بین کابینت ها از چه متریال هایی می توان استفاده کرد؟

بین کابینت ها از چه متریال هایی می توان استفاده کرد؟

بهترین متریال بین کابینتی
سنگ آنتیک برای بین کابینت ها

بین کابینت ها از چه متریال هایی می توان استفاده کرد؟ ( معرفی بهترین متریال های بین کابینتی )

همه ما به خوبی می دانیم که بخش مهمی از هر آشپزخانه ، کابینت های آن هستند. کابینت ها با توجه به حجم زیادی که از آشپزخانه اشغال می کنند ، تاثیر زیادی بر دکوراسیون آشپزخانه و به طبع آن ، دکوراسیون خانه خواهند داشت.

انتخاب درست کابینت ، می تواند خانه شما را زیباتر از آنچه که هست نشان دهد. نکته مهم اینجاست که همیشه کابینت گران قیمت ، بهترین و زیباترین نوع کابینت نیست. بلکه انتخاب صحیح ، به معنای هماهنگی سبک و رنگ کابینت و همخوانی آن با دیگر اجزای آشپزخانه و منزل است. ما در شرکت کابینت آبان ، همواره می کوشیم به شما بگوییم که برای آشپزخانه منزل تان ، بهترین کابینت از نظر سبک و رنگ که با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد را انتخاب نمایید.

در این مطلب و در ادامه بررسی دکوراسیون آشپزخانه ، به سراغ بین کابینت ها رفته ایم و قصد داریم به شما بگوییم که بین کابینت های آشپزخانه ، از چه متریال هایی می توان استفاده نمود. شاید باورتان نشود، اما همین فاصله ۶۰ سانتی متری بین کابینت های کف آشپزخانه و کابینت های نصب شده روی دیوار ، می تواند قطعه پازل گم شده ای باشد که آشپزخانه شما را بسیار زیباتر و خاص تر خواهد کرد.

حتی اگر شما بهترین و زیباترین کابینت آشپزخانه را انتخاب کرده باشید، بی توجهی به فضای بین کابینت ها می تواند زحمات و هزینه شما را به هدر دهد. پس :

باید بدانید که برای فضای بین کابینت های آشپزخانه نیز باید متریال مناسب با رنگ و بافت مناسب انتخاب نمود.

متریال های موجود در بازار برای بین کابینت ها

متریال هایی که در ادامه به عنوان متریال های مصرفی بین کابینت های آشپزخانه مورد بررسی قرار می گیرند، عمدتا در بازار ایران موجود هستند و شما به راحتی می توانید آنها را پیدا نمایید.

به غیر از این متریال ها، می توان برای پوشانیدن دیوار بین کابینت ها ، از هر نوع متریال دیگری که قابل استفاده بر روی سطح بوده و دکوراتیو باشد، استفاده نمود! از بتن گرفته تا رنگ! بنابراین ، ممکن است شما متریال های دیگری را هم بشناسید که در این لیست لحاظ نشده اند و هدف ما تمرکز بر روی متریال هایی است که پرمصرف تر و معمول تر می باشند.

۱ – کاشی و سرامیک بین کابینتی

شاید مرسوم ترین متریالی که از گذشته بر روی دیوار آشپزخانه و سرویس بهداشتی مورد استفاده بوده را بتوان کاشی دانست. در خانه های قدیمی هم دیوار آشپزخانه همچنان کاشی است. اما امروزه صنعت کاشی دچار تحولات بزرگی شده و طرح ها و رنگ های متنوعی از کاشی را می توان در بازار مشاهده نمود. نکته اینجاست که امروزه ، برای فضای بین کابینتی، نوع خاصی از کاشی تولید می شود و دقیقا و انحصارا مخصوص بین کابینت هاست. به این نوع کاشی ها، کاشی بین کابینتی گفته می شود. در ادامه می توانید نمونه هایی از این نوع کاشی را مشاهده نمایید:

۲ – شیشه رنگی بین کابینتی

دیگر متریالی که امروزه در فضای بین کابینتی مورد استفاده قرار می گیرد و نسبتا پرطرفدار هم هست، شیشه رنگی است. شیشه رنگی همان شیشه معمولی است که بر روی آن با فرمولاسیون خاصی رنگ مخصوص شیشه را اعمال می کنند و سپس شیشه حرارت دیده و تبدیل به شیشه رنگی می شود.

شیشه رنگی معمولا در آشپزخانه های مدرن و نسبتا لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. رفلکس نور در شیشه رنگی بسیار زیباست و از سوی دیگر دست شما در انتخاب رنگ شیشه برای فضای بین کابینت ها کاملا باز است.

۳ – انواع سنگ طبیعی

در بسیاری از پروژه های لوکس ، از سنگ طبیعی برای فضای بین کابینت ها استفاده می شود. معمولا سنگ های با رگه های درشت و بسیار زیبا ، بین کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در این روش ، معمولا سنگی که بر روی صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد با سنگی که بین کابینت ها قرار می گیرد، یک شکل و یک طرح است. یعنی صفحه کابینت و سنگ بین کابینت ها، یک پارچه و یک تکه است.

۴ – انواع سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی امروزه بازار خود را در ایران به خوبی پیدا کرده است. امروزه سنگ های مصنوعی مانند سنگ کورین ، سنگ کوارتز و حتی سنگ هایی نظیر اونیکس و … ، هم بر روی صفحه کابینت و هم بین کابینت ها روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ های مصنوعی نظیر کورین و کوارتز از کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند. در واقع کورین و کوارتز بهترین متریال های ممکن برای استفاده بر روی صفحه کابینت می باشند. این سنگ ها علاوه بر کیفیت ، زیبایی خاصی دارند. ترکیب صفحه کابینت سنگ مصنوعی با سنگ مصنوعی بین کابینت ها بصورت یکپارچه و یک شکل ، فضای آشپزخانه را متحول می کند.

۵ – سنگ قیچی یا سنگ آنتیک

یکی دیگر از سنگ هایی که برای استفاده بین کابینت ها مناسب است و می تواند سبب زیبایی آشپزخانه شما شود، سنگ آنتیک یا همان سنگ قیچی است. این نوع سنگ را می توانید در بازار سنگ به راحتی پیدا کنید. این نوع سنگ، به دلیل بافت برجسته و همینطور گرمی که دارد، آشپزخانه را بسیار زیبا و دلنشین می کند.

جمع بندی

در این مطلب کوشیدیم به بررسی و معرفی بهترین متریال های بین کابینتی موجود در بازار ایران بپردازیم. هدف ما این است که شما بدانید در یک آشپزخانه ، علاوه بر کابینت ها که قسمت مهم و اصلی دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل می دهند، بخش های اثرگذار دیگری نیز وجود دارند که مکمل کابینت ها هستند. بنابراین ما در شرکت کابینت آبان می کوشیم برای داشتن آشپزخانه ای بهتر و زیباتر ، در کنار شما باشیم.

اگر در رابطه با خرید و سفارش هر کدام از متریال های بین کابینت سوالی در ذهن دارید، می توانید با مشاورین خود در شرکت کابینت آبان در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کابینت آبان

انتخاب بهترین متریال بین کابینتی

طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button Back to Top