کابینت دو رنگ ، جدیدترین رنگ بندی کابینت آشپزخانه

کابینت دو رنگ ، جدیدترین رنگ بندی کابینت آشپزخانه

کابینت دو رنگ ، جدیدترین رنگ بندی کابینت آشپزخانه
مدل جدید رنگ بندی کابینت آشپزخانه

کابینت دو رنگ ، جدیدترین رنگ بندی کابینت آشپزخانه

سالهای سال است که در آشپزخانه ها، کابینت ها به شکل یک رنگ مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی همه ی کابینت های آشپزخانه ها، به یک رنگ هستند. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که می توان کابینت دو رنگ هم در آشپزخانه مورد استفاده قرار داد!

واقعا چرا طی سالهای گذشته به این خلاقیت نرسیده بودیم که کابینت ها را از حالت ساده خارج و به شکل های دیگر مورد استفاده قرار دهیم. در این زمینه، هیچ محدودیتی وجود نداشته و ندارد!

به کار بردن کابینت ها به شکل ساده و تک رنگ، ساده ترین نوع رنگ بندی کابینت های آشپزخانه است! در حالی که می توان برای رنگ کابینت های آشپزخانه از انواع رنگ بندی کابینت ها استفاده نمود! می توان ترکیبی از دو رنگ را مورد استفاده قرار داد و حتی بیشتر، کابینت ها می توانند چند رنگ باشند. البته استفاده از چند رنگ برای کابینت ها هم چندان جذاب نیست و فضای آشپزخانه خیلی رنگی خواهد شد.

برای به کار بردن دو رنگ در آشپزخانه، راه حل های متفاوتی وجود دارد! از جمله اینکه می توان بیشتر کابینت ها را به یک رنگ کار کرد و رنگ دیگر را به صورت  کمتر مورد استفاده قرار داد. در این حالت رنگ کابینت ها بیشتر همان رنگ اصلی است و رنگ کمتر، به صورت تاچ رنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

حالت دیگر اینکه رنگ ها بین کابینت ها به شکل مساوی تقسیم شوند. مثلا کابینت های زمینی به یک رنگ باشند و کابینت های هوایی به رنگ دیگر! در ادامه می توانید حالت های مختلف استفاده از دو رنگ مختلف برای کابینت های آشپزخانه را بررسی نمایید:

  • حالت اول که اشاره شد، استفاده از یک رنگ اصلی به صورت غالب و استفاده از یک رنگ دیگر به صورت جزئی که با نام تاچ رنگی شناخته می شود.
  • استفاده از دو رنگ به صورت مساوی و مثلا اینکه یک رنگ برای کابینت زمینی و یک رنگ دیگر را برای کابینت هوایی مورد استفاده قرار داد.
  • استفاده از یک رنگ برای جزیره و رنگ دیگر، برای سایر کابینت ها. البته این سیستم رنگ برای آشپزخانه های جزیره ای است.
  • استفاده از رنگ به بصورت شکل های خاص. مثلا به شکل L یا U کابینت ها را مورد به رنگ خاصی درآورد.
  • و بسیاری حالات دیگر

در ادامه در تصاویر ارائه شده، می توانید نمونه های بسیار زیاد از آشپزخانه هایی که به صورت دو رنگ هستند را مشاهده نمایید:

چه رنگ هایی برای کابینت های دو رنگ محبوب تر هستند؟

اگر نخواهیم محدودیت خاصی برای رنگ بندی آشپزخانه قائل باشیم، شما می توانید هر دو رنگی را در کنار هم به کار ببرید، دقت کنید که هر دو رنگی را می توانید مورد استفاده قرار دهید! دست شما کاملا در انتخاب رنگ ها باز است. حتی رنگ هایی مانند سبز و آبی که بسیار بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرند.

اما همانطور که در عنوان این بخش هم اشاره شد، ما در این بخش قصد داریم به بررسی محبوب ترین ترکیب های رنگی بپردازیم. ترکیبانی که بیشتر مورد استفاده عموم قرار می گیرند و محبوب تر هستند.

از جمله محبوب ترین ترکیبات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ترکیب رنگ سفید با خاکستری یا طوسی
  • ترکیب رنگ سفید با رنگ چوب
  • ترکیب رنگ خاکستری با رنگ چوب
  • ترکیب رنگ مشکی یا رنگ های تیره مشابه مشکی با رنگ چوب
  • ترکیب رنگ سفید با مشکی
  • و …

البته شما می توانید هر ترکیب رنگی ای که دوست دارید را با هر شکل و ترتیبی که می پسندید، مورد استفاده قرار دهید. برای استعلام قیمت کابینت به صورت دو رنگ و یا هر نوع ترکیب رنگی دیگر، و همینطور سفارش اجرا و ساخت کابینت های آشپزخانه تان و یا دریافت مشاوره در رابطه با انتخاب رنگ کابینت های آشپزخانه ، با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

کابینت دو رنگ
مدل جدید رنگ بندی کابینت آشپزخانه

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top