کابینت ایرانی ، قیمت مناسب کیفیت خوب

کابینت ایرانی ، قیمت مناسب کیفیت خوب

کابینت ایرانی ، قیمت مناسب کیفیت خوب
کابینت MDF ساده و شیک

کابینت ایرانی ، قیمت مناسب کیفیت خوب

بسیاری از مشتریانی که با شرکت کورین آبان تماس می گیرند ، سوالی را مطرح می کنند در این بخش قصد داریم به پاسخ آن بپردازیم. سوال مشتریان از ما این است که آیا کابینت ایرانی هم داریم یا خیر و اینکه قیمت کابینت ها به چه شکل است و با کابینت خارجی چقدر تفاوت قیمت و کیفیت دارد. اگر این سوالات ، سوال شما هم هست دعوت می کنیم برای مطالعه این مطالب و کسب آگاهی های لازم با شرکت کابینت آبان همراه باشید.

اولین نکته ای که باید در مورد انواع کابینت آشپزخانه بدانید این است که امروزه اکثر کابینت های موجود در بازار از جنس ام دی اف MDF هستند و ورق ام دی اف در ابعاد گسترده در ایران تولید می شود. در واقع ام دی اف خام در کارخانه های مختلف تولید می شود که این ورق ها در نهایت روکش های مختلفی نظیر ملامینه ، هایگلاس ، پی وی سی PVC و … را می گیرند و به این شکل ، کابینت های مختلف ساخته می شوند. حتی کابینت ممبران نیز از جنس ام دی اف است که توسط دستگاه وکیوم تولید می شود و با همین ورق های ام دی اف ایرانی تولید می شود.

نکته اینجاست که مثلا کابینت هایگلاس که برای ساخت آن از ورق ام دی اف با روکش هایگلاس استفاده می شود ، می تواند دارای ورق هایگلاس ایرانی باشد یا هایگلاس خارجی. ورق هایگلاس خارجی ، بصورت پالت وارد ایران می شود و برای ساخت کابینت مورد استفاده قرار می گیرد.

پس وقتی می گوییم کابینت ایرانی ، باید بدانیم که عمده کابینتی که امروزه در بازار ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد ، از جنس ام دی اف ایرانی است و کابینت خارجی هم به همین شکل، دارای ورق ام دی اف خارجی است.

کابینت ایرانی ، قیمت مناسب کیفیت خوب
کابینت ام دی اف ساده و مدرن طرح چوب طبیعی

همانطور که اشاره شد، اکثر کابینت های موجود در بازاز دارای مغزی ام دی اف خام هستند و از این رو ، شما می توانید انواع کابینت آشپزخانه را با ورق ام دی اف ایرانی در اختیار داشته باشید. از جمله این کابینت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کابینت ام دی اف ساده یا ملامینه
  • کابینت هایگلاس
  • کابینت ممبران
  • کابینت روکش پی وی سی
  • کابینت روکش چوب طبیعی

در ادامه سعی می کنیم هر نوع کابینت را معرفی نماییم ، نمونه تصاویر از هر نوع را ارائه نماییم و قیمت حدودی هر کدام را بررسی نماییم.

کابینت ام دی اف ساده یا ملامینه

این نوع کابینت آشپزخانه ساده ترین و البته ارزان ترین نوع کابینت است که می توانید خریداری نمایید. در حال حاضر یعنی تابستان سال ۱۳۹۹ قیمت هر مترطول کابینت زمینی و هوایی ام دی اف ساده یا ملامینه بین ۱.۱۰۰ تا ۱.۵۰۰ میلیون تومان می باشد. به خاطر داشته باشید که این کابینت ها با ورق ام دی اف ساخت ایران ساخته می شوند. در زیر می توانید نمونه هایی از این کابینت آشپزخانه ام دی اف را مشاهده نمایید. تنوع طرح و رنگ این نوع کابینت بسیار زیاد است و دست شما در انتخاب طرح و رنگ کاملا باز است.

به خاطر داشته باشید این نوع کابینت ، پرمصرف ترین و محبوب ترین نوع کابینتی است که امروزه در ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

کابینت هایگلاس

همانطور که اشاره شد امروزه ورق هایگلاس در ایران تولید و فرآوری می شود. بنابراین شما می توانید کابینت هایگلاس ایرانی را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری نمایید.

هایگلاس در واقع نام یک نوع روکش است که بر روی ورق ام دی اف خام اعمال می شود و بدین شکل ورق هایگلاس ایجاد می شود. نمونه خارجی هایگلاس به دلیل وارداتی بودن قیمت نسبتا بالاتری دارند. در ادامه می توانید نمونه هایی از این کابینت هایگلاس ایرانی را مشاهده نمایید.

قیمت هر متر طول کابینت زمینی و هوایی از جنس هایگلاس ایرانی از ۲ الی ۲.۵  میلیون تومان می باشد.

کابینت ممبران

فرآیند تولید کابینت ممبران به این شکل است که طرح ها ، منبت کاری ها و سرستون ها بر روی ورق ام دی اف خام چسبانیده شده و محصول برای روکش شدن زیر دستگاه وکیوم می رود. به این شکل ورق مورد نیاز برای ساخت کابینت ممبران تولید می شود. تمام قطعات مورد نیاز یعنی ورق ام دی اف خام و طرح های منبت کاری و … در ایران تولید می شوند بنابراین کابینت ممبران نیز کاملا ایرانی است. در ادامه می توانید نمونه های این نوع کابینت را مشاهده نمایید:

قیمت هر متر طول کابینت زمینی و هوایی ممبران در حدود ۳ الی ۳.۵ میلیون تومان می باشد (تابستان سال ۱۳۹۹)

کابینت ام دی اف روکش پی وی سی

مانند ورق هایگلاس ، کابینت روکش پی وی سی دارای مغزی ام دی اف خام است که روکشی از جنس پی وی سی PCV که ضد خش و ضد آب است بر روی آن کشیده شده است. مغزی این نوع کابینت تولید کشور است اما روکش پی وی سی می تواند داخلی یا وارداتی باشد. در ادامه می توانید نمونه هایی از این نوع کابینت را ببینید.

قیمت هر متر طول کابینت زمینی و هوایی با روکش پی وی سی ۳ الی ۳.۵ میلیون تومان می باشد. (تابستان سال ۱۳۹۹)

کابینت روکش چوب طبیعی

این نوع کابینت دقیقا مانند کابینت روکش PVC می باشد. یعنی مغزی کار ام دی اف است اما روکشی از جنس چوب طبیعی بر روی آن کشیده شده است. روکش چوب طبیعی ، باعث شده است که قیمت این نوع کابینت کمی گران باشد. در ادامه می توانید نمونه هایی از این نوع کابینت را مشاهده نمایید:

قیمت هر متر طول کابینت زمینی و هوایی با روکش چوب طبیعی از ۳ میلیون تومان به بالا می باشد.

اگر  قصد دریافت مشاوره در رابطه با کابینت آشپزخانه را دارید و قصد دارید بهترین و بهینه ترین خرید ممکن را داشته باشید، می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید. علاوه بر این ، شما می توانید جهت استعلام قیمت روز ، سفارش ساخت کابینت های آشپزخانه تان و … ، با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

کابینت ایرانی ، قیمت مناسب کیفیت خوب
کابینت آشپزخانه زیبا و مدرن

شرکت کابینت آبان

طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top