کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت های گلاس سفید طوسی
کابینت آشپزخانه مدرن هایگلاس

کابینت های گلاس سفید طوسی

رنگ سفید را می توان محبوب ترین رنگ برای کابینت های گلاس دانست. امروزه بسیاری از آشپزخانه ها به رنگ سفید در آمده اند و سلیقه جامعه به سمت استفاده از رنگ سفید رفته است. بیشترین سفارش ساخت کابینت آشپزخانه ، کابینت های گلاس سفید و یا ام دی اف ساده به رنگ سفید است.

پس از رنگ سفید ساده، رنگ سفید طوسی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه است. یکی از اتفاقاتی که امروزه در بازار رخ داد است این است که کابینت آشپزخانه از حالت تک رنگ خارج شده و به سوی ترکیب رنگی رفته است. ترکیب رنگ سفید با رنگ قهوه ای چوب ، ترکیب رنگ سفید با رنگ طوسی و … .

در این ترکیب رنگی می توان رنگ سفید را بیشتر مورد استفاده قرار داد یا رنگ دیگری که در کنار آن مورد استفاده قرار می گیرد. اما به طور معمول، رنگ سفید رنگ غالب است و رنگ هایی که در کنار آن استفاده می شوند، در مقیاس کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

در این مطلب ، قصد داریم به بررسی نمونه هایی از یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین کابینت های بازار بپردازیم. کابینت های گلاس سفید طوسی.

در ادامه می توانید نمونه هایی از این نوع کابینت آشپزخانه را مشاهده نمایید:

همانطور که می دانید، کابینت های گلاس یا هایگلاس (High Gloss Kitchen Cabinet) ، از نوع کابینت ام دی اف است. این نوع کابینت دارای مغزی ام دی اف و روکش پلی گلاس است که به این کابینت ها ظاهر شیشه ای و براق می دهد. برای آشنایی با کابینت هایگلاس پیشنهاد می کنیم لینک زیر را مطالعه نمایید:

کابینت آشپزخانه هایگلاس

رنگ طوسی کم رنگ یا پررنگ

همانطور که در تصاویر بالا مشخص است، رنگ طوسی که در کنار رنگ سفید قرار گرفته است، می تواند کم رنگ یا پر رنگ باشد. این کاملا بستگی به سلیقه شما دارد که دوست داشته باشید رنگ طوسی کم رنگ را در آشپزخانه تان مورد استفاده قرار دهید یا رنگ طوسی پر رنگ!

علاوه بر این، ترکیب رنگ سفید و طوسی می تواند به هر شکلی باشد. یعنی می توان مثلا کابینت ها را به رنگ طوسی در نظر گرفته و صفحه کابینت را به رنگ سفید! یا اینکه کابینت ها بیشتر به رنگ سفید باشند و رنگ طوسی بصورت تاچ رنگی و خیلی جزئی مورد استفاده قرار گیرد.

اگر قصد ساخت کابینت های گلاس سفید طوسی برای آشپزخانه تان را دارید، جهت استعلام هزینه های ساخت کابینت و سفارش اجرا، با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top