کابینت سفید قهوه ای ، ترکیب رنگی عالی برای آشپزخانه

کابینت سفید قهوه ای ، ترکیب رنگی عالی برای آشپزخانه

کابینت سفید قهوه ای ، ترکیب رنگی عالی برای آشپزخانه
کابینت آشپزخانه مدرن سفید و رنگ چوب

بررسی کابینت سفید قهوه ای

در این بخش قصد داریم به بررسی و معرفی نمونه های کابینت سفید قهوه ای برای آشپزخانه بپردازیم.اگر قصد خرید کابینت آشپزخانه با این ترکیب رنگ ها را دارید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

امروزه در در صنعت کابینت و بویژه دیزاین آن، اتفاقات بسیار زیادی در دنیا رخ داده است. طی سالهای گذشته که کابینت ام دی اف در بازار ایران باب شده است، رنگ بندی های مختلفی توسط مردم مورد استفاده قرار گرفته است. اما بطور واضح، کابینت های قهوه ای رنگ چوب طرفداران بیشتر داشته است. اما با گذر زمان، طی سالهای اخیر، سلیقه مردم کمی عوض شده است.

امروزه تمایل به رنگ های سبک مدرن از جمله رنگ سفید بیشتر شده است. مطابق سفارش هایی که برای ساخت کابینت ثبت می شود، می توان اینطور گفت که امروزه رنگ های مدرن و بویژه رنگ سفید، پرطرفدار ترین و محبوب ترین رنگ کابینت ام دی اف به شما می رود. البته کابینت آشپزخانه رنگ قهوه ای سوخته و روشن و با رگه های تیره  درشت نیز همچنان از محبوبیت بالایی نزد ایرانیان برخودار هستند اما می توان اینطور گفت که سفارش ساخت و محبوبیت این رنگ کابینت کم شده است.

اما جالب است بدانید که امروزه در کنار رنگ پر استفاده سفید برای کابینت آشپزخانه، موضوع دیگری به نام ترکیب رنگ ها نیز مطرح است. بسیاری از افراد، رنگ سفید را به تنهایی برای کابینت های آشپزخانه شان نمی پسندند. از این رو ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر مطرح شده است. از جمله ترکیب رنگ سفید با رنگ قهوه ای روشن و یا تیره و همینطور ترکیب رنگ سفید با رنگ خاکستری.

کابینت سفید قهوه ای ، ترکیب رنگی عالی برای آشپزخانه
کابینت آشپزخانه مدرن سفید و رنگ چوب

در این بخش قصد داریم کمی در مورد کابینت سفید قهوه ای توضیح دهیم و نمونه هایی از آشپزخانه هایی که با این رنگ کابینت اجرا شده است را ارائه نماییم. به این شکل اگر قصد خرید کابینت به رنگ سفید قهوه ای را دارید، می توانید با بررسی این نمونه ها با آگاهی بیشتری نسبت به خرید و سفارش ساخت کابینت اقدام نمایید.

جنس کابینت سفید قهوه ای

همانطور که اشاره نمودیم، امروزه ترکیب رنگ سفید و قهوه ای برای آشپزخانه، مرسوم است و بسیاری از مشتریان کابینت های آشپزخانه را به این شکل سفارش می دهند. آنچه باید بدانید این است که شاید رنگ سفید در بلند مدت کمی خسته کننده باشد و از این رو ترکیب کردن آن با یک رنگ گرم مانند قهوه ای می تواند کمک زیادی به زیبایی و گرم شدن فضای آشپزخانه نماید. همچنین با ترکیب رنگ های سفید و قهوه ای، آشپزخانه از سادگی کامل خارج شده و کمی درخشنده تر و زیباتر خواهد شد که در تصاویر این آشپزخانه ها، می توانید این موضوع را مشاهده نمایید.

کابینت سفید قهوه ای ، ترکیب رنگی عالی برای آشپزخانه
کابینت آشپزخانه مدرن سفید و رنگ چوب

جنس کابینت سفید قهوه ای همان ام دی اف معمولی است. یعنی مغزی کار همان ام دی اف است و روکش کابینت می تواند ملامینه یا هایگلاس و یا حتی پی وی سی باشد. به این شکل، کابینت های سفید قهوه ای در حقیقت می توانند کابینت ام دی اف ساده (کابینت ام دی اف ملامینه)، کابینت هایگلاس و یا کابینت روکش پی وی سی باشند.

لازم است بدانید که امروزه با توجه به تنوع طرح و رنگ روکش های مورد استفاده در بازار، امروزه دست شما در انتخاب رنگ بسیار باز است.

قیمت کابینت

همانطور که اشاره شد، به طور معمول کابینت های سفید قهوه یا کابینت ام دی اف ساده هستند ، یا اینکه هایگلاس هستند و یا از جنس روکش پی وی سی. اینکه کابینت ها دو رنگ هستند، تغییری در قیمت کابینت ایجاد نمی کند و سبب افزایش قیمت نخواهد بود. با توجه به این اوصاف، قیمت انواع این کابینت را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

نوع کابینت آشپزخانه حدود قیمت مترطول کابینت زمینی و هوایی
کابینت سفید قهوه ای ام دی اف ساده (ملامینه) از ۷۵۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان
کابینت سفید قهوه ای هایگلاس از ۱.۲۰۰ تا ۱.۶۰۰ میلیون تومان
کابینت سفید قهوه ای روکش پی وی سی از ۱.۱۰۰ تا ۱۶۰۰ میلیون تومان

نکات:

  • همانطور که می دانید، برای استعلام قیمت روز کابینت باید شرکت کابینت آبان در تماس باشید. (۰۹۱۲۸۸۶۶۷۸۰ – ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵) . قیمت های اعلام شده مربوط به زمستان سال ۱۳۹۸ می باشند.
  • قیمت ارائه شده مربوط مترطول کابینت زمینی و هوایی می باشد.
کابینت سفید قهوه ای ، ترکیب رنگی عالی برای آشپزخانه
کابینت آشپزخانه مدرن سفید و رنگ چوب

نحوه سفارش ساخت:

  • تماس با شرکت کابینت آبان جهت استعلام قیمت
  • بررسی و اندازه گیری دقیق پروژه شما و اعلام قیمت دقیق و نهایی
  • ساخت کابینت ها مطابق رنگ انتخابی شما و نحوه ترکیب رنگ ها
  • نصب کابینت ها در آشپزخانه شما و اتمام پروژه

زمان مورد نیاز جهت ساخت و نصب کابینت، بستگی به متراژ و شرایط خانه و پروژه شما خواهد داشت. اما برای این کار زمانی در حدود دو هفته را در نظر داشته باشید.

کابینت سفید قهوه ای ، ترکیب رنگی عالی برای آشپزخانه
کابینت آشپزخانه مدرن سفید و رنگ چوب

نمونه های کابینت سفید قهوه ای برای آشپزخانه شما

در ادامه قصد داریم به همراه شما نمونه های بیشتری از کابینت آشپزخانه سفید و قهوه ای را مشاهده و بررسی نماییم. همانطور که اشاره شد، پیش از خرید و سفارش ساخت کابینت شما می توانید نمونه کارهای زیادی را ببینید تا متوجه شوید که آیا این نوع کابینت را می پسندید یا خیر و در نهایت اینکه این ترکیب رنگی به چه شکل می تواند باشد.

 

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه مدرن و ممبران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top