کابینت با کیفیت قیمت مناسب چی بخرم؟

کابینت با کیفیت قیمت مناسب چی بخرم؟

کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت با کیفیت قیمت مناسب چی بخرم؟

در این مطلب قصد داریم به سوال بسیاری از شما کاربران گرامی جواب بدیم. همه شما می خواید بدونید که امروز توی بازار با این تنوع طرح و جنس و رنگی که هست، چطور کابینت با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنم.

در واقع ما در این مطلب سعی می کنیم به این دو تا سوال که احتمالا سوال بسیاری از شماست رو جواب بدیم.

کابینت با کیفیت کدوما هستند؟

کابینت قیمت مناسب کدوما هستید؟

البته این موضوع را هم ذکر کنیم که قصد نداریم داستان رو پیچیده کنیم که شما اصلا متوجه موضوع نشید! بلکه می خوایم به ساده ترین شکل ممکن این موضوعات رو جواب بدیم به شکلی که همه متوجه بشند و بتونن به راحتی تصمیم گیری کنن. پس پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب کوتاه همراه شرکت کابینت آبان باشید.

کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت با کیفیت چه کابینتی هست؟

اولین چیزی که باید بدونید این هست که امروز در بازار اکثر کابینت ها دارای مغزی ام دی اف هستند. پس مغز کابینت ها عموما از جنس ورق ام دی اف MDF هست. حالا اگر این ورق ام دی اف توسط دستگاه وکیوم پرس بشه، کابینت ممبران بدست می آید. اگر روی اون روکش پلی گلس کشیده بشه، ورق هایگلاس بدست می آید و همینطور این داستان ادامه داره تا انواع مختلف کابینت تولید بشن.

ساده ترین و مرسوم ترین کابینتی که توی بازار وجود داره، کابینت ام دی اف ساده ست. این نوع کابینت هم دارای مغزی ام دی اف هست که توی کارخونه یه روکش ساده به نام ملامینه روی اون کار میشه. به این نوع کابینت ها صابونی، برفی و … هم گفته می شه.

تا اینجا سعی کردیم بگیم همه کابینتای توی بازار تقریبا دارای مغزی مشترک هستند (مگر کابینت های تمام پی وی سی و کابینت های چوب طبیعی و فلزی و …) و این روکش و نحوه کاور کردن ام دی اف هست که سبب ایجاد تنوع در کابینت ها میشه.

کابینت آشپزخانه ام دی اف

اگر بخوایم کابینت ها رو از نظر کیفیت رتبه بندی کنیم، باید بگیم که رتبه بندی به شکل زیر خواهد بود:

  • کابینت ممبران
  • کابینت هایگلاس
  • کابینت روکش پی وی سی
  • کابینت روکش چوب
  • کابینت ام دی اف

همونطور که توی لیست بالا می بینید، کابینت ها بر اساس کیفیت رتبه بندی شدند. رتبه بندی قیمت هم به همین شکل است. یعنی از بالا به پایین، قیمت ها ارزان تر هستند.

اما چیزی که ما قصد داریم به شما بگیم اینه که کابینت ام دی اف ساده (MDF Kitchen Cabinet) هم واقعا کیفیت خوبی داره و اگر از کابینت ها درست و صحیح استفاده کنید (با کابینت ها کشتی نگیرید!) ، همین کابینت ها سال های سال در آشپزخانه شما عمر می کنند.

کابینت آشپزخانه ام دی اف

تا اینجای مطلب رو براتون گفتیم. در ادامه به سوال دوم جواب میدیم و بعد هم میریم به سراغ جمع بندی مطلب. امیدواریم تا اینجا از مطالعه این مطلب خسته نشده باشید.

کابینت قیمت مناسب کدوما هستید؟

ما هم مثل شما توی همین روزگار زندگی می کنیم. ما هم مخارج زندگی رو پرداخت می کنیم و چیزی که مثل شما خیلی خوب می دونیم اینکه توی این روزگار همه چی گرونه و چیزی به عنوان قیمت مناسب وجود نداره! کلا قیمتا بالاست. مگر این که یه جنس انقدر بی کیفیت باشه که قیمتش بیاد پایین وگرنه در حالت معمول، قیمت جنس با کیفیت بالاست.

در مورد کابینت هم همین موضوع کاملا صدق می کنه. قیمت کابینت آشپزخونه کلا خیلی بالاست. اگه میگیم قیمت مناسب یعنی به نسبت بقیه کابینت ها قیمت مناسب تری داره.

کابینت آشپزخانه ام دی اف

بالاتر ترتیب قیمت کابینت ها رو بصورت حدودی گفتیم. توی بخش زیر هم بصورت حدودی قیمت کابینت ها رو می نویسیم برای اینکه دستتون بیاد چه خبره:

  • کابینت ممبران : از حدودا متری یک سیصد تا دو میلیون تومان
  • کابینت هایگلاس : از حدودا متری یک و سیصد تا دو میلیون تومان
  • کابینت روکش پی وی سی : از حدودا متری یک و سیصد تا یک و هشتصد.
  • کابینت روکش چوب : از حدودا متری یک و دویست تا یک و هفتصد.
  • کابینت ام دی اف ساده: از حدودا متری ۹۰۰ هزار تومان تا یک و دویست.

قیمتهایی که بالا ارائه شد، مربوط به بهار سال ۱۳۹۹ هستند و تقریبا آپدیت هستند. اما باز هم روزی که خواستید کابینت ها رو سفارش بدید برای ساخت، اون موقع قیمت روز رو باز استعلام کنید.

کابینت آشپزخانه ام دی اف

ما کاملا آگاهیم که قیمت کابینتا اصلا ارزان نیست. بلکه خیلی هم گرانه. اما باور کنید که این موضوع از دست ما کاملا خارجهو. ما فقط پول دستمزد و اجرت خودمون رو می گیریم و اصل پولی که شما برای کابینت های آشپزخانه پرداخت می کنید، صرف ورق ام دی اف می شه و به کارخانه تولید کننده پرداخت میشه.

باور کنید که ما قلبا علاقه مندیم که قیمت ورق ام دی اف ارزان تر بود تا ما می تونستیم قیمت های پایین تر، بهتر و مناسب تری به شما بدیم. واقعیت اینه که ما هم مجبوریم که هزینه ها و اجرت خودمون رو مرتبا پایین تر بیاریم تا قیمت تموم شده کار پایین تر بیاد. توی این اوضاع گرانی بازار، تعداد پروژه ها بسیار کم شده و ما مجبور هستیم تا قیمت کمتری کار کنیم که بتونیم پروژه داشته باشیم. باور بفرمایید که هزینه کارگاه داری و حقوق کارگران و پرسنل انقدر بالاست که … .

کابینت با کیفیت قیمت مناسب ، نتیجه گیری نهایی

و اما در نهایت قصد داریم این موضوع رو جمع بندی کنیم و به شما بگیم که کدام کابینت کیفیت و قیمت مناسب تری داره و شما می تونید با خیال راحت اون را خریداری کنید. کابینتی که هم کیفیت مناسب داشته باشه و هم قیمت اون به نسبت مناسب تر و کم تر باشه. (انقدی که ما برای جیب شما دو دو تا چار تا می کنیم که قیمتا بیاد پایین، خود شما این کار رو نمی کنید)

به نظر ما در شرکت کابینت آبان، در حال حاضر، بهترین و با کیفیت ترین کابینت که قیمت خوبی هم داشته باشه، همون کابینت ام دی اف ساده س! همونطوری که گفتیم، اگر با کابینت ام دی اف ساده کشتی نگیرید، این کابینت ها می تونن سالهای طولانی در آشپزخانه شما عمر کنند.

کابینت آشپزخانه ام دی اف

رنگ بندی این نوع کابینت هم مناسبه و شما می تونید هر رنگی که خواستید رو انتخاب کنید. از رنگ های روشن تا رنگ های تیره. رنگ سفید هم که در حال حاضر محبوب ترین رنگه کابینت به حساب میاد هم هست و می تونید کابینت ام دی اف ساده سفید سفارش بدید.

برای اینکه قیمت کار حدودی دستتون بیاد، یه برآورد قیمت ساده هم می کنیم براتون. به عنوان مثال، اگر متراژ کابینت آشپزخانه حدودا ۱۰ متر میشه (دقت کنید که متراژ کابینت زمینی و هوایی با هم مد نظر ماست)، از قراره متری حدودی یک میلیون تومن، سرجمع قیمت کابینت هاتون میشه ۱۰ میلیون تومان. حالا شما یه مقدارم برای هزینه های پیش بینی نشده در نظر داشته باشید. قیمت کابینتا ممکنه یکم از این کمتر باشه یا یکم بیشتر اما حدود قیمت همینه. مثلا در نظر داشته باشید قیمت یراق آلات کابینت، دستگیره ها و …، با توجه به مدل دستگیره و یراقی که انتخاب می کنید، روی قیمت نهایی تاثیرگذاره.

خوب اینم از این.

کابینت آشپزخانه ام دی اف

حالا در نهایت، اگه قصد دارید سفارش ساخت کابینت آشپزخونه تون رو بدید، کافیه یه تماس با ما بگیرید. ما هم قیمتای روز رو به شما می گیم، هم بر اساس متراژ قیمت حدودی کارتون رو بهتون میگیم. اگه قیمتا به نظرتون اوکی بود، اونوقت برای اندازه گیری دقیق کار و انتخاب طرح و مدل کابینتف باهاتون هماهنگی ها رو انجام می دیم.

اگه هم در رابطه با خرید و سفارش کابینت هنوز نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارید، می تونید با ما تماس بگیرید. سعی می کنیم در حد دانش و توان مون اطلاعات خوبی بهتون بدیم.

۰۹۱۲۸۸۶۶۷۸۰

۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

این متن توسط بچه های شرکت کابینت آبان نوشته شده تا کمکی باشه به شما جهت انتخاب کابینت با کیفیت و قیمت مناسب !

کابینت آشپزخانه ام دی اف
کابینت آشپزخانه ام دی اف
کابینت آشپزخانه ام دی اف

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top