کابینت ام دی اف سفید مات

کابینت ام دی اف سفید مات

کابینت ام دی اف سفید مات
کابینت MDF ساده و شیک

بررسی یک کابینت زیبا ، ساده اما بادوام و ارزان

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی از محبوب ترین ، پر استفاده ترین و البته بهترین کابینت هایی که امروز در بازار ایران به سادگی یافت می شود بپردازیم. کابینت ام دی اف سفید مات . اگر قصد خرید این نوع کابینت را دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از خرید حتما در رابطه با این نوع کابینت آگاهی کافی را کسب نمایید.

همانطور که در عنوان نیز مطرح شد کابینت ام دی اف ، کابینتی است زیبا و در عین حال بادوام و ارزان قیمت. (البته امروزه دیگر چیز ارزانی وجود ندارد و همه چیز گران است ! منظور از ارزان ، قیمت مناسب تر نسبت به انواع دیگر کابینت های آشپزخانه می باشد). در بین کابینت های ام دی اف ، شاید رنگ سفید و مات این نوع کابینت را بتوان محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ دانست. این موضوع را بر اساس سفارش های ثبت شده توسط شرکت کابینت آبان و همینطور سایر کارگاه های کابینت سازی عنوان می شود.

کابینت ام دی اف سفید مات (MDF Kitchen cabinets)

این کابینت ها به شما کمک می کنند که آشپزخانه زیبا ، مدرن و بسیار شیک داشته باشید. از نظر سبک دکوراسیون و طراحی ، کابینت ام دی اف ساده ، در دسته کابینت ها و آشپزخانه های مدرن قرار می گیرند. بنابراین با این کابینت ها، شما آشپزخانه ای مدرن خواهید داشت. اگر تمایل دارید بیشتر با کابینت های MDF آشنا شوید می توانید از طریق لینک زیر ، بطور کامل با این نوع کابینت آشپزخانه آشنا شوید:

کابینت ام دی اف

اما می دانیم که بیش از هر چیز به دنبال بررسی این نمونه کابینت ها هستید و می خواهید آشپزخانه هایی که در آنها کابینت ام دی اف سفید مات کار شده است را بررسی نمایید. بنابراین در ادامه دعوت می کنیم گالری تصاویر این آشپزخانه را ببینید. سپس به بررسی دقیق تر این نوع کابینت می پردازیم:

جنس کابینت ام دی اف ساده

همانطور که می دانید ، بسیاری از انواع کابینت آشپزخانه دارای مغزی ام دی اف هستند. در واقع این روکش روی ام دی اف خام است که نوع کابینت را مشخص می کند. از جمله می توان به کابینت هایگلاس ، ممبران ، روکش چوب طبیعی و روکش پی وی سی اشاره نمود! همه این کابینت ها مانند کابینت ام دی اف معمولی دارای مغز ام دی اف خام هستند.

کابینت ام دی اف ساده دارای روکش ملامینه است. روکش ملامینه در حقیقت ساده ترین روکشی است که بر روی ورق ام دی اف خام استفاده می شود. اما این به معنای کیفیت پایین این نوع ورق نیست. بلکه کابینت ملامینه که از ورق ملامینه ساخته می شود، کیفیت بسیار خوبی دارد. به این کابینت ها ، ام دی اف سفید مات نیز گفته می شود به این دلیل که مانند کابینت هایگلاس درخشندگی و ظاهر شیشه ای مانند را ندارند!

رنگ سفید مات

در مورد رنگ کابینت اطلاعات زیادی در وب سایت ارائه نموده ایم و قصد نداریم در این مورد صحبت کنیم. فقط باید بصورت کوتاه این طور بگوییم که رنگ سفید ، از آن دسته رنگ هایی است که در هر نوع آشپزخانه ای می تواند مورد استفاده قرار گیرد. چه آشپزخانه بزرگ باشد و چه کوچک. چه روشن و پر نور باشد و چه کم نور و تاریک.

این رنگ کابینت سبب می شود که آشپزخانه شما مدرن ، شیک و زیبا به نظر برسد و لازم است بدانید که این رنگ در آشپزخانه شما هیچ وقت قدیمی نمی شود و هیچ وقت هم شما را دل زده نخواهد کرد.

اگر قصد دارید با بحث رنگ کابینت ها و انتخاب بهترین رنگ یا رنگ کابینت مناسب آشپزخانه شما بیشتری آشنا شوید، می توانید سری به لینک های زیر بزنید:

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

بهترین رنگ کابینت ممبران

حدود قیمت کابینت ام دی اف

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، این نوع کابینت تقریبا ارزان ترین نوع کابینت موجود در بازار است. با توجه به اینکه مدتهاست قیمت ها در حال نوسان است و آرام نمی گیرد، ارائه یک قیمت مشخص برای کابینت ام دی اف ساده امکان پذیر نیست و شما باید هر موقعی که قصد سفارش ساخت کابینت آشپزخانه تان را داشتید، نسبت به استعلام قیمت روز اقدام نمایید. اما ما سعی می کنیم باز هم شما را بصورت حدودی با قیمت این نوع کابینت آشنا نماییم:

نوع کابینت آشپزخانه قیمت مترطول کابینت زمینی و هوایی
کابینت ام دی اف ساده MDF Kitchen Cabinet از ۱.۴۰۰ تا ۱۷۰۰ میلیون تومان

برای استعلام قیمت روز می توانید با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

علاوه بر این اگر در رابطه با انتخاب رنگ و جنس کابینت هنوز دچار تردید هستید و نیاز به مشاوره دارید، می توانید با از مشاوره رایگان مشاورین خود در کابینت آبان بهره ببرید.

جهت استعلام قیمت روز ، سفارش ساخت و … با شماره های اعلام شده در بالا در تماس باشید.

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top