کابینت مدرن سفید

کابینت مدرن سفید ، انتخاب آگاهانه برای آشپزخانه شما

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

در این بخش قصد داریم به همراه شما به بررسی رنگ سفید در آشپزخانه بپردازیم و کابینت سفید مدرن برای آشپزخانه شما را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد خرید کابینت برای آشپزخانه منزل تان را دارید و در انتخاب رنگ سردرگم هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این بخش را از دست ندهید.

آشپزخانه از دیرباز، نقش بسیار مهم و پر رنگی در خانه های ما ایرانیان داشته است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، شاید آشپزخانه را بتوان مهم ترین بخش هر خانه دانست. البته نباید از نشیمن خانه غافل شد و باید این طور این جمله را اصلاح کرد که در هر خانه ای، هال (پذیرایی یا نشیمن) و آشپزخانه مهم ترین بخش ها هستند و این امر دلایل خاص خود را داراست. از جمله اینکه وقتی میهمانی در خانه داریم، این دو بخش کاملا در دید قرار دارند و زیبایی و شکیل بودن خانه ما، در گرو زیبایی این دو بخش است. شاید اتاق خواب را کمتر کسی ببیند اما آشپزخانه و پذیرایی خانه ما را همه می بینند. از سوی دیگر، ما بیشتر وقت زندگی خود را در آشپزخانه و نشیمن سپری می کنیم. بویژه خانم های خانه دار که وقت زیادی از روز خود را به طور معمول در آشپزخانه سپری می کنند.

بنابراین، زیبایی و کیفیت دکوراسیون آشپزخانه از اهیمت بالایی برخودار است و اگر به دنبال داشتن خانه ای زیبا هستید، از این بخش از خانه به هیچ وجه غافل نشوید. همانطور که اشاره شد در این مطلب قصد داریم به بررسی کابینت رنگ سفید به سبک مدرن برای آشپزخانه بپزدایم. با کابینت آبان همراه باشید.

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

انتخاب رنگ سفید برای آشپزخانه

چه کسانی رنگ سفید را برای آشپزخانه شان انتخاب می کنند و با چه دلیلی این کار را انجام می دهند. آیا انتخاب و استفاده از رنگ سفید برای آشپزخانه، منطقی است؟ چه رنگ های بهتری نسبت به سفید وجود دارد؟

این ها سوالاتی هستند که ممکن است پیش از انتخاب رنگ، ذهن شما را مشغول کرده باشند. ما در این بخش می کوشیم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم تا شما بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. در این راستا، باید به سه موضوع زیر توجه داشته باشید:

– از نظر روانشناسی رنگ ها، سفید، رنگی است خنثی. یعنی در دسته رنگ های خنثی دسته بندی می شود. رنگ های خنثی تاثیر زیادی بر روی اعصاب و روان انسان ندارند و بالعکس، می توانند سبب آرامش باشند. اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم باید به رنگ قرمز اشاره کنیم، رنگ قرمز سبب می شود که اعصاب شما دچار آشفتگی شود و بودن در فضایی که رنگ قرمز زیادی دارد، می تواند شما را عصبی نماید. بنابراین در انتخاب رنگ ها برای دکوراسیون منزل، چه آشپزخانه باشد و چه پذیرایی، همواره باید دقت کافی را داشته باشید!

– نکته دوم این است که سفید به عنوان رنگی خنثی، معمولا با سایر رنگ ها هم نشینی خوبی دارد. یعنی شما می توانید رنگ سفید را در کنار سایر وسایل آشپزخانه با هر رنگی که داشته باشند، قرار دهید. حال اگر کابینت های شما به رنگ سفید باشند، هر وسیله ای که برای آشپزخانه خریداری نمایید، هر رنگی که داشته باشد، مشکلی از بابت هم نشینی و زیبایی دکوراسیون نخواهید داشت. این موضوع در بلند مدت تاثیر بسیار زیادی می تواند داشته باشد. چرا که شما در گذر زمان به طور متناوب، وسایل و تجهیزات آشپزخانه را تغییر می دهید، اما کابینت ها معمولا ثابت هستند و تغییری نمی کنند. از این رو انتخاب رنگ سفید می تواند به شما کمک کند که در انتخاب وسایل آشپزخانه در آینده، دستی بازتر داشته باشید.

–  موضوع سوم در مورد رنگ سفید این است که انتخاب رنگ کابینت ها باید بر مبنای هماهنگی و هم نشینی آنها با سایر وسایل خانه باشد و به صورت عمومی تر، باید با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد و بخشی از آن باشد نه اینکه به عنوان بخشی جداگانه و متفاوت به نظر بیاید. از این رو باید دقت کافی را داشته باشید که آشپزخانه شما و کابینت ها را به رنگی انتخاب کنید که با دکوراسیون خانه شما همخوانی کافی داشته باشند. حال اگر رنگ سفید این کار را انجام می دهد، پس کابینت ها را به رنگ سفید انتخاب کنید و اگر نیاز به رنگ دیگر نظیر رنگ چوب است، آن را انتخاب نمایید.

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

در انتخاب رنگ سفید برای کابینت های آشپزخانه، هر سه موردی که ذکر شد را همواره در نظر داشته باشید. با این اوصاف خیلی دقیق تر و بهتر می توانید تصمیم بگیرید که رنگ سفید برای شما مناسب است یا خیر.

نکته ای که ذکر آن ضروری به نظر می رسد این است که رنگ سفید اگر پرطرفدارترین رنگ برای کابینت های آشپ زخانه در میان ایرانیان نباشد، به طور قطع یکی از رنگ های پرطرفدار است. امروزه در بسیاری از خانه ها و آپارتمان های نوساز و همینطور خانه هایی که مورد بازسازی قرار می گیرند، کابینت های آشپزخانه به رنگ سفید انتخاب می شوند!

کابینت آشپزخانه مدرن

پس از اینکه دانستید رنگ سفید برای کابینت های آشپزخانه ، چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد و اینکه کابینت سفید یکی از محبوب ترین کابینت ها برای ایرانیان است، در ادامه قصد داریم به بررسی کابینت های سبک مدرن بپردازیم چرا که همانطور که بالاتر اشاره شد، موضوع این مطلب، کابینت مدرن سفید است.

قصد نداریم خیلی زیاد شما را با مفاهیم دکوراسیون درگیر کنیم. خیلی خلاصه برخی از ویژگی های سبک مدرن را بیان می کنیم تا هر وقت صحبت از کابینت های مدرن شد بدانید موضوع از چه قرار است!

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

سبک مدرن عبارت است از سادگی. وقتی قرار است چیزی (کابینتی) به سبک مدرن ساخته شود، اولا در نهایت سادگی است و دوما، تمام خطوط صاف هستند. همینطور تا حد امکان زوایا بصورت ۹۰ درجه در نظر گرفته می شوند. پس کابینت به سبک مدرن کابینتی است که ساده و معمولی است. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید باید اینطور بگوییم که در نقطه مقابل کابینت مدرن، کابینت های ممبران و کلاسیک قرار دارند. کابینت های ممبران پر از جزئیات هستند و دارای تاج و وقوس و منبت و سرستون و … می باشند. کابینت های مدرن، معمولا ساده هستند و هیچ کدام از این جزئیات را در آنها نمی بینید.

بسیاری از کابینت های آشپزخانه مورد استفاده در ایران، معمولا به سبک مدرن هستند و این را می توان از سادگی آنها متوجه شد. به غیر از کابینت هایی که به سبک کلاسیک هستند نظیر کابینت ممبران و …، سایر کابینت ها را می توان مدرن دانست. این نوع کابینت در ایران بسیار پرطرفدار است.

خوب است بدانید که کابینت های به سبک مدرن، مناسب خانه هایی هستند که به سبک مدرن دکوراسیون و مبلمان شده اند. اگر مبلمان و دکوراسیون خانه شما به سبک کلاسیک و پر جزئیات است، بهتر است کابینت مدرن را برای آشپزخانه تان انتخاب نکنید! چرا که همخوانی خوبی میان آشپزخانه و پذیرایی شما وجود نخواهد داشت. البته این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد و ممکن است شما برای خانه مدرن تان، کابینت کلاسیک و ممبران انتخاب نمایید و یا برعکس، برای خانه کلاسیک، کابینت های مدرن بخرید.

خوب است بدانید که امروزه کابینت هایی وجود دارند که نه دقیقا مدرن هستند و نه دقیقا کلاسیک! یعنی کابینت ها به طور کامل ساده نیستند اما مانند کابینت های ممبران و کلاسیک هم شلوغ و پر جزئیات نیستند. یعنی روی کابینت های مدرن کمی طرح های ساده مانند طرح های CNC کار شده است. امروزه این نوع کابینت نیز بسیار مرسوم است.

در این قسمت کوشیدیم شما را با کابینت مدرن آشنا نماییم. گفتیم که کابینت های مدرن بسیار پرطرفدار هستند و انتخاب بسیاری از ایرانیان، این سبک از کابینت آشپزخانه می باشد. در بخش پیش نیز گفتیم که رنگ سفید، یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه است. حالا باید این موضوع را به این شکل کامل کنیم که کابینت مدرن سفید ، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کابینت های آشپزخانه در ایران و همینطور دنیا به شمار می رود.

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

انواع مدل های کابینت سفید مدرن موجود در ایران

تا اینجا در مورد اینکه کابینت های مدرن و سفید چه نوع کابینت هایی هستند صحبت کردیم. در ادامه قصد داریم در مورد انواع مدل های این نوع کابینت آشپزخانه صحبت کنیم. منظور از انواع مدل ها، متریال های مختلفی هستند که می توانند برای ساخت کابینت سفید ساده و مدرن مورد استفاده قرار گیرند. به طور حتم اسم بسیاری از آنها را شنیده اید. در ادامه این مدل ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در نهایت قیمت همه این کابینت ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین تصمیم گیری و انتخاب را داشته باشید.

کابینت ام دی اف ساده سفید مدرن : ساده ترین و البته ارزان ترین نوع کابینتی که می توانید از بازار در حال حاضر تهیه نمایید، همین کابینت های ام دی اف ساده هستند. این نوع کابینت دارای مغز ام دی اف هستند و دارای روکش های ساده به رنگ سفید هستند. این نوع کابینت را در بازار با نام کابینت ام دی اف ، کابینت ملامینه و کابینت صابونی و … نیز می شناسند. روکش ملامینه بر روی ورق ام دی اف چسبانیده می شود و به این طریق، ساده ترین ورق ام دی اف برای ساخت کابینت تهیه می شود.

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

کابینت هایگلاس سفید ساده مدرن : کابینت هایگلاس یکی از معروف ترین، زیباترین و مستحکم ترین کابینت های مدرن است. مغزی این نوع کابینت مانند کابینت ام دی اف ساده از جنس ام دی اف است اما روکش مورد استفاده بر روی ام دی اف خام از  جنس پلی گلس است که به کابینت ظاهر براق و شیشه ای مانند می دهد. از این رو این کابینت ها بسیار درخشند و زیبا هستند و نمی توان مانند آن را یافت. قیمت این نوع کابینت که بسیار محبوب و پرطرفدار است، کمی گران تر از کابینت ام دی اف ساده است. برای کارهای مدرن که می خواهند کمی لوکس باشند، این نوع کابینت می تواند عالی باشد.

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

کابینت روکش پی وی سی سفید ساده مدرن : اگر بر روی ورق ام دی اف خام از روکش پی وی سی استفاده شود، ورق روکش پی وی سی PVC به دست می آید. پی وی سی جنسی مانند پلاستیک دارد و به همین دلیل کابینت های روکش پی وی سی معمولا دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر انواع آسیب ها و ضربات و خط و خش می باشند. این نوع کابینت زیبا و کاملا مستحکم است.

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

کابینت پی وی سی سفید ساده مدرن : اگر برای ساخت کابینت از ورق پی وی سی PVC استفاد شود، کابینت پی وی سی بدست می آید. همانطور که اشاره شد، پی وی سی جنسی شبیه به پلاستیک فشرده دارد و به همین دلیل بسیار مقاوم است. اگر بجای مغزی ام دی اف، کل جنس ورق مورد استفاده برای ساخت کابینت از پی وی سی باشد، به طور حتم کابینت آشپزخانه شما بسیار مقاوم خواهد بود و می تواند سالیان طولانی در آشپزخانه شما عمر نماید.

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

قیمت انواع مدل های کابینت سفید مدرن

در جدول زیر، قیمت انواع مدل های ذکر شده در بالا را بصورت حدودی ارائه نموده ایم. نکته ای که باید بدانید این است که قیمت کابینت معمولا به روز است و برای استعلام قیمت روز، باید با شرکت کابینت آبان در تماس باشید. قیمت های ارائه شده در جدول زیر، مربوط به آبان ماه سال ۱۳۹۸ می باشند.

نوع کابینت قیمت هر مترطول کابینت زمینی و هوایی
کابینت ام دی اف ساده مدرن سفید از متری ۷۵۰ هزار تومان
کابینت هایگلاس سفید ساده مدرن از متری ۱.۲۰۰ هزار تومان
کابینت روکش پی وی سی سفید ساده مدرن از متری ۱.۲۰۰ هزار تومان
کابینت سفید ساده مدرن پی وی سی از متری ۱.۴۰۰ هزار تومان

شما مشتری گرامی، برای استعلام قیمت دقیق و به روز کابینت های آشپزخانه تان، می توانید با شرکت کابینت آبان در تماس باشید.

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

نحوه سفارش کابینت رنگ سفید

برای سفارش ساخت کابینت مدرن و سفید، باید شرکت کابینت آبان در تماس باشید. در مرحله اول، ما قیمت روز انواع کابینت ها را به شما اعلام می نماییم. همچنین در مورد کیفیت انواع کابینت ها نکات لازم را به شما خواهیم گفت. سپس شما با توجه به بودجه و سلیقه تان، کابینت مورد نظرتان را انتخاب می نمایید.

در مرحله اول، کارشناسان ما به محل پروژه شما مراجعه نمود و کابینت شما را به طور دقیق اندازه گیری می کنند. در این مرحله سمپل انواع کابینت برای شما آورده شده و شما می توانید نمونه سمپل ورق را از نزدیک مشاهده نمایید. سپس قیمت دقیق کابینت ها به شما اعلام می گردد.

پس از واریز پیش پرداخت به حساب شرکت، پروسه ساخت کابینت های شما آغاز شده و بر اساس زمانبندی مشخص شده، کابینت های شما ساخته و به محل پروژه شما منتقل می گردند. در نهایت کابینت ها در آشپزخانه شما نصب می گردند و به همین سادگی، شما دارای کابینت های سفید، ساده، مدرن و زیبا خواهید شد.

بنابراین، اولین گام این است که با کارشناسان و مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید.

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

کابینت مدرن سفید
کابینت آشپزخانه زیبا و سفید

مدل ها و طرح های کابینت آشپزخانه سفید

در ادامه دعوت می کنیم نمونه هایی فوق العاده از آشپزخانه هایی که در آنها کابینت های مدرن سفید ساده کار شده است را مشاهده نمایید:

 

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top