کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟
کابینت آشپزخانه به سبک New Classical

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

امروز می خوایم در مورد یک نوع جدید از کابینت براتون صحبت کنیم. مدلی که چند وقتی هست وارد بازار کابینت ایران شده و از قضا ، با استقبال بسیار خوبی هم روبرو شده! یعنی مشتری ایرانی رغبت زیادی به این نوع کابینت نشون داده. موضوع بحث این بخش ، کابینت نئوکلاسیک یا نیوکلاسیک (New Classic Kitchen Cabinet) هست.

چرا اسم نئو کلاسیک

برای این که بهتر متوجه این موضوع بشیم که چرا به این نوع سبک کابینت نئوکلاسیک گفته میشه، باید برگردیم به یکم عقب تر و در مورد کابینت کلاسیک صحبت کنیم!

کابینت کلاسیک برگرفته از نام سبک معماری و طراحی کلاسیک هست. این سبک دارای دیتیل ها و جزئیات، نقش و طرح های مختلف هست. سبک کلاسیک یکی از معروف ترین سبک های معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی هست که امروزه در ایران نیز طرفداران بسیاری داره. کابینت های سبک کلاسیک، معمولا در خانه هایی مورد استفاده قرار می گیرند که به سبک کلاسیک دیزاین و دکور شدن.

از بحث کابینت های کلاسیک بگذریم و به مبحث کابینت های سبک نئو کلاسیک برگردیم. این کابینت ها رو در فارسی می تونیم کابینت کلاسیک جدید بنامیم. سبک نئو کلاسیک که طی سالیان اخیر ظهور کرده ، جایی بین سبک کلاسیک و مدرن است.

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟
کابینت آشپزخانه به سبک New Classical

در ادامه لازمه که یه مقدار هم راجع به سبک مدرن هم صحبت کنیم. سبک مدرن، سبک سادگی و پرهیز از هر گونه پیچیدگی هست. توی سبک مدرن خطوط صاف هستند و کمتر از منحنی استفاده می شه. پرطرفدارترین ، محبوب ترین و البته ارزان ترین سبک معماری و طراحی و دکوراسیون، همین سبک مدرن هست. کابینت هایی که به سبک مدرن ساخته میشن هم ، ارزان ترین نوع کابینت آشپزخانه هستن!

همونطور که اشاره شد، سبک نئوکلاسیک جایی بین سبک کلاسیک و سبک مدرن هست. یعنی نه اندازه سبک کلاسیک شلوغ هست و نه به اندازه سبک مدرن، ساده و بی آلایش. این سبک را می تونیم نماد وسط گرایی و اعتدال بدونیم.

کابینت هایی که به سبک نئوکلاسیک ساخته می شن، بسیار زیبا و فریبنده هستن. به لحاظ قیمت هم، این نوع کابینت ها ارزون تر از کابینت های سبک کلاسیک هستن و یه مقدار گرون تر از کابینت های سبک مدرن!

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟
کابینت آشپزخانه به سبک New Classical

روش ساخت کابینت نئو کلاسیک

امروزه کابینت های کلاسیک در بازار ایران، با نام کابینت های ممبران شناخته می شن. (ممبران نام فرآیندی هست که طی اول، کابینت ممبران تولید می شه و کابینت هایی که با این فرآیند تولید میشن، با نام کابینت ممبران شناخته میشن). به فرآیند ساخت این نوع کابینت کاری نداریم چون توی مطلب بررسی و آموزش کابینت ممبران به طور کامل این نوع کابینت رو مورد بررسی قرار دادیم. توی مطب زیر می تونید کامل این نوع کابینت رو بررسی کنید:

کابینت ممبران

اما این رو گفتیم که بگیم، کابینت نئو کلاسیک هم مثل کابینت ممبران ساخته می شه. یعنی یه سری طرح و نقش مشخص وجود داره که شما باید یکی از اونها را سفارش بدید و اون طرح، میشه طرح نمای کابینت های آشپزخانه شما!

برای ساخت کابینت نئوکلاسیک دقیقا مثل کابینت ممبران، نقش ها، طرح های مورد نظر که توسط برش CNC تولید شدن، روی ورق ام دی اف خام چسبانیده شده تا در نهایت ورق مورد استفاده برای ساخت کابینت نئوکلاسیک تولید بشه.

در ادامه می تونید نمونه هایی از این نوع کابینت رو مشاهده کنید:

اگر قصد دارید کابینت نئوکلاسیک برای آشپزخونه تون استفاده کنید، برای استعلام قیمت، مشاهده طرح ها و رنگ ها و همینطور سفارش ساخت، می تونید با شرکت کابینت آبان تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top