کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک

کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک

کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک
کابینت آشپزخانه کوچک

بسیاری از کسانی که قصد تعویض کابینت های آشپزخانه شان را دارند، به دنبال کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک هستند. این موضوع کاملا واضح و روشن است. در این مطلب ما سعی کرده ایم خودمان را به جای شما بگذاریم و ببینیم که شمایی که قصد دارید کابینت های آشپزخانه تان را تعویض نمایید و در واقع آنها را نو کنید، چه چیزی را جستجوی می کنید و به دنبال چه چیزی هستید.

امروزه جامعه ایرانی به دنبال نوع ساده و زیبای کابینت می گردد. در این بین، کابینت های رنگ سفید که ساده باشند، از محبوبیت بسیار بالایی برخودار هستند. سفارش هایی که به شرکت ساخت کابینت آبان می رسد نیز این موضوع را تایید می کند. بسیاری از سفارش هایی که ما طی سال اخیر دریافت کرده ای، کابینت سفید و ساده بوده است.

در این بخش قصد داریم، به بررسی این موضوع یعنی کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک بپردازیم. تمامی انتخاب های پیش روی شما را مورد بررسی قرار دهیم و البته که قیمت آنها را نیز بصورت حدودی بیان کنیم چرا که قیمت، یک فاکتور کلیدی در انتخاب نوع کابینت آشپزخانه است.

کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک
کابینت آشپزخانه کوچک

البته پیش از هر موضوعی، خوب است بدانید که ما در گذشته نیز کابینت های سفید و ساده را مورد بررسی قرار داده بودیم که پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز از طریق لینک های زیر مورد بررسی قرار دهید و دانش و آگاهی خود را در رابطه با کابینتی که قصد خرید آن را دارید بالاتر ببرید:

کابینت آشپزخانه ساده ، بررسی ساده ترین مدل ها و قیمت

کابینت مدرن سفید ، انتخاب آگاهانه برای آشپزخانه شما

کابینت آشپزخانه سفید و ساده

وقتی می گوییم کابینت ساده، شاید در ذهن افراد مختلف سادگی متفاوت باشد و به انواع کابینت هایی که به نظرشان ساده می رسد فکر کنند. اما واقعیت این است که منظور از کابینت ساده کابینت ام دی اف ساده است. به عنوان مثال کابینت ممبران را نمی توان در دسته کابینت های ساده قرار داد. چرا که دارای جزئیات و دیتیل های زیادی هستند.

اما کابینت های ام دی اف معمولی، جزئیات زیادی ندارند و به ساده ترین شکل ممکن هستند. کابینت ام دی اف به رنگ سفید، علاوه بر سادگی، بسیار زیباست و با هر سلیقه ای هماهنگ است. در بلند مدت شما را دلزده نمی کند و می توان آنها را با هر وسایل آشپزخانه ای ست کرد. شاید این نکات ساده به نظر بیایند اما باور کنید وقتی کابینت های شما رنگ دیگری باشند، برای اینکه وسایل آشپزخانه به خوبی با کابینت ها ست شوند، کار سختی پیش رو خواهید داشت. اما رنگ سفید از آن دسته رنگ هاست که می توان هر وسیله ای با هر رنگی را به خوبی با آن ست نمود.

کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک
کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت ام دی اف ساده به سبک مدرن است. در سبک مدرن ما کمترین اضافه کاری ها روی کابینت را داریم. از این رو، در آشپزخانه هایی که متراژ کم و یا متوسط دارند، این کابینت ها بهترین گزینه ممکن هستند. چرا که کابینت هایی مانند ممبران، فضا را شلوغ تر آنچه که هست نشان می دهند و از این رو، مناسب آشپزخانه های متوسط و بزرگ هستند.

علاوه بر کابینت ام دی اف ساده، شما می توانید از کابینت هایگلاس سفید نیز در آشپزخانه بهره ببرید. کابینت هایگلاس سفید ، درخشندگی بسیار زیبایی دارد و به طور حتم در هر آشپزخانه ای که مورد استفاده قرار گیرد، سبب درخشان شدن فضای آشپزخانه خواهد شد. ظاهر کابینت هایگلاس شیشه ای مانند است و رفلکس نور در آن بسیار زیاد است.

کابینت هایگلاس را نیز می توان در دسته کابینت های ساده دسته بندی نمود چرا که اضافه کاری بر روی خود ندارند.

بنابراین دو نوع کابینت سفید ساده را به شما پیشنهاد می نماییم:

  • کابینت ام دی اف ساده
  • کابینت هایگلاس سفید

هر دو این کابینت ها داری مغزی ام دی اف هستند و روکش مورد استفاده در آنها متفاوت است. در کابینت ام دی اف ساده از روکش ملامینه استفاده می شود که کیفیت و مقاومت خوبی در بلند مدت در برابر آسیب، ضربه و رطوبت دارد. در کابینت هایگلاس نیز از روکش پلی گلاس استفاده می شود که این نوع روکش نیز مقاومت خوبی در برابر انواع آسیب ها دارد.

کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک
کابینت آشپزخانه کوچک

قیمت کابینت سفید ساده

همانطور که اشاره نمودیم، یکی از فاکتورهای مهم در بحث انتخاب کابینت آشپزخانه ، قیمت آن است. چرا که معمولا قیمت کابینت کم نیست و از این رو، باید با توجه به بودجه ای که داریم نوع کابینت مورد نظرمان را انتخاب نماییم.

برای اینکه قیمت کابینت آشپزخانه تان را بصورت حدودی بدانید، کافی است متراژ کابینت های آشپزخانه تان را به مترطول حساب کنید و در اعداد جدول زیر ضرب نمایید:

کابینت آشپزخانه ام دی اف ساده از ۷۵۰ تا ۹۵۰ هزار تومان برای هر مترطول کابینت زمینی و هوایی
کابینت آشپزخانه هایگلاس از ۱۱۰۰ تا ۱۷۰۰ هزار تومان برای هر مترطول کابینت زمینی و هوایی

نکات:

– قیمت اعلام شده مربوط به زمستان سال ۱۳۹۸ است. برای دریافت قیمت روز کابینت با شرکت کابینت آبان از طریق شماره ۰۹۱۲۸۸۶۶۸۰ تماس حاصل نمایید.

– قیمتی که شما بدست می آورید، قیمت حدودی است اما به قیمت نهایی بسیار نزدیک است. برای اینکه بدانید برای کابینت ها باید چقدر هزینه کنید، می توانید از این جدول استفاده نمایید.

کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک
کابینت آشپزخانه کوچک

نمونه ها و مدل های کابینت آشپزخانه سفید ساده و شیک

در ادامه قصد داریم به همراه شما نمونه های مختلف کابینت آشپزخانه سفید ساده و البته شیک را ارائه نماییم تا ببینید که این کابینت ها در آشپزخانه های مختلف به چه شکل خواهند بود. دیدن این نمونه کابینت ها می تواند به شما درک بهتر پیش از خرید بدهد.

 

شرکت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top