کابینت کلاسیک سفید ، مدل و قیمت

کابینت کلاسیک سفید ، مدل و قیمت

کابینت کلاسیک سفید ، مدل و قیمت
کابینت آشپزخانه ممبران به رنگ سفید

بررسی مدل ها و قیمت کابینت کلاسیک سفید

بسیاری از مشتریانی که با شرکت کابینت آبان جهت مشاوره و یا ثبت سفارش ساخت کابینت تماس می گیرند، به دنبال کابینت کلاسیک سفید رنگ هستند. جالب اینجاست که با وجود فراگیر شدن و شناخته شدن کابینت ممبران ، هنوز بسیاری از مردنم این نوع کابینت را با نام کابینت کلاسیک می شناسند و هنوز با نام کابینت ممبران آشنا نیستند.

در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی کابینت کلاسیک بپردازیم تا اگر شما هم به دنبال این نوع کابینت برای آشپزخانه تان هستید، بتوانید با آگاهی بیشتر تصمیم گیری نمایید.

بررسی ویژگی های کابینت کلاسیک

سبک کلاسیک ، یک سبک دکوراسیون داخلی است. در طراحی آشپزخانه ، سبک مورد استفاده می تواند کلاسیک باشد و به این شکل، سبک کابینت ها باید کلاسیک باشد. این سبک دکوراسیون را معمولا با شلوغ بودن و جزئیات فراوان می شناسند. مثل مبلمان کلاسیک که معمولا مجلل و دارای تاج و منبت و … است.

اگر بخواهیم کمی فراتر برویم، معمولا ساختمان هایی که به سبک کلاسیک ساخته می شوند (ساختمان های با نمای رومی یا کلاسیک ) ، دارای سرستون و تزئینات گچبری روی نما و … هستند. همه این ها را گفتیم تا به شما بگوییم که کابینت به سبک کلاسیک ، یک سبک شناخته شده در طراحی ، معماری و دکوراسیون است. منزل مسکونی کلاسیک ، هم دارای نمای کلاسیک ، هم دارای طراحی داخلی کلاسیک و هم دارای دکوراسیون به سبک کلاسیک است. کابینت های آشپزخانه در این سبک دکوراسیون منزل ، نیز باید کلاسیک باشد.

کابینت کلاسیک سفید ، مدل و قیمت
کابینت آشپزخانه ممبران به رنگ سفید

تا اینجا با کابینت ها سبک کلاسیک آشنا شدید. امروزه در بازار ، کابینت هایی با نام ممبران تولید و ساخته می شوند که می توان گفت به طور کامل ، جایگزین کابینت کلاسیک شده اند. البته واقعیت این است که این کابینت ها ، تنها به سبک کلاسیک ساخته می شوند اما در بازار اینطور جا افتاده است که اصطلاح ممبران به جای کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.

در گذشته ، کابینت هایی سبک کلاسیک ، معمولا با چوب طبیعی ساخته می شد. از آنجا که چوب طبیعی قیمت بالایی دارد و ساخت کابینت چوبی نیز هزینه بالایی دارد (بویژه که کابینت های سبک کلاسیک دارای جزئیات زیادی هستند) ، این نوع کابینت تنها ویژه طبقه ثروتمند جامعه بود. اما کابینت های ممبران مدل صنعتی شده این نوع کابینت ها هستند. برای ساخت این کابینت ها از ورق ام دی اف به جای چوب طبیعی استفاده می شود و در نهایت اینکه قیمت تمام شده و زمان ساخت بسیار پایین تری نسبت به چوب طبیعی دارند.

کابینت کلاسیک سفید ، مدل و قیمت
کابینت آشپزخانه ممبران به رنگ سفید

تا اینجا فهمیدیم که:

  • کابینت کلاسیک امروزه با نام کابینت ممبران شناخته می شود اما هنوز بسیاری از مردم از همان نام کابینت کلاسیک استفاده می کنند.
  • کابینت ممبران با ورق ام دی اف ساخته می شود و نه چوب طبیعی.
  • کلاسیک نام یک سبک دکورسیون و معماری است. کابینت کلاسیک برای خانه ای مناسب است که به سبک دکوراسیون طراحی و مبلمان شده باشد. هر جایی نباید از هر چیزی استفاده کرد.
  • قیمت تمام شده کابینت ممبران (مدل صنعتی شده و به روز شده کابینت کلاسیک قدیمی) ، بسیار مناسب تر از زمانی است که از چوب طبیعی برای ساخت کابینت کلاسیک استفاده می شود.
کابینت کلاسیک سفید ، مدل و قیمت
کابینت آشپزخانه ممبران به رنگ سفید

رنگ سفید ، رنگی برای همه

در گذشته معمولا رنگ کابینت ها رنگ چوب طبیعی بود. همان رنگ قهوه ای با رگه های تیره. این رنگ بسیار محبوب بود و هنوز که هنوز است، بسیاری از مردم این رنگ را برای کابینت های آشپزخانه مورد استفاده قرار می دهند.

اما اتفاقی که امروزه در صنعت کابینت و سلیقه ایرانیان رخ داده ، این است که مردم گرایش زیادی به رنگ های ساده و خنثی پیدا کرده اند. رنگ سفید ، به عنوان مهم ترین رنگ ساده و خنثی ، امروز پرطرفداترین و محبوب ترین رنگ کابینت آشپزخانه است.

این تغییر سلیقه و گرایش به رنگ سفید تنها مختص کابینت کلاسیک و ممبران نیست. بلکه کابینت های ام دی اف ، هایگلاس ، پی وی سی و … نیز به رنگ سفید سفارش داده می شوند.

کابینت کلاسیک سفید ، مدل و قیمت
کابینت آشپزخانه ممبران به رنگ سفید

حدود قیمت کابینت کلاسیک

با توجه به اینکه امروزه بجای کابینت کلاسیک با چوب طبیعی ، کابینت ممبران مورد استفاده قرار می گیرد، ما نیز قیمت روز کابینت ممبران را ارائه می کنیم. البته شما به خوبی می دانید که این روزها قیمت ها بشدت متغیر هستند و هر روز تغییر می کنند. پس پیشنهاد ما به شما این است که هر موقعی که قصد داشتید کابینت های آشپزخانه تان را بسازید، قیمت روز را استعلام کنید. اما در عین حال ، قیمت کابینت ممبران را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:

نوع کابینت قیمت مترطول کابینت زمینی و هوایی
کابینت ممبران متری ۴.۵۰۰ تا ۵.۵۰۰ میلیون تومان

جنس کابینت کلاسیک

به عنوان حسم ختام این مطلب ، قصد داریم در مورد جنس این نوع کابینت ها صحبت کنیم. همانطور که بالاتر اشاره شد، کابینت ممبران از جنس ام دی اف است. در واقع برای ساخت کابینت ممبران ، تزئینات شامل سرستون و منبت کاری ، به طور جداگانه ساخته شده و سپس بر روی ورق ام دی اف چسبانیده می شود. سپس ورق ام دی اف با تزئینات روی آن ، زیر دستگاه وکیوم رفته و یک لایه روکش بر روی آن کشیده می شود. به این شکل، ورق مورد نیاز برای ساخت کابینت کلاسیک ممبران تولید می شود. برای تولید رنگ های مختلف از روکش با طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می شود.

اگر قصد دریافت مشاوره در رابطه با این نوع کابینت دارید و یا می خواهید استعلام قیمت روز کابینت کلاسیک به رنگ سفید را انجام دهید ، می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

در ادامه می توانید نمونه های مختلف این نوع کابینت آشپزخانه را مشاهده نمایید:

شرکت کابینت آبان

طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top