نمونه کابینت آشپزخانه مدرن تیره رنگ

نمونه کابینت آشپزخانه مدرن تیره رنگ

نمونه کابینت آشپزخانه مدرن تیره رنگ
کابینت آشپزخانه مدرن با رنگ تیره

نمونه کابینت آشپزخانه مدرن تیره رنگ

اگر کابینت های رنگ روشن را نمی پسندید و به کابینت های تیره بیشتر علاقه مند هستید، در این مطلب نمونه ای از آشپزخانه با رنگ تیره را برای شما آماده نموده ایم.

همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، رنگ این کابینت ها خاکستری تیره است و حالتی مانند بافت یا همان ابر و باد دارند. پس منظور از رنگ تیره، رنگ تیره ساده نیست بلکه منظور رنگ تیره بافت دار است.

نکته ای که در مورد استفاده از رنگ تیره برای کابینت های آشپزخانه باید بدانید این است که این نوع و رنگ کابینت بیشتر مناسب فضاها و خانه هایی است که از نور طبیعی خوبی برخودار هستند! اگر آشپزخانه شما نور خوبی ندارد بهتر است که از کابینت های رنگ روشن استفاده نمایید چرا که در صورت استفاده از کابینت های تیره رنگ باید به همیشه و در طول روز چراغ آشپزخانه را روشن بگذارید!

در تصویر زیر مشخص است که این آشپزخانه از نور طبیعی بسیار خوبی برخودار است و در این آشپزخانه می توان از هر نوع رنگ و نوری برای کابینت استفاده کرد.

البته برای اینکه فضای آشپزخانه کمی گرم تر به نظر برسد، برای نمای جانبی کابینت ها و نور دور ، از ام دی اف با رنگ چوب طبیعی استفاده شده است.

در این آشپزخانه ، یراق مورد استفاده برای کابینت ها، از نوع دستگیره مخفی است و تمامی کابینت ها بصورت تاچ باز می شوند.

از جمله نکاتی که امروزه در ساخت کابینت آشپزخانه باید رعایت نمود می توان به مواردی نظیر ساخت باکس یخچال استاندارد، جای فر ، مایکروفر ، هود (توکار یا روکار)، جای ماشین ظرفشویی و لباسشویی است. در این آشپزخانه تمامی این موراد تدارک دیده شده اند.

اگر شما هم قصد ساخت کابینت با رنگ تیره را دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره در رابطه با انتخاب رنگ ، مشاهده کاتالوگ ام دی اف و همینطور استعلام قیمت ساخت کابینت ، با شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

 

شرکت ساخت کابینت آبان

طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top