کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه کوچک

در این بخش قصد داریم اطلاعات و نمونه های بسیار خوبی از کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک را ارائه نماییم.

آشپزخانه در خانه های ما ایرانیان حکم قلب خانه را داراست. وقت زیادی از روز را خانم های خانه دار در آشپزخانه سپری می کنند و به همین سبب همه دوست دارند که آشپزخانه ای داشته باشند که اول از همه زیبا باشد و دوما از کیفیت خوبی برخودار باشد.

نکته مهم این است که امروزه بسیاری از ما در آپارتمان های کوچک زندگی می کنیم و به فراخور آن، متراژ آشپزخانه ها کوچک شده است. دلیل این امر این است که جمعیت شهرهای بزرگ روز به روز بیشتر شد و این جمعیت نیاز به مسکن دارند. به همین سبب خانه های ویلایی قدیم تبدیل به آپارتمان های چند طبقه شده و هر واحد نیز متراژ محدودی دارد.

در هر حال، اگر متراژ آشپزخانه شما هم کم است، پیشنهاد می کنیم این بخش را حتما مطالعه نمایید. چرا که هم توضیحاتی در مورد بهترین کابینت ها برای آشپزخانه کوچک ارائه خواهیم نمود و هم اینکه نمونه هایی از آشپزخانه های کوچک که در آنها کابینت های مختلف استفاده شده است را ارائه خواهیم نمود. پپس با مطالعه این بخش در نهایت خواهید دانست که چه کابینتی برای آشپزخانه شما مناسب است.

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک : کابینت مدرن

نکاتی که در این بخش ارائه می نماییم، بر پایه مباحث علم طراحی و دکوراسیون داخلی است. به این معنا که حالات دیگر هم ممکن خواهد بود اما از نظر علم دکوراسیون، این بهترین پیشنهاد است.

همانطور که اشاره شد، برای آشپزخانه های کوچک بهترین کابینت، کابینت مدرن است. سبک مدرن سبکی است که در آن همه چیز در نهایت سادگی قرار دارند و البته این سادگی به معنای عدم زیبایی نیست. بلکه اگر دقیق تر نگاه کنیم، زیبایی در سادگی است. کابینت هایی که به سبک مدرن ساخته می شود، معمولا کمترین تزئینات و جزئیات را دارند. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، به کابینت های ممبران دقت نمایید. این کابینت ها پر از منبت کاری و سرستون هستند. این جزئیات زیاد روی کابینت، سبب شلوغ شدن آن ها و شلوغ به نظر رسیدن آشپزخانه خواهند شد.

بنابراین برای آشپزخانه های کوچک بهتر است از کابینت های سبک مدرن استفاده نمایید که کمترین میزان شلوغی را دارند و فضای آشپزخانه کوچک را شلوغ تر از آنچه که هست نشان نخواهند داد. کابینت های شلوغ سبب ایجاد نوعی حس خفگی در فضا می شوند. شاید این موضوع اوایل به چشم شما نیاید اما به طور حتم در بلند مدت سبب دلزدگی خواهد شد. پس، بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک کابینت مدرن است!

البته همانطور که گفتیم، این موضوع نسبی است. شاید شما آنقدر به کابینت های ممبران و کابینت های سبک کلاسیک علاقه مند باشید که این موضوعات اهمیتی نداشته باشد. بنابراین سلیقه شما هم شرط است. اما آنچه که گفتیم، از نظر علمی بود.

در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که کدام انواع کابینت های مدرن را می توانید برای آشپزخانه تان تهیه نمایید و قیمت هر کدام حدودا چقدر است. در نهایت به شما خواهیم گفت که کدام رنگ ها برای آشپزخانه های کوچک مناسب تر هستند.

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه کوچک

انواع کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت ام دی اف MDF : ساده ترین نوع کابینت آشپزخانه مدرن، همین کابینت های ام دی اف MDF ساده هستند. در بازار این کابینت ها را با نام صابونی یا ملامینه نیز می شناسند. کابینت های ام دی اف، ساده ترین و ارزان ترین نوع کابینت هستند. البته مقاومت بسیار خوبی دارند و تنوع طرح و رنگ آنها نیز بسیار بالاست و دست شما در انتخاب کاملا باز است.

قیمت هر مترطول کابینت زمینی و هوایی ام دی اف ساده، در حدود ۷۵۰ تا ۹۵۰ هزار تومان است. برای سفارش ساخت این کابینت ها می توانید با شرکت کابینت آبان در تماس باشید.

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت هایگلاس : اگر بخواهید کابینت مدرن برای آشپزخانه بخرید که به لحاظ کیفیت و البته زیبایی برتر از کابینت ام دی اف ساده باشند، باید به سراغ کابینت هایگلاس بروید. احتمالا این کابینت ها را در خانه دوستان و آشنایان دیده باشید. این کابینت ها نمای شیشه ای دارند و درخشنده هستند و سبب لوکس شدن آشپزخانه شما خواهند شد. البته باید بدانید که مغز این کابینت ها نیز از جنس ام دی اف است و روکش پلکسی گلس بر روی ام دی اف کار شده است.

قیمت هر مترطول کابینت زمینی و هوایی هایگلاس چیزی در حدود ۱.۲۰۰ میلیون تا ۱.۵۰۰ میلیون می باشد. بسته به برند تولید کننده ورق هایگلاس و کیفیت ساخت کابینت از جمله یراق آلات و …، این قیمت متفاوت است. ورق هایگلاس ایرانی قیمت پایین تر و ورق هایگلاس خارجی مانند ترک کمی گران تر از نمونه مشابه ایرانی است.

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت روکش پی وی سی : یکی دیگر از کابینت های مدرن که امروزه به وفور در بازار مورد استفاده قرار می گیرد، کابینت روکش پی وی سی PVC است. این کابینت ها، دارای مغزی ام دی اف هستند که روکشی از جنس پی وی سی بر روی آنها کشیده شده است. این روکش به دلیل ماهیت پلاستیک مانندی که دارد در برابر رنگ پریدگی، رطوبت و آب و ضربه و خط و خش مقاومت بسیار خوبی دارد و به همین دلیل، استفاده از آن کاملا پیشنهاد می شود. تنوع طرح و رنگ ورق پی وی سی بالاست و شما می توانید مطابق سلیقه تان، رنگ و طرح کابینت آشپزخانه تان را انتخاب نمایید.

قیمت هر مترطول کابینت زمینی و هوایی روکش پی وی سی چیزی در حدود ۱.۱۰۰ میلیون تا ۱.۴۰۰ میلیون می باشد. جهت سفارش ساخت کابینت روکش پی وی سی می توانید با شرکت کابینت آبان در تماس باشید.

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت روکش چوب طبیعی : کابینت های روکش چوب طبیعی نیز مانند تمامی کابینت های بالا، دارای مغز ام دی اف هستند. اما بر روی این کابینت ها از روکش چوب طبیعی استفاده شده است. این روکش که از جنس چوب است، در برابر بسیاری از آسیب ها مقاوم سازی شده است. دلیل استفاده از چوب طبیعی، این است که چوب، متریالی است گرم و زنده و دارای زیبایی بسیار زیادی است.

قیمت هر مترطول کابینت زمینی و هوایی روکش چوب طبیعی، چیزی در حدود ۱.۱۰۰ میلیون تا ۱.۴۰۰ میلیون می باشد. جهت سفارش ساخت این نوع کابینت های می توانید با شرکت کابینت آبان در تماس باشید.

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک

نه تنها آشپزخانه بلکه در همه فضاهای کوچک بهتر است که از رنگ های روشن و نزدیک به سفید استفاده نمایید. در آشپزخانه های کوچک توصیه اکید ما این است که حتما یا از رنگ سفید و یا سایر رنگ های  روشن استفاده نمایید. مگر در حالی که آشپزخانه شما از نور طبیعی بسیار خوبی برخودار است. یعنی پنجره های آشپزخانه نور آفتاب خوبی می گیرد.

اگر از رنگ های تیره برای آشپزخانه کوچک و کم نور استفاده نمایید، همیشه حتی روزها باید لامپ آشپزخانه را روشن نمایید که این موضوع می تواند آزار دهنده باشد.

کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه کوچک

در نهایت اینکه برای سفارش ساخت کابینت مدرن آشپزخانه کوچک ، دریافت مشاوره در زمینه انتخاب نوع و رنگ کابینت و همینطور استعلام قیمت کابینت، می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید.

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

مدل کابینت های مدرن

در ادامه می توانید نمونه های مختلف و رنگ های متفاوت کابینت مدرن را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی کابینت ها، بر روی تصاویر کلیک نمایید.

 

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top