کابینت طوسی و چوبی : یک کابینت مدرن

کابینت طوسی و چوبی : یک کابینت مدرن

کابینت طوسی و چوبی : یک کابینت مدرن
کابینت مدرن برای آشپزخانه

کابینت طوسی و چوبی : یک کابینت مدرن

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از نمونه کابینت های مدرن بپردازیم. کابینت هایی که متفاوت و بسیار زیبا هستند.

همانطور که در عنوان این مطلب هم اشاره شد، کابینت هایی که در این قسمت مشاهده می کنید، ترکیبی از دو رنگ طوسی و رنگ چوب هستند. به این ترکیب، ترکیب رنگی طوسی چوبی گفته می شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده نمودید، کابینت ها به سفارش کارفرما بسیار ساده ساخته شده اند و خبری از بخش هایی مانند کابینت سوپر مارکتی و حتی جای فر زیر گاز رومیزی هم نیست!

کابینت ها از جنس هایگلاس و بسیار درخشان و شفاف هستند. یراق آلات استفاده در این آشپزخانه، از نوع مخفی بوده و شما هیچ دستگیره ای را در هیچ جای کار مشاهده نمی کنید.

اما ترکیب رنگی انتخاب شده برای این پروژه، بسیار خاص و چشم نواز است! در مورد ترکیب رنگ کابینت ها باید بدانید که دست شما در انتخاب رنگ بسیار باز است. شما می توانید هر ترکیب رنگی ای که دوست دارید را برای کابینت های آشپزخانه تان انتخاب نموده و سفارش دهید.

نکته ای که لازم است در مورد ترکیب رنگ ها بدانید این است که از نظر قیمت و هزینه، هیچ تفاوتی میان کابینت با یک رنگ مشخص و یا ترکیب رنگی کابینت ها وجود ندارد! در واقع بسیاری از دوستان فکر می کنند که اگر کابینت های آشپزخانه را بصورت دو رنگ سفارش دهند، با مدل کابینت های تک رنگ تفاوت قیمت خواهد داشت! اما واقعیت این است که هیچ تقاوت قیمتی وجود ندارد و شما می توانید با خیال راحت نسبت به انتخاب رنگ کابینت ها اقدام کنید.

تفاوت قیمت، میان کابینت های آشپزخانه مدل های متفاوت وجود دارد. کابینت MDF ساده با کابینت هایگلاس و یا ممبران تفاوت قیمت دارد!

نحوه سفارش ساخت کابینت آشپزخانه

برای سفارش ساخت کابینت های آشپزخانه منزل تان، کافی است با گروه ساخت کابینت آبان در تماس باشید. در مرحله اول، قیمت انواع کابینت آشپزخانه به اطلاع شما خواهد رسید و در مرحله بعد، کابینت های شما اندازه گیری می شود. سپس، کابینت های آشپزخانه شما مطابق اندازه گیری انجام شده و مدل و رنگ انتخاب شده توسط شما ساخته خواهد شد. سپس کابینت های ساخته شده، به محل پروژه شما منتقل شده و سپس نسبت به مونتاژ کابینت های ساخته شده در محل آشپزخانه شما اقدام خواهد شد.

جهت سفارش ساخت کابینت و همینطور دریافت مشاوره در رابطه با کابینت های آشپزخانه، از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top