مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک

مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک

مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک
کابینت های گلاس مدرن

بهترین و جدیدترین مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک

بسیاری از امروزه آپارتمان های کوچک داریم و به فراخور آن، آشپزخانه ما نیز کوچک است. در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین و جدیدترین مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک بپردازیم. اگر آشپزخانه شما نیز کوچک است، در این بخش می توانید نمونه های مختلفی را ببینید که می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. منظور این است که این آشپزخانه ها را بررسی نمایید، هر کدام که با نظر و سلیقه شما هماهنگ است و از سوی دیگر، به آشپزخانه شما می خورد را انتخاب و برای ساخت سفارش دهید.

بر اساس تماس هایی که با شرکت کابینت آبان برای ساخت کابینت گرفته می شود، ما یک سری از پر تکرارترین سوالات را جمع آوری نموده ایم که در این بخش سعی می کنیم به این سوالات پاسخ دهیم. اگر سوال شما نیز در بین این سوالات است، پس مطالعه این بخش را از دست ندهید:

  • کابینت های گلاس به چه نوع کابینتی گفته می شود؟
  • آیا کابینت های گلاس برای آشپزخانه های کوچک مفید است؟
  • حدود قیمت کابینت های گلاس چقدر است؟
  • بهترین رنگ کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک کدام هستید؟
  • جدیدترین مدل های کابینت های گلاس مناسب آشپزخانه کوچک
مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک
کابینت های گلاس مدرن

اگر هم سوال شما در بین سوالات مطرح شده وجود ندارد و یا اینکه حوصله مطالعه این مطلب را ندارید، برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید. علاوه بر این، شما می توانید برای استعلام قیمت روز و سفارش ساخت کابینت آشپزخانه تان، با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

کابینت های گلاس به چه نوع کابینتی گفته می شود؟

احتمالا شما هم در خانه دوست و آشنا، با این عبارت روبرو شده اید که کابینت های آشپز خانه شان از جنس هایگلاس (های گلاس – High Gloss) هستند! اما شاید هیچوقت به درستی متوجه نشده اید که این کابینت های گلاس از چه جنسی است. اگر بخواهیم بصورت مختصر و مفید به شما در مودر جنس کابینت هایگلاس بگوییم، باید این طور گفت که این کابینت ها، همان ورق ام دی اف هستند که  بر روی آنها روکش پلی گلس کار شده است. اگر این کابینت ها را از نزدیک ببینید، خواهید دید که  دارای ظاهر شیشه های و براق هستند. این ظاهر شیشه ای و براق و درخشنده، به خاطر همین روکشی است که بر روی ورق ام دی اف کشیده شده است.

مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک
کابینت های گلاس مدرن

پس مغزی این نوع کابینت نیز از جنس ام دی اف است و از این حیث فرقی با کابینت ام دی اف ساده حتی کابینت ممبران ندارند! بهتر است این طور بگوییم که قریب به اتفاق کابینت های موجود در بازار، از جنس ام دی اف هستند و تنها روکش استفاده شده بر روی ام دی اف است که سبب تفاوت میان کابینت ها می شود و نامی که بر روی کابینت های مختلف گذاشته می شود، برگرفته از همین روکشی است که بر روی ورق ام دی اف استفاده شده است.

اگر قصد دارید بطور دقیق و کامل، با کابینت های گلاس یا هایگلاس آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم حتما لینک زیر را مطالعه نمایید:

کابینت آشپزخانه های گلاس (هایگلاس)

مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک
کابینت های گلاس مدرن

آیا کابینت های گلاس برای آشپزخانه های کوچک مفید است؟

سوال دومی که قصد بررسی آن را داریم، ممکن است سوال بسیاری از شما باشد. این که آیا کابینت های گلاس برای آشپزخانه های کوچک هم مفید و بدرد بخور هست یا خیر؟

در جواب این سوال، ابتدا باید توضیحی کوچک ارائه نماییم و سپس جواب را به شما ارائه کنیم.

لازم است بدانید که برای آشپزخانه های کوچک، بهتر است که کابینت ها تا حد امکان خلوت و ساده باشند. چرا که کابینت های شلوغ نظیر کابینت های سبک کلاسیک و ممبران، به خودی خود کاملا شلوغ هستند و از این رو، استفاده از این کابینت های شلوغ و پرجزئیات، سبب می شود که آشپزخانه شما بیش از حد شلوغ و درهم به نظر برسد.

سبک کابینتی که برای آشپزخانه کوچک پیشنهاد می شود، کابینت های مدرن هستند. کابینت های مدرن معمولا ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی خاصی هستند. کابینت های گلاس نیز در دسته و خانواده کابینت مدرن قرار می گیرد و از این رو کاملا مناسب آشپزخانه های کوچک می باشند.

مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک
کابینت های گلاس مدرن

حدود قیمت کابینت های گلاس چقدر است؟

همانطور که می دانید، مدتهای طولانی است که در بازار کابینت ایران، قیمت بی ثبات هستند و هر روز قیمت جدیدی اعلام می شود. قیمت کابینت به طور کاملا وابسته به قیمت ورق ام دی اف مورد استفاده برای ساخت کابینت است و با نوسان و افزایش قیمت ورق ، قیمت تمام شده کابینت نیز دچار افزایش می شود. از این اعلام قیمت در این صفحه کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد. چرا که هر زمانی که شما قصد دارید نسبت به ساخت کابینت اقدام نمایید، باید قیمت روز را استعلام نمایید. اما برای آشنایی شما با قیمت امروز و برآورد حدودی قیمت، می توانید از جدول زیر استفاده نمایید (خرداد ۱۳۹۹).

نوع کابینت آشپزخانه قیمت هر مترطول کابینت زمینی و هوایی
کابینت های گلاس از ۱.۶۰۰.۰۰۰ تا ۲.۲۰۰.۰۰۰

همانطور که اشاره شد، این قیمت مربوط به خردادماه است. برای استعلام قیمت روز کابینت های گلاس با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک
کابینت های گلاس مدرن

بهترین رنگ کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک کدام هستید؟

همانطور که می دانید، چیزی به اسم بهترین رنگ وجود ندارد! بسیاری از مشتریانی که جهت دریافت مشاوره و یا سفارش ساخت کابینت آشپزخانه با شرکت کابینت آبان تماس می گیرند، از ما می پرسند که ” بهترین رنگ کابینت های گلاس ” چه رنگی است؟

ما در جواب تمامی این عزیزان و سایر دوستانی که می خواهند بدانند بهترین مدل و رنگ کابینت های گلاس چه رنگی است، نکات زیر را ارائه می نماییم. شما نیز برای اینکه به بهترین رنگ را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید، به نکات زیر توجه کنید:

  • سلیقه شخصی شما : شما برای ساخت کابینت های آشپزخانه تان هزینه می کنید. پس بهتر است رنگی را برای کابینت ها انتخاب کنید که با سلیقه شما سازگار است و به آن علاقه دارید.
  • وضعیت نور آشپزخانه : در واقع درانتخاب رنگ کابینت ها باید به نور آشپزخانه توجه ویژه ای داشته باشید. اگر آشپزخانه شما پرنور است می توانید طیف گسترده ای از رنگ ها را بررسی نمایید اما برای آشپزخانه های کم نور و کوچک، پیشنهاد ما استفاده از رنگ های روشن است. چرا که اگر آشپزخانه کوچک باشد و از طرف دیگر کم نور، حتی اگر به رنگ های تیره علاقه مند باشید، کابینت رنگ تیره مثل خاکستری نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. (از اینجا می فهمیم که بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه، کاملا تابع شرایط و ویژگی های آشپزخانه است.)
  • دکوراسیون خانه و آشپزخانه و لوازم خانگی شما : علاوه بر این که رنگ کابینت ها باید با سلیقه شما و همینطور شرایط نور طبیعی آشپزخانه شما همخوانی داشته باشید، باید با رنگ لوازم آشپزخانه شما از جمله یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و … نیز هماهنگی خوبی داشته باشد. کابینت های آشپزخانه علاوه بر کیفیت و عملکرد، باید روح تازه ای به دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما ببخشند.
مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک
کابینت های گلاس مدرن

با توجه به نکات ذکر شده، شما به خوبی متوجه شده اید که بهترین رنگ کابینت های گلاس، از شخص به شخص و از آشپزخانه به آشپزخانه ای می تواند متفاوت باشد.

اما آنچه ما می توانیم بر اساس سفارش های ثبت شده طی چند سال اخیر مطرح کنیم، این است که محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ های کابینت آشپزخانه های گلاس کدام هستند. بر این اساس می توان به ترتیب بهترین رنگ ها را به صورت زیر بیان کرد:

  • کابینت های گلاس سفید
  • کابینت های گلاس خاکستری
  • کابینت های گلاس رنگ چوب (قهوه ای)
  • کابینت های گلاس ترکیبی سفید و رنگ چوب
  • کابینت های گلاس ترکیبی سفید و خاکستری

بله، کابینت های گلاس سفید رنگ، بهترین ، محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع کابینت هایگلاس آشپزخانه است. اگر شما هم می خواهید کابینت های مدرن و زیبا و البته درخشنده ای در آشپزخانه کوچک تان داشته باشید، می توانید از کابینت های گلاس سفید استفاده نمایید. این رنگ کابینت برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و هم آشپزخانه کوچک. هم برای آشپزخانه های پرنور و هم آشپزخانه های کم نور.

نکته جالب تر اینکه امروزه عمده کابینت ها به رنگ سفید کار می شوند و تنها بخش کوچکی از کابینت ها مانند درب کابینت بالای سینک ظرفشویی یا بخش دیگر، با رنگ چوب یعنی قهوه ای سوخته یا روشن و همینطور خاکستری.

مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک
کابینت های گلاس مدرن

جدیدترین مدل های کابینت های گلاس مناسب آشپزخانه کوچک

مطابق آنچه تا اینجا ارائه شد، شما تا کنون فهمیدید که:

  • کابینت های گلاس مناسب آشپزخانه کوچک شما هست یا خیر
  • محدوده قیمت این نوع کابینت چقدر است تا بتوانید بصورت حدودی قیمت کابینت های آشپزخانه خودتان را تخمین بزنید.
  • بهترین ، محبوب ترین و مناسب ترین رنگ کابینت آشپزخانه برای آشپزخانه های کوچک کدام رنگ ها هستند.

با این اوصاف، در ادامه قصد داریم برای شما جدیدترین مدل های کابینت های گلاس مناسب آشپزخانه کوچک را ارائه نماییم. در بین طرح ها ارائه شده، شما می توانید بررسی نمایید که کدام کابینت و کدام آشپزخانه، با سلیقه و شرایط آشپزخانه شما هماهنگی بیشتری دارید. برای دریافت مشاوره رایگان ، استعلام قیمت روز کارتان و همچنین سفارش ساخت انوع مدل های کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک می توانید با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید:

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top