کابینت آشپزخانه ام دی اف ساده رنگ مشکی

کابینت آشپزخانه ام دی اف ساده رنگ مشکی

کابینت آشپزخانه ام دی اف ساده رنگ مشکی
اجرای کابینت آشپزخانه مدرن به رنگ مشکی

کابینت آشپزخانه ام دی اف ساده رنگ مشکی

شاید شما هم از آن دسته کسانی باشید که دوست دارید آشپزخانه تان خاص و متفاوت باشد. از بس در همه خانه ها کابینت آشپزخانه به رنگ سفید دیده اید، از این رنگ کابینت دلزده شده اید و دوست دارید برای کابینت های آشپزخانه خودتان، کمی متفاوت عمل کنید. در این مطلب قصد داریم نمونه ای از کابینت آشپزخانه ام دی اف ساده به رنگ مشکی را با هم بررسی کنیم.

البته همانطور که در تصاویر ادامه مشخص است، کابینت ها تنها به رنگ مشکی نیستند و بخشی از کابینت ها به رنگ چوب طبیعی هستند. این بخش کابینت یعنی رنگ چوب، به صورت دکوراتیو و برای زیبایی بیشتر کار اضافه شده است!

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این آشپزخانه بصورت جزیره ای اجرا شده است. بدنه جزیره آشپزخانه هم به از همان جنس ام دی اف مشکی کار شده است.  البته بخش الحاقی جزیره، با همان ام دی اف رنگ چوب کار شده است.

نکته دیگر اینکه در این آشپزخانه، درب کابینت ها بصورت فشاری یا تاچ باز می شوند و یراق آلاتی برای کار استفاده شده که روی کار هیچ دستگیره ای مشاهده نشود.

اگر قصد سفارش ساخت کابینت آشپزخانه ، استعلام قیمت انواع مختلف کابینت و همینطور دریافت مشاوره در رابطه با اجرای کابینت آشپزخانه را دارید، می توانید با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

همچنین جهت آشنایی با انواع کابینت های مدرن برای آشپزخانه پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را مطالعه نمایید:

کابینت آشپزخانه مدرن

 

شرکت ساخت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top