کابینت ام دی اف قهوه ای طرح چوب

کابینت ام دی اف قهوه ای طرح چوب

کابینت ام دی اف قهوه ای طرح چوب
کابینت ام دی اف ساده و مدرن طرح چوب طبیعی

کابینت ام دی اف قهوه ای طرح چوب

اگر به آشپزخانه منزل تان همین الان نگاه کنید ، احتمالا کابینت های قهوه ای رنگ با رگه های تیره درشت را در آشپزخانه تان مشاهده خواهید کرد. این آشپزخانه ها اصطلاحا کابینت ام دی اف قهوه ای طرح چوب نامیده می شوند و در این مطلب ، قصد داریم به بررسی نمونه هایی از کابینت آشپزخانه به این شکل بپردازیم. اگر قصد خرید کابینت آشپزخانه را دارید پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب و بررسی نمونه کابینت ها را از دست ندهید.

اگر هم فرصت مطالعه این بخش را ندارید می توانید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

در مورد کابینت قهوه ای آشپزخانه یا همان کابینت های طرح چوب باید این را بدانید که این کابینت ها مدتهاست که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل انرژی و حس گرمایی که دارند ، یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین رنگ های کابینت آشپزخانه می باشند. از آنجایی که می دانیم بیش از هر چیز به دنبال دیدن نمونه آشپزخانه ها هستید، در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آشپزخانه ها با کابینت های قهوه ای طرح چوب را مشاهده و بررسی نمایید. سپس در ادامه این کابینت ها را دقیق تر بررسی خواهیم کرد تا آگاهی شما نسبت به آنها افزایش یابد. برای بزرگنمایی ، کافی است بر روی تصویر مورد نظرتان کلیک کنید.

جنس کابینت آشپزخانه ام دی اف قهوه ای

همانطور که می دانید و مشخص است این کابینت های زیبا ، از جنس ام دی اف هستند یعنی دارای مغزی ام دی اف MDF می باشند. روکشی که بر روی کابینت های ام دی اف کشیده می شود ، می تواند از جنس روکش چوب طبیعی باشد (که قیمت بسیار بالایی دارد) ، یا از جنس روکش پی وی سی باشد (که دارای قیمت متوسط است) و یا اینکه می تواند روکش ملامینه باشد (که قیمت بسیار مناسبی دارد).

بنابراین رنگ قهوه ای و طرح چوب بودن کابینت ها به خاطر روکشی است که بر روی ام دی اف خام کشیده می شود. شما می توانید کابینت ام دی اف روکش ملامینه را با قیمت بسیار مناسب بخرید و از طرفی تنوع طرح و رنگ قهوه ای در این نوع روکش بسیار بالاست. از رنگ های قهوه ای روشن و ساده تر و ملایم تر گرفته تا روکش قهوه ای تیره با رگه های درشت و تیره.

کابینت ام دی اف قهوه ای طرح چوب
کابینت ام دی اف ساده و مدرن طرح چوب طبیعی

ترکیب رنگ کابینت های آشپزخانه

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، کابینت های قهوه ای طرح چوب (چه کم رنگ و چه پر رنگ) از دیرباز در ایران و نزد خانواده های ایرانی بسیار مرسوم بوده است. گرمای چوب و حس خوبی که چوب به فضای آشپزخانه و خانه شما می دهد سبب شده است که کابینت ها با این رنگ محبوب و پر استفاده باشند.

با گذشت زمان ، گرایش و تمایل به کابینت های رنگ سفید در بین ایرانیان افزایش یافته است و امروزه کابینت به رنگ سفید نیز بسیار محبوب است. بسیاری از افراد برای ست کردن کابینت و لوازم آشپزخانه نظیر یخچال و … ، تمایل به انتخاب رنگ سفید دارند. اما از آنجایی که رنگ سفید به تنهایی کمی خنثی و خسته کننده است، بحث ترکیب رنگ ها برای کابینت آشپزخانه مطرح شده است.

یکی از محبوب ترین ترکیب های رنگی در آشپزخانه ها ، ترکیب رنگ سفید با رنگ چوب است. منظور از رنگ چوب همان رنگ قهوه ای با طرح چوب است. کابینت های سفید و قهوه ای طرح چوب ، امروزه بسیار محبوب و مورد استفاده هستند و شما هم می توانید از این ترکیب رنگی زیبا در آشپزخانه منزل تان بهره ببرید. در ادامه می توانید نمونه هایی از این ترکیب رنگی را مشاهده نمایید:

حدود قیمت کابینت ام دی اف قهوه ای طرح چوب

قیمت کابینت آشپزخانه مانند تمامی قیمت ها ، امروز با توجه به قیمت ارز در نوسان است. این موضوع به خاطر قیمت ورق ام دی اف می باشد که با قیمت ارز دچار جابجایی می شود. با توجه به این موضوع ، هر موقع که شما قصد دارید نسبت به سفارش ساخت کابینت های آشپزخانه تان اقدام نمایید، بهتر است نسبت به استعلام قیمت روز اقدام کنید. اما ما در جدول زیر قیمت کابینت را به توجه به قیمت روز یعنی خردادماه سال ۱۳۹۹ ارائه می کنیم:

نوع کابینت قیمت متر طول کابینت زمینی و هوایی
کابینت قهوه ای طرح چوب ام دی اف ساده از ۱.۴۰۰۰ تا ۱.۷۰۰ میلیون تومان
کابینت قهوه ای طرح چوب ام دی اف روکش پی وی سی از ۱.۷۰۰ تا ۲.۵۰۰ میلیون تومان
کابینت قهوه ای طرح چوب ام دی اف روکش چوب طبیعی از ۲ تا ۴ میلیون تومان
کابینت ام دی اف قهوه ای طرح چوب
کابینت ام دی اف ساده و مدرن طرح چوب طبیعی

سفارش ساخت

برای سفارش ساخت کابینت آشپزخانه تان ، استعلام قیمت روز انواع کابینت ، استعلام مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار  و همچنین دریافت مشاوره در زمینه ساخت کابینت می توانید با مشاورین خور در شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

کابینت ام دی اف قهوه ای طرح چوب
کابینت ام دی اف ساده و مدرن طرح چوب طبیعی

شرکت کابینت آبان

طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top