بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه رنگ سفید خاکستری

پاسخ به یک پرسش مهم : بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کدام است؟

بسیاری از مشتریانی که با شرکت کابینت آبان تماس می گیرند، یک پرسش اولیه و مهم دارند که در این بخش قصد داریم به آن پاسخ دهیم: بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه !

ما به خوبی می دانیم که تصمیم گیری در مورد رنگ کابینت های آشپزخانه کمی دشوار است. چرا که از طرفی در بازار تنوع طرح و رنگ کابینت ها بسیار زیاد است و از طرف دیگر، شما برای خرید کابینت هزینه ی نسبتا زیادی صرف می نمایید و رنگ کابینت چیزی نیست که بتوان هر روز آن را تغییر داد. از این رو انتخاب آگاهانه و درست رنگ کابینت از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و نیاز است که شما پیش از خرید، نسبت به آن حساسیت بالایی به خرج دهید.

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پیش از هر گونه تصمیم گیری این مطلب را مطالعه نمایید و سعی کنید که پیش از هر گونه سفارش ساخت، نسبت به انتخاب دقیق رنگ اقدام نمایید.

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه رنگ سفید

انتخاب رنگ بر اساس دو عامل مهم

در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که برای انتخاب رنگ کدام عوامل را لحاظ نمایید و اینکه بهترین رنگ برای آشپزخانه شما کدام است.

در مورد انتخاب بهترین رنگ کابینت باید بدانید برای هر کسی بهترین رنگ متفاوت است. این بدین معناست که بهترین رنگ به معنای واقعی وجود ندارد. اما با این حال رنگ هایی وجود دارند که بسیار محبوب و پر استفاده هستند. مثل رنگ سفید، رنگ قهوه ای چوب، رنگ خاکستری و همینطور رنگ های استخوانی و کرم.

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه رنگ سفید خاکستری

برای اینکه بهترین رنگ کابینت آشپزخانه را انتخاب نمایید، باید به دو عامل زیر توجه نمایید:

  • سلیقه شخصی شما : باید بدانید که در نهایت این شما هستید که از کابینت های آشپزخانه استفاده می کنید. پس باید رنگی را انتخاب نمایید که با سلیقه شما سازگار است و می توانید در بلند مدت از آن ها لذت ببرید. به عنوان مثال اگر با رنگ های تیره نظیر مشکی و خاکستری مشکل دارید و آنها را نمی پسندید، به خاطر جو بازار این رنگ ها را انتخاب نکنید! به سلیقه شخصی و علایق تان توجه نمایید.
  • هماهنگی رنگ کابینت با دکوراسیون خانه و آشپزخانه : فاکتور مهم دیگر در انتخاب رنگ کابینت های آشپزخانه این است که دقت داشته باشید که رنگ کابینت ها با مبلمان خانه، وسایل آشپزخانه نظیر یخچال و فر و مایکروفر و …. که از پیش خریده اید یا قصد خرید آنها را دارید، هارمونی خوبی داشته باشد. به عنوان مثال اگر وسایل آشپزخانه نظیر یخچال و … به رنگ سفید هستید، بهتر است کابینت ها نیز به رنگ سفید و یا خاکستری باشند تا ترکیب رنگی زیبا و هماهنگی را داشته باشیم.
بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه رنگ خاکستری تیره

در مرحله اول انتخاب رنگ کابینت های آشپزخانه سعی نمایید که به این دو فاکتور دقت کنید. به طور معمول اگر کابینت های آشپزخانه با سلیقه شما و دکوراسیون منزل مسکونی تان هماهنگی خوبی داشته باشند، تا مدتها بدون اینکه رنگ کابینت ها شما را آزرده خاطر کند، می توانید از آنها استفاده نمایید.

به خاطر داشته باشید که کابینت ها حجم زیادی از فضای آشپزخانه و خانه شما را اشغال می کنند. از این رو در زیبایی و دکوراسیون کل خانه اثر گذار خواهند بود. در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که طی سالهای اخیر، کدام رنگ ها در بازار پرطرفدار بوده اند و بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

رنگ های پرطرفدار کابینت آشپزخانه

در این بخش قصد داریم به سوال اصلی شما جواب دهیم. احتمالا شما می خواهید بدانید که امروزه در بازار کدام رنگ های کابینت محبوب تر هستند و مردم بیشتر نسبت به کدام کابینت ها اقبال نشان می دهند.

همانطور که اشاره نمودیم، بهترین رنگ از نظر هر فرد متفاوت است و شما باید با توجه به سلیقه شخصی و دکوراسیون منزل و آشپزخانه تان نسبت به انتخاب رنگ کابینت اقدام نمایید.

اما برای اینکه بدانید کدام رنگ ها محبوب تر هستند در ادامه می توانید با این رنگ کابینت ها آشنا شوید.

کابینت رنگ سفید

امروزه با توجه به سفارشاتی که توسط شرکت کابینت آبان و سایر شرکت ها و کارگاه های ساخت کابینت ثبت می شود، می توان گفت رنگ سفید محبوب ترین رنگ کابینت آشپزخانه است و مردم بیشتری نسبت به انتخاب رنگ سفید اقدام می کنند. دلیل این امر هم نسبتا مشخص است. اولا کابینت سفید رنگ نمای مدرنی به آشپزخانه شما می دهد و فضای آشپزخانه شما را بسیار زیبا خواهد نمود. دوما، ست کردن وسایل آشپزخانه به هر رنگی که باشند، با رنگ سفید ساده تر است. به عنوان مثال اگر وسایل رنگ آشپزخانه خاکستری و نقره ای باشند، به راحتی با کابینت های سفید رنگ ست خواهند شد.

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه رنگ سفید
بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه رنگ سفید

رنگ کرم و استخوانی

شاید یکی از محبوب ترین رنگ های کابینت را بتوان کابینت رنگ استخوانی دانست. به طور معمول کابینت ممبران به رنگ استخوانی، کرم و یا نسکافه ای هستند. اگر در منزل دوستان و آشنایان دقت کرده باشید کابینت ممبران به رنگ استخوانی یا نسکافه ای را احتمالا دیده اید. مطابق سفارش ها و درخواست هایی که برای ساخت کابینت ممبران ثبت می شود، رنگ استخوانی و نسکافه ای را پس از رنگ سفید می توان محبوب ترین انتخاب دانست.

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه ممبران رنگ استخوانی

رنگ قهوه ای چوب

همین حالا که در حال مطالعه این مطلب هستید احتمالا کابینت های آشپزخانه شما به رنگ قهوه ای کم رنگ و یا سوخته است. از سالها پیش و از زمانی که کابینت های ام دی اف وارد بازار شدند، رنگ قهوه ای با رگه های درشت یا ریز بسیار محبوب بوده اند و هنوز هم بسیاری از مشتریان کابینت های آشپزخانه شان را به رنگ قهوه ای چوب سفارش می دهند. در حال حاضر محبوبیت این رنگ کابینت کمتر شده است اما در گذشته این رنگ انتخاب اول کابینت برای آشپزخانه بود.

رنگ قهوه ای چوبی ، به دلیل این که علاقه عموم مردم به چوب زیاد است محبوب می باشد. رنگ چوب از خانواده رنگ های گرم است و به همین دلیل فضای آشپزخانه را بسیار دوست داشتنی و گرم و دلپذیر می نماید.

کابینت مدرن آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ خاکستری

رنگ های تیره نیز مشتریان خاص خود را دارند. امروزه درخواست ساخت کابینت به رنگ خاکستری روشن بسیار زیاد است و حتی رنگ های خاکستری تیره نیز مورد اقبال مردم هستند. بسیاری از افراد برای ست کردن رنگ وسایل آشپزخانه نظیر یخچال و ماشین لباسشویی با رنگ کابینت ها، از رنگ خاکستری استفاده می کنند. اگر آشپزخانه شما نور خوبی دارد، شما هم می توانید از رنگ خاکستری برای آشپزخانه تان استفاده نمایید. البته پیشنهاد ما به شما این است که سراغ رنگ های خاکستری روشن بروید تا فضای آشپزخانه خیلی تاریک نشود.

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه رنگ خاکستری تیره

ترکیب رنگ ها

یکی دیگر از اتفاقاتی که امروزه در جریان است، استفاده از ترکیب رنگی در کابینت های آشپزخانه است. به طور مثال ترکیب رنگ سفید با رنگ قهوه ای چوبی یا ترکیب رنگ سفید با رنگ خاکستری و … .

شاید تک رنگ بودن کابینت های آشپزخانه آن هم برای سال های طولانی سبب خسته شدن مردم شده است و بسیاری از کسانی که سفارش کابینت جدید می دهند، به سراغ استفاده از ترکیب رنگ های مختلف می روند. شاید هم در گذشته به ذهن کسی نرسیده بود که می توان رنگ کابینت ها را متفاوت سفارش داد و لزومی برای تک رنگ بودن کابینت ها وجود ندارد.

لازم است بدانید که کابینت ها با رنگ های ترکیبی نظیر سفید و قهوه ای یا سفید و خاکستری، امروزه بسیار محبوب و پر استفاده است. این مدل انتخاب رنگ کابینت، هزینه اضافی در بر ندارد و هزینه آن مانند اجرای کابینت های تک رنگ است!

کابینت سفید قهوه ای مدرن
کابینت آشپزخانه مدرن سفید و رنگ چوب
بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه رنگ سفید
بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه رنگ سفید خاکستری
بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه ترکیب رنگی
کابینت سفید قهوه ای مدرن
کابینت آشپزخانه مدرن سفید و رنگ چوب
کابینت سفید قهوه ای مدرن
کابینت آشپزخانه مدرن سفید و رنگ چوب

مشاوره و سفارش ساخت کابینت

اگر هنوز در زمینه انتخاب بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه مردد هستید و نمی دانید کدام رنگ را انتخاب کنید، می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید. ما به شما کمک می کنیم که بهترین رنگ ممکن را برای آشپزخانه تان انتخاب نمایید. مشاوره با ما کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

همچنین شما می توانید جهت استعلام قیمت کابینت های جدید برای آشپزخانه تان و یا سفارش ساخت کابینت و …، با ما در شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲۸۸۶۶۷۸۰

۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

در ادامه می توانید نمونه هایی از کابینت آشپزخانه با رنگ های مختلف را مشاهده و بررسی نمایید.

 

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top