نمونه کابینت آشپزخانه مشکی مات مدرن و زیبا

نمونه کابینت آشپزخانه مشکی مات مدرن و زیبا

نمونه کابینت آشپزخانه مشکی مات مدرن
کابینت مشکی مات ترکیب با رنگ چوب طبیعی

نمونه کابینت آشپزخانه مشکی مات مدرن و زیبا

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از نمونه های کابینت آشپزخانه که به سبک مدرن کار شده است بپردازیم. همانطور که در تصاویر مشخص است، رنگ قالب کابینت ها در این آشپزخانه، ترکیب مشکی مات و رنگ چوب طبیعی است (ام دی اف طرح چوب طبیعی).

این کابینت ها، بسیار زیبا هستند و اگر شما به دنبال سفارش ساخت کابینت تیره برای آشپزخانه منزل تان هستید، این ترکیب رنگی می تواند ایده آل باشد!

البته دقت داشته باشید که در این آشپزخانه ، جهت هماهنگی های بیشتر از صفحه کابینت همرنگ کابینت استفاده شده که بسیار هم زیبا شده است. پشت کابینت ها هم از سرامیک های ۶۰ در ۱۲۰ با رنگ مشکی و رگه های سفید درشت استفاده شده که براق هستند و در تضاد با رنگ مشکی مات کابینت ها هستند.

نکته جالب در این آشپزخانه این است که در حال حاضر در آشپزخانه های مدرن، بین کابینت ها جهت زیبایی بیشتر، اختلاف عرض ایجاد می شود. در این آشپزخانه، در قسمت بالای سینک ظرفشویی جایی که آب چکان قرار می گیرد و همینطور در فضای بالای گاز رومیزی، کابینت های رنگ چوب کار شده اند که با کابینت های مشکی که بالاتر از آنها کار شده اند، اختلاف عرض دارند.

نکته دیگر اینکه تمامی یراق آلات بصورت مخفی کار شده اند که برای باز کردن کابینت ها باید کمی آن ها را بطرف داخل فشار داد.

معمولا در آشپزحانه ها، علاوه بر باکس یخچال ، جای ماشین لباسشویی، ظرفشویی و همینطور فر برقی یا گازی نیز تدارک دیده می شود که در این آشپزخانه، فقط باکس یخچال تعبیه شده است. البته به درخواست و بر اساس نیاز کارفرما.

اگر شما هم قصد دارید کابینت های آشپزخانه تان را تعویض نمایید، می توانید جهت استعلام قیمت کابینت ها و همینطور سفارش ساخت و مشاوره در رابطه با انتخاب طرح و رنگ کابینت ، با شرکت کابینت آبان در تماس باشید. به این منظور از شماره های زیر استفاده نمایید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت ساخت کابینت آبان

طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top