کابینت آشپزخانه روکش چوب

کابینت آشپزخانه روکش چوب

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

بررسی کامل کابینت آشپزخانه روکش چوب (Wood veneer kitchen cabinet)

همه ما به خوبی می دانیم که کابینت در آشپزخانه های ما ایرانیان، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخودار است. ایرانیان برای داشتن کابینت های زیبا و خاص، به طور معمول هزینه زیادی انجام می دهند. دلیل این امر این است که در مرحله اول، کابینت های آشپزخانه از کیفیت بالایی برخودار باشند و دوم اینکه برای ما ایرانیان، دکوراسیون خانه و زیبایی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای داشتن خانه ای با دکوراسیون دلنشین و زیبا، نیاز به داشتن آشپزخانه ای متفاوت و خاص هستیم و در آشپزخانه، بخش عمده ای از فضا به کابینت ها اختصاص می یابد. از این رو، طی یک نتیجه گیری ساده، کابینت ها از اهمیت زیادی در دکوراسیون منزل برخوردار هستند!

ضمن اینکه بحث کیفیت نیز همواره در مورد کابینت ها مطرح است. به این دلیل که آنها بصورت مداوم مورد استفاده هستند و هم خود بدنه کابینت و هم یراق آلات مورد استفاده روی آن، باید از جنس مرغوب و با کیفیتی باشد.

در این مطلب قصد داریم به همراه شما، به بررسی یکی از محبوب ترین انواع کابینت در بین خانواده های ایرانی بپردازیم. کابینتی که به لحاظ ظاهر و قیافه، سابقه طولانی در خانه های ما ایرانیان دارد. هر چند روش تولید این نوع Kitchen cabinet کاملا صنعتی شده است. کابینت آشپزخانه روکش چوب !

مباحثی که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از :

  • کابینت آشپزخانه روکش چوب چیست
  • انواع کابینت آشپزخانه روکش چوب
    • روکش چوب طبیعی
    • روکش چوب مصنوعی
      • هایگلاس
      • ملامینه
      • پی وی سی PVC
  • بررسی مزایا و معایب کابینت روکش چوب
  • قیمت کابینت آشپزخانه روکش چوب
  • نحوه سفارش ساخت کابینت به شرکت کابینت آبان

برای آشنایی کامل با انوع کابینت آشپزخانه با روکش چوب (Wood veneer Kitchen Cabinet) با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای کم رنگ چوب

کابینت آشپزخانه روکش چوب چیست

چوب طبیعی از دیرباز برای ساخت کابینت آشپزخانه و یا سایر آبجکت های چوبی منزل مسکونی مورد استفاده بوده است! اما به طور معمول، با توجه به قیمت بالای چوب طبیعی و خدمات ساخت کابینت از چوب طبیعی، معمولا این مدل کابینت در بین طبقه ثروتمند جامعه رایج بوده است. به همین دلیل، در خانه های ایرانیان به طور معمول، کابینت فلزی مورد استفاده بوده است.

با گذشت زمان، اتفاق مهمی در صنعت دکوراسیون داخلی افتاد و آن، تولید ورق ام دی اف بود. ورق ام دی اف (MDF) نسبت به چوب طبیعی قیمت بسیار پایین تری دارد و از طرف دیگر ساخت کابینت آشپزخانه با ام دی اف ، با سرعت بسیار زیادی انجام می گیرد. همان طور که می دانید، ورق ام دی اف از جنس خرده های چوب است که این خرده های چوب طی فرآیندهای خاصی در کارخانه، با رزین ترکیب شده و ورق ام دی اف حاصل می شود.

اتفاق دیگر که سبب درخشان شدن صنعت تولید ام دی اف در دنیا و ایران شد، تولید روکش های مختلف بود که بر روی ورق ام دی اف چسبانیده شده و ام دی اف با روکش های مختلف ، با طرح ها و رنگ های مختلف تولید و به بازار ارائه گردید. با ورود ام دی اف با روکش های مختلف به بازار طی سالیان گذشته، صنعت کابینت سازی آشپزخانه نیز دچار تحول شد و امروزه بجای استفاده از کابینت های فلزی که ایرادات بسیار زیادی داشتند، امروزه آشپزخانه ها با کابینت های ام دی اف ساخته می شود.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

روکش چوب، یکی از روکش هایی است که امروزه در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می گردد و بر روی ورق ام دی اف چسبانیده می شود. در واقع باید اینطور به شما بگوییم که ورق ام دی اف که شما برای ساخت کابینت آشپزخانه تان سفارش می دهید، دارای روکش چوب یا به عبارت دیگر روکش طرح چوب است. این روکش می تواند از جنس چوب طبیعی باشد که در کارخانه فرآوری شده و برای استفاده بر روی ورق ام دی اف و در نهایت، کابینت های آشپزخانه آماده شده است و یا می تواند از جنس پی وی سی (PVC) باشد که امروزه روکش های پی وی سی، به دلیل قیمت منطقی تر و از سوی دیگر استحکام و مقاومت بالاتر، بیشتر مورد استفاده هستند.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
روکش چوب

آنچه تا اینجا فهمیدیم این است که کابینت آشپزخانه با روکش چوب، دارای مغزی ام دی اف است که بر روی آن روکش به شکل چوب طبیعی ، از جنس چوب طبیعی یا از جنس پی وی سی کار می شود. این کابینت ها دارای مزایای زیادی هستند که از جمله می توان به داشتن کابینت با حس و حال چوب طبیعی اشاره نمود در حالی که قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

همگان می دانند که چوب، متریالی است زنده که استفاده از آن در فضای داخلی خانه و آشپزخانه، سبب ایجاد نوعی حس سرزندگی، دلنشینی و گرما در فضا خواهد شد. به این دلیل، همه افراد نسبت به چوب، رغبت زیادی دارند. استفاده از روکش چوب بر روی ورق ام دی اف در انگلیسی Wood Veneer گفته می شود که در تمامی دنیا دارای طرفداران زیادی است. در ایران نیز این نوع کابینت علاقه مندان زیادی دارد. همانطور که اشاره نمودیم، در ادامه قصد داریم به همراه شما انواع روکش های مختلف که برای ساخت کابینت با روکش چوب مورد استفاده قرار می گیرد را بررسی نماییم.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
روکش چوب

انواع کابینت آشپزخانه روکش چوب

روکش چوب (wood veneer) که بر روی ورق ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند از جنس چوب طبیعی باشد و یا اینکه می تواند از جنس پی وی سی باشد. در حالت دوم یعنی استفاده از روکش پی وی سی معمولا به ورق ام دی اف، روکش طرح چوب گفته می شود چرا که از جنس چوب طبیعی نیست و تنها طرح و ظاهر چوب را با خود به همراه دارد. در ادامه این دو نوع روکش یعنی طبیعی و مصنوعی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

روکش چوب طبیعی

حالا بطور دقیق می دانید که منظور از کابینت روکش چوب طبیعی چیست. این نوع کابینت عبارت است از کابینتی که برای ساخت آن از ورق ام دی اف با روکش چوب طبیعی استفاده شده است. برای ساخت روکش های چوب طبیعی، از چوب درختانی نظیر راش، بلوط، افرا و … استفاده می شود. چوب این درختان برای استفاده بر روی ورق ام دی اف و تولید ورق ام دی اف با روکش چوب طبیعی، فرآوری می گردد. در این فرآوری، اولا رنگ ها و طرح ها مختلف تولید می شود و ثانیا روکش چوبی، در برابر انواع آسیب های ممکن مقاوم سازی می گردد.

البته باید بدانید که روکش چوب طبیعی، در مقایسه با روکش های مصنوعی نظیر انواع روکش پی وی سی، مقاومت کمتری در برابر رطوبت و ضربات و … دارد. از سوی دیگر، بر روی ورق ام دی اف با روکش چوب طبیعی، قابلیت اجرای CNC وجود ندارد. قیمت تمام شده ی کابینت با روکش چوب طبیعی نیز نسبت به مدل های دیگر روکش چوب بالاتر است. در ادامه قصد داریم کابینت با روکش چوب مصنوعی و انواع آن را مورد بررسی قرار دهیم.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

روکش چوب مصنوعی

کابینت هایی که با روکش چوب مصنوعی ساخته می شوند، در بازار بسیار پرطرفدار تر و محبوب تر هستند. این کابینت ها بیشتر با نام روکش طرح چوب شناخته می شوند چرا که همانطور که اشاره شد، روکش از جنس پی وی سی یا سایر روکش های مختلف است و تنها ظاهر آن شبیه به چوب طبیعی است. لازم است بدانید که امروزه روکش های پی وی سی طرح چوب طبیعی، با تنوع طرح و رنگ بسیار خوبی در بازار وجود دارند. به همین دلیل دست شما در انتخاب کابینت طرح چوب بسیار باز است. نکته دیگر اینکه قیمت این نوع کابینت کاملا مقرون به صرفه تر نسبت به روکش طبیعی است.

ممکن است اینطور فکر کنید که شما باید خودتان نسبت به تهیه روکش اقدام نمایید! خیر. اینطور نیست. برای سفارش کابینت با روکش طرح چوب یا چوب طبیعی، شما تنها باید طرح و ظاهر روکش را انتخاب نمایید. بقیه کارها را به ما بسپارید و ما کابینت را با طرحی که شما انتخاب نموده اید، در اختیار شما قرار خواهیم داد. در ادامه به بررسی انواع روکش های مصنوعی می پردازیم.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

روکش پی وی سی PVC

واقعیت این است که برای ساخت کابینت با روکش چوب، از ورق ام دی اف استفاده می شود که روکش توسط کارخانه بر روی ورق ام دی اف چسبانیده شده است و ما ورق آماده مورد پسند شما را برای ساخت کابینت مورد استفاده قرار خواهیم داد.

همانطور که اشاره نمودیم، امروزه ورق ام دی اف با روکش های پی وی سی در مقیاس گسترده برای ساخت کابینت مورد استفاده هستند. طرح های روکش پی وی سی، نه تنها شامل طرح های چوب طبیعی است بلکه طرح های ساده با رنگ های مختلف و همچنین طرح های فانتزی نیز قابل استفاده و سفارش هستند. روکش پی وی سی طرح چوب، نسبت به کابینت های چوب طبیعی دارای مزایای زیادی هستند که در بخش مزایا و معایب آنها را مورد بررسی قرار دهیم داد.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

روکش هایگلاس

یکی از روکش هایی که برای ساخت کابینت آشپزحانه می توانند مورد استفاده قرار گیرند، هایگلاس است. همانطور که می دانید، کابینت هایگلاس حالت شیشه ای دارد و کاملا شفاف و براق است. زیبایی کابینت هایگلاس در کنار قیمت تمام شده ی مناسب، باعث شده است که اقبال عمومی به این نوع کابینت زیاد باشد.

برای ساخت کابینت آشپزخانه با روکش طرح چوب هایگلاس یا به عبارت دیگر، کابینت آشپزخانه هایگلاس طرح چوب ، یک لایه پلکسی گلس بر روی ورق ام دی اف ملامینه اعمال می شود. این کار، توسط کارخانه انجام می شود و ورق ام دی اف هایگلاس طرح چوب، به بازار عرضه می گردد که شما می توانید این نوع کابینت ها را برای ساخت، سفارش دهید.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت هایگلاس رنگ چوب

روکش ملامینه

احتمالا شما هم می دانید که روکش ملامینه، ساده ترین روکشی است که ب روی ورق ام دی اف خام مورد استفاده قرار می گیرد. از طرف دیگر، این روکش، ارزان ترین روکش ممکن نیز هست. به طور معمول ورق ام دی اف که از کارخانه بیرون می آید، دارای روکش ملامینه است. البته، ام دی اف خام نیز در بازار وجود دارد اما ام دی اف با روکش ملامینه بسیار مرسوم است.

روکش ملامینه که توسط کارخانه برای ساخت ورق ام دی اف ملامینه مورد استفاده قرار می گیرد، دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است که یکی از این طرح ها، طرح های شبیه به چوب طبیعی است. ورق ام دی اف ملامینه با روکش طرح چوب، برای ساخت کابینت آشپزخانه ملامینه با روکش طرح چوب مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که اشاره شد، این نوع کابینت، ارزان ترین نوع کابینت ام دی اف موجود در بازار است.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر کدام از انواع کابینت های آشپزخانه با ظاهر شبیه به چوب خواهیم پرداخت تا شما بتوانید انتخابی آگاهانه تر برای آشپزخانه تان داشته باشید.

بررسی مزایا و معایب کابینت روکش چوب

وقتی شما قصد دارید برای آشپزخانه تان کابینت سفارش دهید، قابلیت استفاده از کابینت های مختلف با روکش های متفاوت را خواهید داشت. بسته به کیفیت مغزی ام دی اف، نوع روکش مورد استفاده و نحوه تولید ورق ام دی اف و کابینت، قیمت هر کابینت و طبعا کیفیت آن متفاوت خواهد بود. بنابراین، لازم است که پیش از هر چیز، مزایا و معایب هر کدام از کابینت های ام دی اف را بدانید.

در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر نوع از کابینت آشپزخانه با روکش چوب خواهیم پرداخت و نقاط قوت و ضعف هر نوع کابینت با روکش های مختلف بصورت تیتروار بررسی خواهند شد.

کابینت با روکش چوب طبیعی

مزایای روکش چوب طبیعی

  • ظاهری کاملا مشابه چوب طبیعی
  • تنوع مناسب از طرح و رنگ های چوب طبیعی
  • قابلیت اجرای کابینت های مدرن
  • مقاوم سازی شدن چوب مورد استفاده در برابر رطوبت و ضربات و آسیب ها
  • حس خوب داشتن چوب طبیعی در آشپزخانه

معایب روکش چوب طبیعی

  • قیمت نسبتا بالا در مقایسه با سایر کابینت های روکش چوب
  • مقاومت کمتر در مقایسه با کابینت های روکش پی وی سی در برابر رطوبت، ضربه و …
  • خطر رنگ و رو رفتگی چوب طبیعی در مرور و گذشت زمان
  • عدم استفاده از مواد پلاستیکی
کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

کابینت روکش طرح چوب پی وی سی

مزایای کابینت با روکش طرح چوب از جنس PVC

  • کیفیت و دوام (کیفیت بهتر در مقایسه با روکش چوب طبیعی) بالا در برابر رطوبت، آسیب ها و ضربات
  • تنوع بالای طرح و رنگ شبیه به چوب طبیعی
  • قابلیت اجرای کابینت های به سبک مدرن
  • مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب
  • قیمت بسیار مناسب در مقایسه با چوب طبیعی و روکش چوب

معایب کابینت با روکش طرح چوب از جنس PVC

تنها ایراد کابینت های پی وی سی را این بدانیم که این روکش در نهایت از جنس پلاستیک فشرده است. پلاستیک از نظر زیست محیطی به خوبی چوب طبیعی جذب طبیعت نمی شود. اما به غیر از این، این کابینت ها ایراد دیگری ندارند.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

کابینت هایگلاس با روکش طرح چوب

مزایای کابینت هایگلاس با روکش طرح چوب

  • زیبایی و درخشندگی بی نظیر کابینت های گلاس
  • تنوع بالای طرح و رنگ روکش های گلاس و شبیه به چوب طبیعی با ظاهر براق
  • قیمت اقتصادی و مناسب
  • مقاومت صفحات هایگلاس طرح چوب در برابر رطوبت و آب
  • مقاومت مناسب کابینت های گلاس در برابر ضربات
  • امکان استفاده از تونالیته های مختلف رنگ چوب، رنگ های قهوه ای روشن و تیره

معایب کابینت هایگلاس با روکش طرح چوب

سطح کابینت هایگلاس در برابر خط و خش مقاومت خوبی دارد اما خط و خش بر روی آن می افتد. بنابراین همواره باید مراقب باشید که روی بدنه این کابینت های خط و خش نیافتد. این ایراد را می توان تنها ایراد ممکن برای کابینت های گلاس با روکش شبیه به چوب طبیعی دانست.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

کابینت ملامینه با روکش طرح چوب طبیعی

مزایای کابینت ملامینه روکش طرح چوب

  • قیمت بسیار مناسب و ارزان (کابینت های ملامینه، چه روکش طرح چوب داشته باشند و چه ساده باشند، ساده ترین و ارزان ترین نوع کابینت موجود در بازار هستند)
  • مقاومت مناسب در برابر ضربه و خط و خش : نمی توان کابینت های ملامینه را مقاوم ترین نوع کابینت با روکش چوب دانست، اما در کلم مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارند و سالهای سال در آشپزخانه شما عمر خواهند کرد.
  • تنوع بالای طرح و رنگ : کابینت ملامینه با روکش طرح چوب با طرح ها و رنگ های مختلف در بازار به وفور وجود دارد.
  • مقاومت در برابر رطوبت : لایه ملامینه اضافه شده روی ورق ام دی اف خام، ورق ام دی اف را در برابر رطوبت و آب محافظت می نماید اما نمی توان این نوع کابینت را مقاوم ترین نوع کابینت در برابر رطوبت و آب دانست.
  • ظاهر زیبا با توجه به طرح چوب بودن
  • حس خوب گرمای چوب در محیط آشپزخانه

معایب کابینت ملامینه با روکش طرح چوب

  • مقاومت متوسط در برابر ضربه : همانطور که در بخش مزایای کابینت ملامینه عنوان نمودیم، این نوع کابینت مقاومت خوبی در برابر انواع ضربات دارد. اما همواره باید مراقب این کابینت ها باشید تا زیاد در معرض آسیب نباشند و یا ضربه به آنها وارد نشود چرا که از جنس ام دی اف هستند.
  • خط و خش پذیری : کابینت های ملامینه در برابر خط و خش پذیری مقاومت خوبی دارند اما خط و خش پذیر هم هستند. در مجموع باید از این کابینت ها محافظت و مراقبت نمود تا آسیبی به آنها وارد نشود. در این صورت، سالهای سال در آشپزخانه شما عمر خواهند کرد.
  • مقاومت متوسط در برابر آب : کابینت ملامینه و تمامی کابینت هایی که مغزی ام دی اف دارند، مانند چوب طبیعی در برابر آب مقاومت متوسطی دارند. برای اینکه کابینت ام دی اف در برابر آب دچار بادکردگی و تغییر فرم نشود، باید مراقب باشید روی آنها آب نریزد.
  • مقاومت متوسط در برابر نور خورشید : کابینت های ملامینه در آشپزخانه، در اثر سالهای طولانی استفاده، در اثر نور خورشید، به مقدار بسیار کم رنگ خود را از دست خواهند داد. رنگ پریدگی در برابر نور خورشید تنها مختص این نوع کابینت نیست و هر چیزی در برابر نور خورشید پس از گذر سالیان دچار رنگ پریدیدگی خواهد شد.
کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

در مجموع کابینت های ملامینه طرح چوب، با توجه به قیمت مناسبی که دارند، گزینه بسیار خوبی برای داشتن آشپزخانه ای با طرح چوب طبیعی هستند. چوب، به دلیل گرما و انرژی که دارد همواره در ایران محبوب بوده و هست.

در این قسمت ما کوشیدیم تا مزایا و معایب هر نوع کابینت آشپزخانه روکش چوب را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی از نقاط قوت و ضعف هر مدل از این Kitchen cabinet بتوانید انتخاب مناسب و آگاهانه داشته باشید. در ادامه، قیمت هر مدل از این کابینت ها را بررسی خواهیم نمود.

قیمت کابینت آشپزخانه روکش چوب

پس از معرفی انواع کابینت آشپزخانه با روکش هایی شبیه به چوب طبیعی، مهم ترین چیزی که باید در مورد هر کابینت بدانید این است که قیمت هر کدام از این کابینت ها چقدر است. در واقع، شما با بررسی مزایا و معایب هر کدام از کابینت های ذکر شده و قیمت مترطول هر کابینت، می توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع کابینت را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است قیمت های ارائه شده مربوط به بهمن ماه سال ۱۳۹۸ می باشند. برای اجرای کابینت های آشپزخانه تان، نیاز است که نسبت به استعلام آخرین قیمت بازار اقدام نمایید. برای این کار با شرکت کابینت آبان در تماس باشید.

نوع کابینت قیمت هر متر طول کابینت زمینی و هوایی
کابینت آشپزخانه روکش چوب طبیعی ۲,۱۰۰,۰۰۰ تا ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان
کابینت آشپزخانه روکش طرح چوب پی وی سی ۱,۱۰۰,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کابینت آشپزخانه روکش طرح چوب هایگلاس ۱,۱۰۰,۰۰۰ تا ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
کابینت آشپزخانه روکش طرح چوب ملامینه ۷۵۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

نکات قیمت های ارائه شده:

  • همانطور که اشاره نمودیم، قیمت ارائه شده مربوط به بهمن ماه است. برای استعلام قیمت مترطول کابینت باید با ما در تماس باشید. همچنین جهت استعلام قیمت نهایی کابینت های آشپزخانه تان، نیاز به اندازه گیری دقیق کابینت های آشپزخانه می باشد.
کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

نحوه سفارش ساخت کابینت به شرکت کابینت آبان

برای سفارش ساخت کابینت نیاز است که مراحلی را طی نمایید. این مراحل را در ادامه می توانید مطالعه نمایید:

تماس با شرکت ساخت کابینت آبان : اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با شرکت کابینت آبان تماس بگیرید و نوع کابینتی که می خواهید را اعلام نمایید. ما بر اساس کابینت انتخابی شما و متراژ کار حدودی تان، قیمت اولیه و حدودی را به شما اعلام می نماییم.

انتخاب سمپل کابینت و اندازه گیری کابینت های آشپزخانه شما : اگر شما با قیمت اولیه و حدودی اعلام شده توسط شما، هماهنگ باشید، کارشناس شرکت کابینت آبان، برای اندازه گیری دقیق و انتخاب سمپل توسط شما به محل پروژه شما مراجعه خواهد نمود. در این مرحله شما طرح کابینت و نوع کابینتی که مد نظرتان است را انتخاب می نمایید و سپس کابینت های آشپزخانه شما اندازه گیری شده و قیمت دقیق کابینت شما بر اساس اندازه و مدل کابینت، تعیین و به شما اعلام می گردد.

ساخت کابینت ها : پس از تایید پیش فاکتور توسط شما و پرداخت مبلغ مشخص شده بعنوان پیش پرداخت، ساخت کابینت های شما آغاز خواهد شد. طی چند روز یونیت های کابینت ها ساخته می شود.

حمل کابینت به محل پروژه و نصب کابینت : پس از آماده شدن کابینت ها، کابینت ها به محل پروژه انتقال داده می شوند و سپس در محل پروژه شما نصب می گردند. سپس، شما نسبت به تسویه مبلغ فاکتور اقدام می نمایید و در این مرحله کار شما به اتمام رسیده است.

کابینت آشپزخانه روکش چوب
کابینت به رنگ قهوه ای پر رنگ چوب

حهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت کورین آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

در ادامه دعوت می کنیم نمونه های بیشتر از کابینت آشپزخانه با طرح و رنگ چوب طبیعی را مشاهده نمایید.

 

شرکت کابینت آبان

ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top