کابینت دو رنگ ، سفید و رنگ چوب طبیعی

کابینت دو رنگ ، سفید و رنگ چوب طبیعی

کابینت دو رنگ ، سفید و رنگ چوب طبیعی
کابینت آشپزخانه مدرن با ترکیب رنگ سفید و چوب طبیعی

کابینت دو رنگ ، سفید و رنگ چوب طبیعی

در این مطلب قصد داریم به بررسی یک نمونه کابینت آشپزخانه بسیار زیبا بپردازیم. نمونه کابینتی که شاید شما هم به ترکیب رنگی آن علاقه مند باشید اما نمونه آن را بصورت اجرا شده ندیده باشید و به دنبال این باشید که ببینید نمونه اجرا شده ی این ترکیب رنگی به چه صورت خواهد بود.

کابینتی که در این بخش مشاهده می کنید، ترکیب رنگ سفید و رنگ قهوه ای چوب طبیعی است! این روزها استفاده از دو رنگ برای کابینت های آشپزخانه بسیار مرسوم است. در واقع کابینت تک رنگ به نوعی رو به منسوخ شدن است و کابینت ها با ترکیب های رنگی مختلف، در حال محبوب شدن هستند! به این دلیل که تفاوت قیمت بین کابینت تک رنگ و دو رنگ وجود ندارد، چرا این کار را نکنیم؟ چرا کابینت ها را به دو رنگ مختلف انتخاب کنیم.

دلیل این که این نمونه کابینت با این ترکیب رنگی را مورد بررسی قرار می دهیم این است که شما به عنوان خریدار کابینت و کسی که قصد دارد کابینت آشپزخانه اش را تغییر دهد، شاید به دنبال دیدن این نمونه ترکیب رنگی باشید تا بهتر متوجه شوید که خروجی و محصول نهایی این کابینت به چه شکل خواهد شد! پس حتما این تصاویر را بررسی نمایید.

همانطور که در تصاویر مشخص است، بدنه اصلی کابینت ها، به رنگ سفید و از نوع هایگلاس هستند و بخش داخلی یعنی کابینت های بالایی ردیف پایین و صفحه کابینت به رنگ قهوه ای چوب طبیعی هستند. حتی در این آشپزخانه، برای پشت کابینت ها بجای استفاده از سرامیک یا هر متریال دیگر، از همین ورق ام دف استفاده شده که باعث شد خروجی نهایی بسیار خاص و متفاوت باشد. یعنی بخش دور کابینت ها یعنی کابینت های ردیف پایین و کابینت های بالایی در کابینت هوایی با رنگ سفید و از نوع هایگلاس کار شده اند و کابینت های میانی و همینطور صفحه کابینت و همینطور پشت کابینت ها با ام دی اف رنگ چوب طبیعی کار شد! این واقعا یک پروژه خاص و بسیار زیبا است و البته که اجرای آن هزینه بیشتری در بر خواهد داشت.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر مربوط به این کابینت های آشپزخانه را مشاهده نمایید:

اگر قصد دارید هزینه این نوع کابینت آشپزخانه را برآورد نمایید و یا اینکه برای انتخاب نوع و رنگ بندی کابینت های آشپزخانه تان نیاز به مشاوره دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره، استعلام قیمت کابینت آشپزخانه و همینطور سفارش اندازه گیری و ساخت کابینت ، با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top