Kitchen-cabinet-design-47

طراحی کابینت آشپزخانه

Kitchen-cabinet-design-47

طراحی کابینت آشپزخانه

یکی از مهم ترین خدماتی که شرکت کابینت آبان به مشتریان گرامی ارائه می دهد، طراحی کابینت آشپزخانه یا Kitchen cabinet design است.

در واقع ما پیش از آنکه کابینت آشپزخانه را بسازیم، مدل سه بعدی یا ۳D Model  آن را در نرم افزارهای سه بعدی سازی تولید کرده و به مشتری ارائه می نماییم. در صورتی که مشتری نیاز به تغییرات داشته باشد، تغییرات مورد نظر مشتری اعمال شده و سپس کابینت های آشپزخانه ساخته و سپس در محل پروژه مونتاژ و نصب می گردند.

بسیاری از همکاران ما در صنعت ساخت کابینت آشپزخانه ، بدون طرح سه بعدی اقدام به ساخت کابینت می کنند که این موضوع مشکلاتی را با خود به همراه دارد. از جمله اینکه ممکن است آنچه در ذهن کارفرما هست با آنچه در ذهن کابینت ساز وجود دارد متفاوت باشد و این تفاوت ، در هنگام نصب کابینت ها خود را نشان می دهد.

بنابراین کار عاقلانه این است که پیش از ساخت کابینت و پس از انتخاب مدل کابینت ها و طرح اولیه آنها توسط کارفرما ، طرح سه بعدی کابینت با توجه به ابعاد آشپزخانه تولید شود. به این شکل ما به عنوان سازنده کابینت و شما به عنوان کارفرما ، خیلی راحت تر روی تصاویر با هم صحبت کرده و در مورد طرح نهایی و اجرایی کابینت ها، به توافق و جمع بندی می رسیم. به این شکل ، اختلاف نظرها و تفاوت ها به حداقل رسیده و هم مشتری از محصول نهایی راضی خواهد بود و هم ما به عنوان شرکت سازنده کابینت ، دچار اختلال نخواهیم شد.

هزینه طراحی کابینت آشپزخانه

دلیل اصلی این که بسیاری از کسانی که کابینت آشپزخانه را پیش از ساخت طراحی سه بعدی نمی کنند، هزینه اندک این کار است. اما باید بدانیم که با توجه به تجربه ما در این کار ، هزینه صرف شده جهت طراحی ، کاملا صرفه اقتصادی دارد و دلیل این امر جلوگیری از دوباره کاری و صرف هزینه های مجدد است. برای پروژه هایی که ساخت کابینت ها با شرکت کابینت آبان باشد، هزینه طراحی سه بعدی بسیار ناچیز است. ما سعی می کنیم تا حد امکان هزینه ی طراحی سه بعدی را پایین نگه داریم و در حقیقت هزینه آن را جزو خدمات جانبی کار در نظر بگیریم.

اما به غیر از کابینت هایی که توسط شرکت کابینت آبان ساخته می شوند، ما در زمینه طراحی کابینت آشپزخانه به سایر همکاران و مشتریان گرامی خدمات بسیار خوبی را ارائه می نماییم. روال کار به این صورت است که شما چه همکار ما باشید و چه مشتری مصرف کننده ، می توانید پیش از اینکه کابینت های آشپزخانه تان را بسازید، با ما تماس گرفته و بگویید چه مدل کابینتی را مد نظر دارید.

طراحی کابینت آشپزخانه
طرح سه بعدی برای کابینت پیش از ساخت

سپس کافی است ابعاد آشپزخانه تان را ما به اعلام نمایید و چند تصویر از آشپزخانه به ما بدهید. ما با توجه به ابعاد اعلامی شما، تصاویر ارائه شده توسط شما و همینطور سلیقه شما (مدل و رنگ کابینتی که مد نظر دارید) ، برای شما طرح سه بعدی از آشپزخانه و کابینت های آشپزخانه را آماده می کنیم و به شما ارائه می نماییم.

حتی شما می توانید در صورت تمایل ، تغییراتی در طرحی که ما به شما داده ایم، صورت دهید. تغییرات مورد نظر شما روی طرح سه بعدی اعمال شده تا به جمع بندی نهایی و توافق روی طرح کابینت ها برسیم.

سپس شما می توانید این طرح را به هر کابینت سازی که در نظر دارید ارائه دهید. کابینت ساز مطابق طرح ، کابینت های شما را خواهد ساخت و به شما تحویل خواهد داد.

طراحی کابینت آشپزخانه
طرح سه بعدی برای کابینت پیش از ساخت

پس ما در شرکت کابینت آبان ، علاوه بر طراحی پروژه های خودمان ، برای سایر همکاران و مصرف کنندگان گرامی خدمات طراحی سه بعدی کابینت را ارائه می نماییم. به این منظور شما باید :

  • ابعاد دقیق آشپزخانه تان
  • چند تصویر واضح از زوایای مختلف آشپزخانه
  • مدل کابینتی که می پسندید (ممبران – مدرن)
  • رنگ کابینتی که در نظر دارید

را به ما ارائه دهید. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شما، طرح سه بعدی حاضر و به شما ارائه می گردد. اگر در زمینه انتخاب مدل کابینت و یا طرح و رنگ آن ، نیاز به مشاوره داشته باشید، ما بر اساس تجربه و موجودی و قیمت بازار ، به شما مشاوره می دهیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. پس ، شرکت کابینت آبان ، در هنگام طراحی برای شما ، مشاوره رایگان نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

طراحی کابینت آشپزخانه
طرح سه بعدی برای کابینت پیش از ساخت

بسیاری از دوستانی که برای سفارش طراحی سه بعدی با ما تماس می گیرند به دنبال استعلام قیمت طراحی هستند. یعنی به زبان ساده می خواهند بدانند که طراحی برای آنها چقدر آب می خورد و آیا اصلا به صرفه است که این کار را پیش از سفارش ساخت کابینت انجام دهند یا خیر.

در جواب باید گفت : اول از همه بر اساس تجربه ، هزینه طراحی باعث می شود که خروجی نهایی کار از قبل مشخص باشد و توقع چیز دیگری نداشته باشیم. دوم اینکه می توان روی طرح تغییرات اعمال کرد تا در نهایت به کابینت های دلخواه برسیم. سوم اینکه از هزینه های دوباره کاری جلوگیری خواهد شد.

و اما هزینه طراحی به طور حتم به مدلی که مورد نظر شماست و همینطور متراژ آشپزخانه و کابینتی که می خواهید کار کنید بستگی خواهد داشت.

هزینه طراحی کابینت ممبران از کابینت مدرن بیشتر است و این به خاطر جزئیات بیشتر این نوع کابینت است. اما اگر بخواهیم به شما قیمت حدودی اعلام کنیم ، هزینه طراحی کابینت آشپزخانه بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان خواهد بود.

طراحی کابینت آشپزخانه
طرح سه بعدی برای کابینت پیش از ساخت

اگر در رابطه با طراحی و یا ساخت کابینت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره دارید، می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان تماس بگیرید. ما سعی می کنیم بهترین مشاوره ممکن را به شما بدهیم:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

شرکت کابینت آشپزخانه آبان

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top