کابینت هایگلاس سفید ، محبوب ترین نوع کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس سفید ، محبوب ترین نوع کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس سفید ، محبوب ترین نوع کابینت هایگلاس
کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت هایگلاس سفید ، محبوب ترین نوع کابینت هایگلاس

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یک از محبوب ترین کابینت های موجود در بازار ایران یعنی کابینت هایگلاس سفید بپردازیم. در واقع باید اینطور گفت که کابینت هایگلاس امروزه یکی از پرمصرف ترین کابینت های موجود در بازار است و رنگ سفید آن، محبوب ترین رنگ بین تمامی رنگ هاست.

آنچه در این بخش به شما ارائه خواهیم نمود عبارت است از آشنایی اولیه با کابینت هایگلاس، ارائه قیمت رنگ سفید آن و همچنین بررسی نمونه هایی از آشپزخانه هایی که در آنها کابینت هایگلاس سفید اجرا شده است. خوبی دیدن نمونه کارهای مختلف این است که شما پیش از خرید می توانید بطور دقیق بررسی نمایید که آیا این کابینت ها دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید یا نه و اینکه آیا به آشپزخانه شما می آیند یا خیر.

از آنجایی که قیمت کابینت آشپزخانه کم نیست، پیشنهاد می کنیم پیش از خرید، تا می توانید نمونه کار ببینید تا بتوانید آگاهانه تصمیم گیری نمایید و نسبت به هزینه ای که انجام می دهید، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

کابینت هایگلاس سفید ، محبوب ترین نوع کابینت هایگلاس
کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه هایگلاس

ما در وب سایت شرکت کابینت آبان، به طور مفصل به کابینت هایگلاس را مورد بررسی قرار داده ایم که شما از طریق لینک زیر می توانید بطور کامل با این نوع کابینت آشنا شوید. مباحثی از جمله جنس، قیمت، مدل ها و  طرح ها و … :

کابینت هایگلاس

اما برای اینکه بتوانید بصورت مقدماتی با این نوع کابینت آشنا شوید باید اینطور بگوییم این نوع کابینت دارای مغزی ام دی اف هستند و روی ورق ام دی اف از روکش پلی گلس استفاده می شود. روکش های پلی گلس ظاهر براق و شیشه ای مانند دارند و به همین دلیل کابینت هایگلاس در آشپزخانه بسیار درخشنده و مانند شیشه است. این نوع کابینت را می توان یکی از زیباترین انواع کابینت دانست که بسیار درخشنده و زیبا هستند.

همانطور که اشاره نمودم، رنگ سفید در کابینت های هایگلاس بسیار محبوب هستند و در واقع محبوب ترین نوع این کابینت ها می باشند. در ایران رنگ های دیگر کابینت هایگلاس نیز مورد استفاده است اما محبوب ترین و پر استفاده ترین رنگ، همان رنگ سفید است.

همانطور که می دانید، این نوع کابینت به سبک مدرن است و برای خانه ها و آشپزخانه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که بر اساس سبک مدرن طراحی شده اند. بعبارت دیگر، خانه هایی که ساده هستند و به سبک کلاسیک نیستند.

کابینت هایگلاس سفید ، محبوب ترین نوع کابینت هایگلاس
کابینت آشپزخانه مدرن

چرا کابینت هایگلاس سفید ؟

رنگ سفید از جمله رنگ های خنثی است. این رنگ را می توان در کنار سایر رنگ ها مورد استفاده قرار داد. یکی از بزرگترین محاسن رنگ سفید این است که در گذر زمان نه خسته کننده است و نه اینکه قدیمی می شود. در نقطه مقابل، رنگ سفید در آشپزخانه سبب مدرن تر شدن فضای آشپزخانه خواهد شد.

رنگ هایی نظیر قرمز، زرد و سایر رنگ های پرانرژی و همینطور رنگ های تیره، در بلند مدت شما را خسته و دلزده خواهند کرد. اما رنگ سفید چنین خاصیتی ندارد و در بلند مدت تاثیر بدی روی روان انسان نخواهد گذاشت. از این رو پیشنهاد ما به شما این است که اگر نمی دانید چه رنگ کابینتی برای آشپزخانه شما مناسب است، از رنگ سفید استفاده نمایید.

یک پیشنهاد خوب

اگر از کابینت هایگلاس سفید برای آشپزخانه تان استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم برای فضای بین کابینتی از شیشه رنگی سفید استفاده نمایید.

شیشه رنگی متریالی است مدرن و امروزی که  تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و خاص شدن آشپزخانه شما خواهد داشت. این متریال مدرن حاصل استفاده از رنگ های مخصوص شیشه بر روی شیشه های سکوریت است و مقاومت بسیار خوبی دارند. فرض کنید کابینت های شما از جنس هایگلاس بوده و درخشنده باشند. اگر فضای بین کابینت ها نیز شیشه رنگی بین کابینتی که درخشندگی فوق العادی دارند باشد، آشپزخانه شما بسیار درخشان و زیبا خواهد بود که در کمتر جایی نمونه آن را دیده اید! برای خرید شیشه رنگی می توانید از گروه شیشه های دکوراتیو کالر گلس کمک بگیرید که وب سایت آنها را در لینک زیر قرار داده ایم. اما در تصویر زیر می توانید نمونه ای فوق العاده زیبا از اجرای کابینت هایگلاس و همینطور شیشه رنگی سفید بین کابینتی را مشاهده نمایید. شما می توانید شیشه رنگی را به هر رنگی که دوست دارید سفارش دهید:

شیشه رنگی

کابینت هایگلاس سفید ، محبوب ترین نوع کابینت هایگلاس
کابینت آشپزخانه مدرن

نمونه های فوق العاده از آشپزخانه هایی با کابینت های سفید براق

در ادامه قصد داریم به همراه شما نمونه هایی از آشپزخانه هایی که در آنها کابینت هایگلاس سفید استفاده شده است را بررسی نماییم.

اگر قصد سفارش ساخت کابینت آشپزخانه را دارید و یا نیاز به مشاوره پیش از خرید در رابطه با نوع، قیمت و رنگ کابینت دارید، می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید. ما سعی می کنیم با توجه به بودجه و سلیقه شما، بهترین پیشنهاد ممکن را در اختیار شما قرار دهیم. مشاوره با ما کاملا رایگان است.

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

برای دیدن این آشپزخانه ها و کابینت ها، کافی است بر روی تصویر مورد نظر کلیک کنید تا تصویر بزرگنمایی شود. از دیدن این آشپزخانه های زیبا لذت ببرید.

 

شرکت ساخت کابینت آشپزخانه آبان

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top