرس می شود. به این شکل ورق ممبران مورد نظر شما ساخته شده و برای ساخت کابینت ممبران مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم است بدانید که این ورق ها دارای مغزی ام دی اف خام هستند که این ورق ام دی اف می تواند برای هر نوع کابینتی از جمله کابینت هایگلاس ، کابینت ام دی اف ساده و … نیز مورد استفاده قرار گیرد.

با توضیحات ارائه شده و اینکه شما می توانید تقریبا هر رنگی را برای کابینت ممبران سفارش دهید، سعی می کنیم در ادامه محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران را بررسی نماییم.

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران
کابینت ممبران رنگ سفید

رنگ های پرطرفدار کابینت ممبران

لازم است بدانید که رنگ های ارائه شده در ادامه برای کابینت ممبران، بر اساس سفارشاتی است که به کارگاه های کابینت از جمله کارگاه کابینت آبان سپرده می شود. یعنی این رنگ ها بر اساس تجربه ما ، محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران هستند. از جمله ی این رنگ های پرطرفدار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کابینت ممبران سفید
  • کابینت ممبران سفید طلایی
  • کابینت ممبران سفید صدفی
  • کابینت ممبران نسکافه ای
  • کابینت ممبران استخوانی
  • کابینت ممبران خاکستری
  • کابینت ممبران قهوه ای رنگ چوب
  • کابینت ممبران سفید خاکستری (سفید طوسی)
  • کابینت ممبران کرم

در ادامه سعی می کنیم از هر کدام از این موارد، نمونه هایی را ارائه نماییم.

کابینت ممبران سفید

بر اساس سفارشات کابینت ممبران سفید را می توان محبوب ترین و پرطرفدارین نوع کابینت آشپزخانه دانست. رنگ سفید رنگی است ساده که هم سبب زیبایی آشپزخانه شما می شود و هم می توان وسایل آشپزخانه از جمله یخچال ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی با رنگ های مختلف را با آن ست نمود. در زیر نمونه های کابینت ممبران سفید را می بینید:

کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران از دسته خانواد کلاسیک است. سبک کلاسیک نشان دهنده جلال و شکوه است. برخی از مشتریان عزیز دوست دارند برای اینکه کابینت های آشپزخانه شان زیباتر و با شکوه تر به نظر برسند، در کابینت های ممبران سفید از رنگ طلایی نیز استفاده شود. البته لازم است بدانید که معمولا رنگ طلایی در رنگ آمیزی منبت کاری ها و سر ستون های کابینت و یا دستگیره ها مورد استفاده قرار می گیرد نه اینکه بخشی از کابینت ها به رنگ طلایی باشند!

کابینت ممبران سفید صدفی

یکی از محبوب ترین رنگ ها رنگ سفید صدفی است. رنگ سفید صدفی همان رنگ سفید است که در آن دانه های ریز صدفی رنگ وجود دارند که براق هستند و سبب درخشش کابینت می شوند. این رنگ از کابینت ممبران در کنار سادگی ،بسیار زیبا، خاص و دلنشین است. در ادامه می توانید تصاویر کابینت سفید صدفی را مشاهده نمایید. البته صدفی بودن کابینت از طریق تصاویر قابل مشاهده نیست و باید از نزدیک این کابینت ها را ببینید.

کابینت ممبران نسکافه ای

رنگ نسکافه ای نیز یکی دیگر از رنگ های محبوب کابینت ممبران است. بسیاری از سفارشات ساخت کابینت آشپزخانه پس از رنگ سفید ، رنگ نسکافه ای است. رنگ نسکافه ای نزدیک به رنگ کرم است. در ادامه می توانید نمونه هایی از این نوع کابینت را مشاهده نمایید:

کابینت ممبران استخوانی

رنگ استخوانی نیز در بین رنگ های موجود برای کابینت ممبران بسیار محبوب است. این رنگ ترکیبی از رنگ سفید با رنگ خاکستری است و همین موضوع سبب خاص شدن آن می شود. فرق رنگ استخوانی با نسکافه ای در این است که رنگ میزان رنگ خاکستری در رنگ استخوانی مشهود تر است.

کابینت ممبران خاکستری

تونالیته های مختلف رنگ خاکستری (از خاکستری روشن تا خاکستری تیره) امروزه بسیار محبوب هستند و انتخاب بسیاری از افراد برای کابینت های آشپزخانه می باشند. اگر شما هم به دنبال داشتن آشپزخانه شیک هستید، رنگ خاکستری می تواند رنگ مناسب شما باشد. البته به خاطر داشته باشید این رنگ تا حدودی تیره و سرد است. از این رو بهتر است آشپزخانه شما نور طبیعی خوبی داشته باشد و از طرف دیگر از کفپوش چوبی در آشپزخانه استفاده کنید تا فضای آشپزخانه به لحاظ انرژی خیلی سرد نباشد.

کابینت ممبران قهوه ای رنگ چوب

از دیرباز، رنگ قهوه ای چوب با رگه های درشت و ریز، روشن و تیره توسط مردم مورد استفاده بوده و هنوز هم هست. در واقع رنگ قهوه ای چوب را می توان محبوب ترین و پر استفاده ترین رنگ کابینت آشپزخانه طی سالهای گذشته دانست و این موضوع مختص کابینت ممبران نیست! هنوز بسیاری از افراد دوست دارند که کابینت های آشپزخانه شان به رنگ قهوه ای چوب باشد. انگار که کابینت ها از جنس چوب طبیعی هستند. در تصاویر زیر می توانید نمونه های این نوع کابینت را مشاهده نمایید.

کابینت ممبران سفید خاکستری (سفید طوسی)

امروز کابینت ها به صورت ترکیب رنگی بسیار پرطرفدار هستند. شما می توانید کابینت های آشپزخانه تان را به جای تک رنگ، به صورت ترکیب دو رنگ سفارش دهید که این موضوع سبب می شود آشپزخانه شما متفاوت ، خاص و خلاقانه باشد. در حقیقت با انتخاب ترکیب رنگی شما آشپزخانه ای خلاقانه خواهید داشت.

در بین ترکیب های رنگی متفاوت، ترکیب رنگ های سفید و خاکستری بسیار محبوب است که شما می توانید نمونه هایی از این نوع کابینت ها را در تصاویر زیر مشاهده نمایید.

کابینت ممبران کرم

همانطور که گفتیم، رنگ کرم و نسکافه ای بسیار به هم نزدیگ هستند و بسیاری از افراد تفاوتی بین رنگ کرم و نسکافه ای قائل نیستند. اما باید بدانید که این دو رنگ متفاوت هستند. البته در تصاویر زیر نمی توانید به طور دقیق تفاوت این دو رنگ را متوجه شد. اما باید بدانید رنگ کرم زردی بیشتری نسبت به رنگ نسکافه ای دارد.

برای سفارش ساخت کابینت آشپزخانه ، ممبران ، هایگلاس ، مدرن و … می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید. همچنین شما می توانید جهت دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رنگ و جنس و نوع کابینت با مشاورین خود در کابینت آبان تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران
کابینت ممبران رنگ کرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top